• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Passar denna kombo? Hmm?
PicsArt_05-12-07.12.06.jpg
Absolut!
 
Den har varit hos mig, baramats och ursprungligen hos Parasec. Den gick dock typ +4 hos mig och Parasec.

Varför inte den fina Maranez som @Von flashar? Finns en grym i Teal också.

Jo vet den gick bättre då och lite oroväckande även fast spec för verk är inom det. Skiljer sig rätt mkt.

Den är fin, är dock lite budgetfixerad just nu vid ganska låg budget (utom om @TerryTee släpper gamman ;) ). Även lite småsugen på någon typ Orientdykare, inte testat någon ggn. Samt är ju det att jag redan har klockor som knappt hinner användas men visst vill man ha mer ändå och finns mkt kul :)
 
Jo vet den gick bättre då och lite oroväckande även fast spec för verk är inom det. Skiljer sig rätt mkt.

Den är fin, är dock lite budgetfixerad just nu vid ganska låg budget (utom om @TerryTee släpper gamman ;) ). Även lite småsugen på någon typ Orientdykare, inte testat någon ggn. Samt är ju det att jag redan har klockor som knappt hinner användas men visst vill man ha mer ändå och finns mkt kul :)
Haha, jag visste att det på något vis skulle röra min GG med din taggning!:D
 
Jo vet den gick bättre då och lite oroväckande även fast spec för verk är inom det. Skiljer sig rätt mkt.

Den är fin, är dock lite budgetfixerad just nu vid ganska låg budget (utom om @TerryTee släpper gamman ;) ). Även lite småsugen på någon typ Orientdykare, inte testat någon ggn. Samt är ju det att jag redan har klockor som knappt hinner användas men visst vill man ha mer ändå och finns mkt kul :)

Bra att du har koll. Tänkte att det kan vara värt att nämnas. Helt rätt för övrigt att den är inom spec.

Haha.. Du är inte den den första som tjatar på @TerryTee om diverse. Så går det iofs om man haussar på tråden. Slutade dock illa för mig med en förbeställning på GG.
 
Haha, jag visste att det på något vis skulle röra min GG med din taggning!:D

Du har ju bra smak i valet av klockor, finns mkt du har eller nyligen haft jag gillar :)

Men kommer bli en grym gammaduo du får sen lägg därtill pannan så vill ändå propsa på den ska behållas (vilket säkert är tänkt). Känns som en typisk ”jag säljer sen ses inte den mer” typ som min förra jag flippade. Noll koll på vart den tog vägen vilket är liite trist...
 
Den har varit hos mig, baramats och ursprungligen hos Parasec. Den gick dock typ +4 hos mig och Parasec.

Varför inte den fina Maranez som @Von flashar? Finns en grym i Teal också.

Hos mig gick den än bättre, typ +2, riktigt fin är den.

@Npd klart du ska köpa en 1521 eller färgglad Maranez (fortfarande REA?) och sälja den där gamla franska till mig. Först i kön tack. Har haft den och saknar den. Behöver fler supermäns

63E06078-ACF7-4273-8324-1986A661E4BC.jpeg


Btw, jag tycker ståldetaljer lirar fint på bronsklockor så länge kristallen ger samma silvriga metallsken, särskilt välvda glas.

85963A4B-0AA6-4D6F-A2D4-C38E482EFF34.jpeg
 
Senast ändrad:
Du har ju bra smak i valet av klockor, finns mkt du har eller nyligen haft jag gillar :)

Men kommer bli en grym gammaduo du får sen lägg därtill pannan så vill ändå propsa på den ska behållas (vilket säkert är tänkt). Känns som en typisk ”jag säljer sen ses inte den mer” typ som min förra jag flippade. Noll koll på vart den tog vägen vilket är liite trist...
Tack man! Ja, DHL ryktar om att den nya dimper ner hos mitt ombud imorgon men nu idag har jag inte fått en enda update:depressed: .
Redan en handfull klockor som kommit och gått medan bronzon tryggt fått stanna, men du står absolut längst fram den dagen :D
 
Hos mig gick den än bättre, typ +2, riktigt fin är den.

@Npd klart du ska köpa en 1521 och sälja den där gamla franska till mig. Först i kön tack. Har haft den och saknar den. Behöver fler supermäns

63E06078-ACF7-4273-8324-1986A661E4BC.jpeg


Btw, jag tycker ståldetaljer lirar fint på bronsklockor så länge kristallen ger samma silvriga metallsken, särskilt välvda glas.

85963A4B-0AA6-4D6F-A2D4-C38E482EFF34.jpeg
Ja det är inte lätt, ska fundera på saken. Är trots allt sjukt nöjd med Yeman, är bara dumheter som får mig att vilja testa annat. Tjoar absolut till om det blir försäljning :)
 
Ja det är inte lätt, ska fundera på saken. Är trots allt sjukt nöjd med Yeman, är bara dumheter som får mig att vilja testa annat. Tjoar absolut till om det blir försäljning :)

Jag är väldigt nöjd med Supermans passform och designspråk. Gillar att det händer så mycket. Hoppas den nya gröna kommer i veckan också. Har beställt denna via trevliga @Zackrissonsur.se

C2BEF20E-00D7-49B3-AB0D-8491453CF185.jpeg


Dock med bezel-lås som är perfekt på en GMT.
 
Tillbaka
Topp