Är tråden milleniesäkrad?2000-1907=93 (sidor) Om vi taktar 3,6 sid/dag: 93s/(3,6s/d) = 25,8d. Om vi räknar med idag och 25 dagar till så blir det den 7:e juni. Men om jag känner det här gänget rätt så gasar vi lite och är "klara" till 1/6![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är tråden milleniesäkrad?2000-1907=93 (sidor) Om vi taktar 3,6 sid/dag: 93s/(3,6s/d) = 25,8d. Om vi räknar med idag och 25 dagar till så blir det den 7:e juni. Men om jag känner det här gänget rätt så gasar vi lite och är "klara" till 1/6![]()
Fråga trådfarsan vetjaÄr tråden milleniesäkrad?
Den prissättningen luktar Invicta ända hit över AtlantenFortfarande ett bra pris med tanke på att standardpriset är 9000kr
Vad missade jag?
Snart ser du en liknande utveckling på Glycine, nej nu ska vi kanske inte svära i kyrkan då det verkar som om glycine har börjat ta tillbaka kontrollenDen prissättningen luktar Invicta ända hit över Atlanten![]()
Så bra strap på en ännu bättre klocka!Bryter emellan med en bild på min italienska flygare här![]()
![]()
TackarrrSå bra strap på en ännu bättre klocka!
Nog inte så mycket Pagani design som sätter 9k, nog mer hungriga AliExpresssäljare som gör detDen prissättningen luktar Invicta ända hit över Atlanten![]()
GaletOm man bortser från de trådar som är pinnade så är den här tråden den näst mest visade i hela diskussionsdelen.
![]()
Får jag fråga dig som är, när blir man brons? Är det vid 500 inlägg? Jag närmar mig ju. Det vore kul att fira med ett införskaffande av en första bronsklocka.
Valet står i så fall just nu mellan dessa två trådkändisar.
Edit: Fast Ventusen är ju i Mässing kom jag på, så valet kanske är givet då
![]()
![]()
Vem vill inte vara lite mer porrig liksom. Grymt. Det här blir en bra motivator att inte lurka så jävla mycket utan faktiskt skriva lite mer. Ivf tills jag blir brons så jag får lägga en beställningOsäker för när jag gjorde mitt 500ade var det nog nåt annat tema. Men det verkar rimligt. Bra idé hursomhelst och båda är coola på sitt eget sätt men jag skulle välja San Martin. Den tilltalar mig mest och den gröna tavlan ihop med brons är sjukt porrigt och somrigt.![]()
Var nog jag. Hade en på 15$ men använde den i helgen när vi beställdeVar det förresten inte någon som nämnde nått om 20$ rabatt på WRWatches för ett tag sen? Det skulle ju sitta fint![]()
Attans. Aja, man får ju 10$ om man signar upp för nyhetsbrevet. Alltid något.Var nog jag. Hade en på 15$ men använde den i helgen när vi beställde![]()
Var det förresten inte någon som nämnde nått om 20$ rabatt på WRWatches för ett tag sen? Det skulle ju sitta fint![]()
Var nog jag. Hade en på 15$ men använde den i helgen när vi beställde![]()
Beställde du från Proximas sida?Beställde en Proxima/HIMQ häromdagen. Idag fick jag ett mail från dem med bilder på min klocka, när de utför quality check och testar gången på den.
Superbt, det har jag aldrig upplevt förut.
Yapp, det gjorde jag.Beställde du från Proximas sida?![]()
OkiYapp, det gjorde jag.
Tror att det är på 750 inlägg så lägg beställningen redan nuFår jag fråga dig som är, när blir man brons? Är det vid 500 inlägg? Jag närmar mig ju. Det vore kul att fira med ett införskaffande av en första bronsklocka.
Valet står i så fall just nu mellan dessa två trådkändisar.
Edit: Fast Ventusen är ju i Mässing kom jag på, så valet kanske är givet då
![]()
![]()
Samma här, haha. Det är riktigt bra tempo i tråden!GaletSjälv sitter man och läser allt man hinner med i den här fina tråden men bridrar sällan med något då det går så jädrans fort
![]()
Vilket föredrar du?!Ja, jag kom på det precis när jag skrivit inlägget att det är det som faktiskt fått mig att tveka lite kring den.
Ah men va... Då får jag ta oss till 2.000 på egen maskinTror att det är på 750 inlägg så lägg beställningen redan nu![]()
Det där var ju klockrent! kan väl inte vara så vanligt att någon gör så?Yapp, det gjorde jag.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Imorgon går den iväg till dig, de hade lite problem att få iväg paketet men nu är det äntligen skickat från YemaJag är väldigt nöjd med Supermans passform och designspråk. Gillar att det händer så mycket. Hoppas den nya gröna kommer i veckan också. Har beställt denna via trevliga @Zackrissonsur.se
![]()
Dock med bezel-lås som är perfekt på en GMT.
Ja. Magkänslan säger nog SM. Då får jag både 62MAS som kittlar mig OCH den gröna tavlan ser faktiskt snäppet fränare ut på den. Däremot ser boettformen på Ventusen otroligt smäcker och skön ut.Vilket föredrar du?!Jag är ju biased men jag hade gått för Ventus! Känns som att den har få drawbacks. Men du känner säkert själv vilken du lutar åt, gå på magkänslan, det brukar blir bäst
![]()
Ah men va... Då får jag ta oss till 2.000 på egen maskin. Eller så skiter jag i det hela och bara köper den ändå.
Köp och spänn på kyskhetsbältet tills du når 750Ah men va... Då får jag ta oss till 2.000 på egen maskin. Eller så skiter jag i det hela och bara köper den ändå.
Snyggt jobbatMan får väl iallafall 10$ på sin första beställning?
Edit: #1000![]()