Väldigt trevligt gjort! Stort plus därBeställde en Proxima/HIMQ häromdagen. Idag fick jag ett mail från dem med bilder på min klocka, när de utför quality check och testar gången på den.
Superbt, det har jag aldrig upplevt förut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt trevligt gjort! Stort plus därBeställde en Proxima/HIMQ häromdagen. Idag fick jag ett mail från dem med bilder på min klocka, när de utför quality check och testar gången på den.
Superbt, det har jag aldrig upplevt förut.
Välkommen till fyrsiffrigtMan får väl iallafall 10$ på sin första beställning?
Edit: #1000![]()
Snyggt jobbat![]()
Välkommen till fyrsiffrigt![]()
Den får stanna hos mig, har svårt att se att jag skulle bli lika nöjd med något annat faktiskt. Den är ruggigt bra så om någon är sugen på Yema så säger jag KÖP!!![]()
![]()
Ja den är mysig, lite jubilee över känslan och väldigt tunn och skön att bära.Den är så bra! Älskar vintagekänslan. Finns på villhöverlistan helt klart. Länken ser så mysig ut oxå.![]()
Om det är bra drag i tråden så har du 300inlägg avklarade på en kvällAh men va... Då får jag ta oss till 2.000 på egen maskin. Eller så skiter jag i det hela och bara köper den ändå.
Men va roligt! Vet inte vilken det blev, eller är det hemligt?I’m so happy! Är sommaren räddad nu? Kommer den att bli bättre än förra årets sommarklocka? Sjukt bra av @Zackrissonsur.se , hade förväntat mig att få vänta betydligt längre med tanke på backloggen.
![]()
Kul!I’m so happy! Är sommaren räddad nu? Kommer den att bli bättre än förra årets sommarklocka? Sjukt bra av @Zackrissonsur.se , hade förväntat mig att få vänta betydligt längre med tanke på backloggen.
![]()
Men va roligt! Vet inte vilken det blev, eller är det hemligt?
I’m so happy! Är sommaren räddad nu? Kommer den att bli bättre än förra årets sommarklocka? Sjukt bra av @Zackrissonsur.se , hade förväntat mig att få vänta betydligt längre med tanke på backloggen.
![]()
Den är ett riktigt bra val tror jag. Den växer varje gång jag ser den på bildVar jämt skägg mellan Onda, T183 och Full Lume. Hade jag inte varit med på Passarounden så hade jag kört på Onda, valet föll tillslut på T183 men sambon lade in veto så det fick bli Full Lume tillslut
Blir nog en trevlig helg![]()
Är det någon som kikat på deras nya som är ute för preorder nu?Ja den är mysig, lite jubilee över känslan och väldigt tunn och skön att bära.![]()
Ja, ser riktigt bra ut tycker jag!Är det någon som kikat på deras nya som är ute för preorder nu?
Bra val!Var jämt skägg mellan Onda, T183 och Full Lume. Hade jag inte varit med på Passarounden så hade jag kört på Onda, valet föll tillslut på T183 men sambon lade in veto så det fick bli Full Lume tillslut
Blir nog en trevlig helg![]()
Klassiskt hehe, alla har ju grymt bra sommarpotential så hade ju blivit bra vilket som.Var jämt skägg mellan Onda, T183 och Full Lume. Hade jag inte varit med på Passarounden så hade jag kört på Onda, valet föll tillslut på T183 men sambon lade in veto så det fick bli Full Lume tillslut![]()
Det gummit jag skulle haSnyggt! Fick hem ett gummi från @Feskarn igår som jag kommer prova.
Då har avsändaren skickat med en företagstjänst och då får PostNord konstatera att du är en privatperson och då ändra tjänsten till en lämplig för privatpersoner. Men det ser lite roligt ut i appen!Imponerande slutledningsförmåga!
![]()
Man lever på hoppet men bandet jag beställde kommer inte i samma leveransKlassiskt hehe, alla har ju grymt bra sommarpotential så hade ju blivit bra vilket som.
Hoppas det kom band som jag väntar på i samma leverans men antagligen inte![]()
Ser ut att sitta som en smäck på ZuludiverBra val!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Håller med! Yema har lite gått under min radar, men växer. Dessutom bra storlek på klockorna!Ja, ser riktigt bra ut tycker jag!
Samma här, köpte min av en slump och ångrar inte en sekund att det blev en Yema.Håller med! Yema har lite gått under min radar, men växer. Dessutom bra storlek på klockorna!
Verkligen! Mitt favoritband till denSer ut att sitta som en smäck på ZuludiverNöjd med att jag förberett mig med att köpa samma.
Stort grattis till 1000Man får väl iallafall 10$ på sin första beställning?
Edit: #1000![]()