SpännandeMiddag med Richard Legrand
![]()
Fick ett konstigt sug efter en G-shock i helgen o idag hade jag lite tur på tratten. Bild kommer när klockan kommer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SpännandeMiddag med Richard Legrand
![]()
Fick ett konstigt sug efter en G-shock i helgen o idag hade jag lite tur på tratten. Bild kommer när klockan kommer.
Grattis, Nice, den fargen pa tavlanJa då kom den. Ännu ett paket utan något som kallas pack material....Men satan i gatan vilken tavla. Ska plastas av och letas fel nu...
![]()
![]()
Tack, ja den är rätt cool..Grattis, Nice, den fargen pa tavlan
Miyota 8215 låter rätt mycket från rotorn och hackar inte, annars pålitligt och går ganska braParnis - någon som provat? Finns olika tavlor, även tvåton case. Riktigt clean tycker jag, ingen erfarenhet av urverket dock.
Miyota 8215
39.5mm case
safirglas
109$
https://www.aliexpress.com/item/400...earchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_
![]()
Snygg som tusan. Lite osäkert med bara 3 bar/30m (regn och vattenstänk) annars hade jag lätt klippt enParnis - någon som provat? Finns olika tavlor, även tvåton case. Riktigt clean tycker jag, ingen erfarenhet av urverket dock.
Miyota 8215
39.5mm case
safirglas
109$
https://www.aliexpress.com/item/400...earchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_
![]()
Sugen på någon av dessa:
![]()
![]()
36mm, 44L2L och 11mm hög inkl. 2mm plexi. Miyota 90S5.
Så svart eller grön?![]()
Fruktansvärt snygg i båda utförandena. Hade kört på svart då jag är så tråkigSugen på någon av dessa:
![]()
![]()
36mm, 44L2L och 11mm hög inkl. 2mm plexi. Miyota 90S5.
Så svart eller grön?![]()
Fruktansvärt snygg i båda utförandena. Hade kört på svart då jag är så tråkigSka nog sätta upp mig på listan för en neptune v3 som är helt perfekt med nya tavelstorleken, tunnare och bättre boettform
![]()
Det är ett mellanting mellan 1 och 2. Lite tunnare ring än 1 och fetare ring än 2.Jag satte upp mig på den Neptunen III nya blå tavla med gilt (även om gilt faktiskt är fult) men kommer nog inte köpa. Jag känner mig väldigt konservativ som vill ha tillbaka den feta ringen som serie I hade, den gav en coolare karaktär till designen. Hoppas serie IIII återgår till den fast med nya boetten.
Fruktansvärt snygg i båda utförandena. Hade kört på svart då jag är så tråkigSka nog sätta upp mig på listan för en neptune v3 som är helt perfekt med nya tavelstorleken, tunnare och bättre boettform
![]()
Jag satte upp mig på den Neptunen III nya blå tavla med gilt (även om gilt faktiskt är fult) men kommer nog inte köpa. Jag känner mig väldigt konservativ som vill ha tillbaka den feta ringen som serie I hade, den gav en coolare karaktär till designen. Hoppas serie IIII återgår till den fast med nya boetten.
Kan bara hålla med. Sjukt nöjd med min San Martin DLC-sub av samma anledning.Jag bolmar på! Den här har blivit lite av en favorit. Klockan sitter riktigt bra på armen och PVD är mycket, mycket snyggare än vad jag trodde... Jag kommer definitivt behöva köpa flera svarta klockor!
![]()
Inte San Martin redan va?
Det är ett mellanting mellan 1 och 2. Lite tunnare ring än 1 och fetare ring än 2.
![]()
Nu får du lägga av! Jag vill veta vad det äääär!!
Ja den riktigt bra nu. Kliar rejält i fingrarnaInte kollat in Neptune sedan v1. Spanade in v3 nu och den är ju kanon. Kommer inte ihåg hur tjock 1an var men denna har ju väldigt behagliga mått. Skulle nog oxå kört på svart/gilt.![]()
Ja den riktigt bra nu. Kliar rejält i fingrarna![]()
Inte Traska eftersom det står "padded" så mycket har jag lärt mig![]()
För en som helt sovit gällande Traska - när kan man köpa freedivern igen? Mintgrön eller Svart med svart bezel hade suttit fint alltså.
Vet att det diskuterats nyligen, har jag precis missat tåget?
Mintfärgen på någon timme..Tror den sålde slut på en dag.
Inte San Martin redan va?
NeinInte Traska eftersom det står "padded" så mycket har jag lärt mig![]()
Redan?
Nu är det spännande!!! Slår den förväntningarna?