Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar ödmjukast!Riktigt läcker den där! Grattis till ett fint köp!
Någon av dessa?Snyggt. Inväntar själv den andra bronzon och med grön tavla.
Tack vännen! Batman är ju riktigt grym den medJa den var ju inte jättefulGillar boetten skarpt, nästan lite sugen på att pensionera batman nu
Grattis
![]()
Japp den nederstaTackar ödmjukast!
Någon av dessa?
![]()
![]()
Tack vännen! Batman är ju riktigt grym den med![]()
Skönt att vi är några som är nöjda. Snygg!Äntligen! Upplyftande när man i coronatider jobbar hemifrån! En skruv längst in som satt lite hårt. Valde att ta bort en annan länk. Inga andra problem med min, så jag är nöjd.
![]()
Grymt, ska bli kul att se. De är också helt slutsålda nu och bortplockade från alla säljkanalerJapp den nedersta.
Den är så j*vla bra! Erkänn att du sitter och småler åt den inemellanÄndå kul klocka att knäppa kort på...Till skillnad från mig så gör den sig ganska bra på bild..![]()
![]()
Kan hända att jag gör...Den är så j*vla bra! Erkänn att du sitter och småler åt den inemellan![]()
Yes box!
Jag har faktiskt alltid höga förväntningar när det gäller Steinhart i alla fall när det gäller kvalitet även om deras fantasi ofta kan tryta, här lyckas dom dock riktigt bra i alla avseenden! Vintage boetten bär dessutom betydligt bättre än deras standard och är överlag helt fantastisk i form och utförande
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes, begränsad till 30ex.Är detta en ny modell?
Riktig skön färg! Pastell va?Ändå kul klocka att knäppa kort på...Till skillnad från mig så gör den sig ganska bra på bild..![]()
![]()
Älskar den färgenÄndå kul klocka att knäppa kort på...Till skillnad från mig så gör den sig ganska bra på bild..![]()
![]()
Ja lite kladdkrita pastellfärg kan man säga..Riktig skön färg! Pastell va?
Tänker att de borde göra en gul också, åt det ljusare hållet..Älskar den färgen![]()
Jag taj en i josa tackTänker att de borde göra en gul också, åt det ljusare hållet..
Hade ju funkat, lite solbränd (ej grisrosa dock),vit skjorta, paraplydrink och solnedgång.. Affordable stek deluxe...Jag taj en i josa tack
Eller hur, typ pastellrosa hade fan funkat på riktigtHade ju funkat, lite solbränd (ej grisrosa dock),vit skjorta, paraplydrink och solnedgång.. Affordable stek deluxe...
Yes!Eller hur, typ pastellrosa hade fan funkat på riktigt![]()
Bra val och bra grejer. Själv har jag denna pjäs som är av liknande modellBeställde denna idag. Något att ha?
Finns någon här? Lägg upp en bild.
Jag tror i alla fall den är ”very good enough“!Beställde denna idag. Något att ha?
Finns någon här? Lägg upp en bild.
![]()
Fick du ett felfritt exemplar? Har ju hört flertalet nämna tråkiga missar i qc och utförande.Traskan känns som en keeper.
![]()
Härligt och tack själv. Sitter fint på digTomten kommer tidigt i år. Tack @Nilas , jag är mkt nöjd.![]()
Två idagedit: varav ett är alkoholfritt?
![]()