Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror faktiskt det. Har inte hittat något fel.Fick du ett felfritt exemplar? Har ju hört flertalet nämna tråkiga missar i qc och utförande.
Tomten kommer tidigt i år. Tack @Nilas , jag är mkt nöjd.![]()
Lilla fransyskan åter på länk. Ska man behålla eller byta ut mot något mer färgglatt inför sommarens bravader?![]()
![]()
Nice! Var hittade du ett i 21mm?Satt nice på ett curved rubber.
![]()
Feskarn har.Nice! Var hittade du ett i 21mm?
Japp, har ett gummi på g från Barton men det verkar ha fastnat någonstans. Tänkte även på klockan, har kikat lite på Squale 1521 men jag är så nöjd med denna egentligen haha.Är det 19mm på den?
Ja jag orkar snart inte mer
Knåpade dit ett 22 mm med bandstift för 21mm. Gick perfaNice! Var hittade du ett i 21mm?
När börjar sommaren?2000 sidor fram till sommaren?![]()
Japp, har ett gummi på g från Barton men det verkar ha fastnat någonstans. Tänkte även på klockan, har kikat lite på Squale 1521 men jag är så nöjd med denna egentligen haha.
Ja jag orkar snart inte mer. Den förbaskade jakten på den ultimata samlingen har ju inget slut så länge man är kvar här. Lite skönt-ont ibland
Har dock mest keepers nu.
FOQ yes!När börjar sommaren?![]()
När det är såhär.När börjar sommaren?![]()
Ja jag orkar snart inte mer. Den förbaskade jakten på den ultimata samlingen har ju inget slut så länge man är kvar här. Lite skönt-ont ibland
Har dock mest keepers nu.
Haha, helt rätt!När det är såhär.
Den är brutalt bra. Att man är så nöjd som jag är trots lite problem säger mycket..Traskan känns som en keeper.
![]()
Grattis!! Sneglat på den där, nysläpp va?!Jag har denna på ingång förhoppningsvis i Juni! Lagom till man fyller 38.
![]()
Bäst att passa på om du skall ha den till sommaren, tar en stund. Blir galen av att vänta på min 1521Japp, har ett gummi på g från Barton men det verkar ha fastnat någonstans. Tänkte även på klockan, har kikat lite på Squale 1521 men jag är så nöjd med denna egentligen haha.
Jag med, typ... eller inte
Men härligt med all rörelse i tråden, mkt nytt och roligt som kommer in hela tiden. Jag funderar själv på vad nästa ska bli, lite sugen på allt möjligt. Även fast en har så det räcker...
Det där är min framtida "gå på fotboll och kolla Gnaget" klocka
Grattis!! Sneglat på den där, nysläpp va?!
Vad skall du ha för band?Japp. Pre-order. Knep nog en av de sista både vad det gäller pre-order och modell
Nu börjar nästa jakt. 24 mm band![]()
Tjocka Panerai-stilen typer i läder. Planerar att köpa ett svart isofrane look a like osvVad skall du ha för band?
Ja, exakt samma. Har bra uppsättning nu, men ska ändå ha 2-3 st till hade jag tänkt.Jag med, typ... eller inte
Men härligt med all rörelse i tråden, mkt nytt och roligt som kommer in hela tiden. Jag funderar själv på vad nästa ska bli, lite sugen på allt möjligt. Även fast en har så det räcker...