• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dc1986

Omega
Någon här som väntar på en Mint? Verkar riktigt bra.

Ja , jag inväntar ju min :) Kommer i slutet på Okt. Köpte ett premium kit med lite olika bezels, straps och annat. Ska bli riktigt spännande :) Köpte Intelligencern! se bilder.
 

Bilagor

  • Picture1.png
    Picture1.png
    85.3 KB · Visningar: 3
  • Picture11.png
    Picture11.png
    69.9 KB · Visningar: 2
Senast ändrad:

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Tror jag hittat den efterfrågade microbrand klockan i storlek 36. Eller ja denna är 36,5 med eta 2824-2 och lätt kupat safirglas blev jag sugen på att beställa, men redan beställt en denna veckan.
sports_watch_variation.jpg

Den har jag missat. Schysst som fan, älskar dom visarna! Skruvkrona gillas oxå. Jag är väl i minoritet men jag tycker att det är kul att dom erbjuder en quartvariant. Skulle gärna ha en sådan. Borde bli schysst med deras BoR?!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor

Hjelm

Rolex
Inget emot mioyta men för det priset borde det vara ETA/selita-verk kan tyckas. Iof deras krono för 5-6k har samma seagull som alpha för ~1.5k, boett, tavla etc gör mkt men ändå lite dyrt väll? :oops:
Dom verkar göra QC och en hel del i Frankrike.Jag antar att det ökar kostnaderna en del. Men håller med om att det är rätt dyrt. Men ta nya Nodus, med Miyota. Dom tar väl runt 500 usd exklusive vst för Contrail?
 
Topp