Ledmotivet till Konan Barbaren?![]()
Lyssnar på en 50 år gammal platta...
ledtråd härovan
![]()
Medan jag städar ut ett hiskeligt överskåp i köket![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ledmotivet till Konan Barbaren?![]()
ledtråd härovan
![]()
Kraftwerk!![]()
ledtråd härovan
![]()
Hahaha +5 poängLedmotivet till Konan Barbaren?
Hade man haft något att byta med såÄr sugen på något nytt,någon som ska sälja någon dykare?
![]()
Tänkt precis samma om ett par ultra-affordables jag beställt via Ali. Någon som har några ordentliga spännen att rekommendera? Svårt kanske att få samma nyans som på länken.Det är gissningsvis med sådana genvägar man kan erbjuda meteorittavla och safirbezel för $349. Men ja, synd! Som tur är, är det nog lättare att byta spänne än tavla![]()
Tackar ödmjukast!Javisst, skicka adress i PM bara så lägger jag det på lådan imorgon![]()
Lätt om det inte var så att det är massor av kina på ingång! Problemet med att köpa på Ali är att man får vänta så jäkla länge att man bara fortsätter att klicka hem i ren otålighet.Lägg ett bud![]()
Bättre sommarkombo än det där går knappt att hitta!Nu har jag plastat av och kollat efter ev fel och förutom en mörbultad kartong kan jag inte hitta något faktiskt. Skruvarna sitter som de ska och inte som fastgjutna. Trevlig baksida tycker jag att de fått till också. Den är lite hög kanske men välbalanserad. Har ju burit summiteern väldigt mycket på sistone och den är ju ganska tunn. Men Tavlan!.. Den är så bra, man känner sig fräsch som en minttablett på solsemester...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I texten står det enl nedan. "Milled clasp" borde innebära att det inte är ett pressat spänneVerkar väldigt cool. Är Kyle Schut som står bakom (Straton) så det kan nog bli bra. Ser ut som ett pressat spänne däremot, vilket känns märklig. Men med det sagt kan jag nog tänka mig en med värmebehandlad meteorit.
Härlig kombo.Nu har jag plastat av och kollat efter ev fel och förutom en mörbultad kartong kan jag inte hitta något faktiskt. Skruvarna sitter som de ska och inte som fastgjutna. Trevlig baksida tycker jag att de fått till också. Den är lite hög kanske men välbalanserad. Har ju burit summiteern väldigt mycket på sistone och den är ju ganska tunn. Men Tavlan!.. Den är så bra, man känner sig fräsch som en minttablett på solsemester...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Låter sjukt bra. Blev sugen på en med pärl-tavla.I texten står det enl nedan. "Milled clasp" borde innebära att det inte är ett pressat spänne
Ceramic Bezel
NH35 Automatic movement, solid link bracelet, milled clasp, BGW9 and C3 Lume, 200m WR, Sapphire crystal
Trevlig den där. Vid första anblicken så såg det ut som du var i bowlinghallenDagens affordable
![]()
Skönt! Då skyller jag allt på renderingen och slår ifrån mig allt ansvarI texten står det enl nedan. "Milled clasp" borde innebära att det inte är ett pressat spänne
Ceramic Bezel
NH35 Automatic movement, solid link bracelet, milled clasp, BGW9 and C3 Lume, 200m WR, Sapphire crystal
Jäklar, den var riktigt fräsch!!!Ja då kom den. Ännu ett paket utan något som kallas pack material....Men satan i gatan vilken tavla. Ska plastas av och letas fel nu...
![]()
![]()
Jag är på jakt efter en panda-watch och den här gillade jag. Skall kolla djupare på den!Sådär då. Panda i lådan igen. Denna har dom lyckats riktigt bra med.
![]()
![]()
![]()
Slippery when wet..?![]()
ledtråd härovan
![]()
Mycket trevligTrevlig den där. Vid första anblicken så såg det ut som du var i bowlinghallen.
Nä, känner mig redo för sommar nu..Bättre sommarkombo än det där går knappt att hitta!![]()
Kraftwerk!![]()
Kraftwerk!![]()
Är sugen på något nytt,någon som ska sälja någon dykare?
![]()
Nja min Steinhart 39a kändes liten.Vågar du gå 38 mm? Armida A12.
https://klocksnack.se/threads/armida-a12-blå.126387/