Code
AKA Vincent B
Sjukt snygg på mesh, hur stor är den?Startar dagen med nethuns
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt snygg på mesh, hur stor är den?Startar dagen med nethuns
![]()
Har länge spanat in dem. Fanns bl.a. på Forsaec. Blev dock aldrig ngt släpp. Roligt att det kommit igång igen. Vet du när de går live på KS?Eventuellt kan det bli fler alternativ att välja på utöver vit och svart tavla.
![]()
Blir det en keeper?
Om du har en ev kö ställer jag mig gärna i den.
Den gröna alpinisten!? (Den gamla då).Vad ska man ha då? SKX är cool men urverket är ju patetiskt...
Ja den skulle se snygg ut i lådan.Den gröna alpinisten!? (Den gamla då).
Den är cool! Fick ett ryck och lämna in den till urmakare för ruckning. Den tappade bara några spd, men har så svårt för klockor som saktar sig. Tänkte se om de kan få den att forta sig en aning istället.Den gröna alpinisten!? (Den gamla då).
Fortfarande billigare än det hutlösa priset på den nya! I den mån man kan hitta en ny. Finns ju bättre begagnad också, då och då.Ja den skulle se snygg ut i lådan.
Liiite dyr kan jag tycka...
Ja nästan löjligt dyr. Gillar inte cyklopen på nya heller...Fortfarande billigare än det hutlösa priset på den nya! I den mån man kan hitta en ny. Finns ju bättre begagnad också, då och då.
Tänkte göra en beställning på denna. Fick du någonsin klockan? Visst skickar de från UK?Nya tavlor som strech goal på TC-9. Ser intressant ut, jag har backat, hoppas bara att målet nås. Känns väldigt prisvärt för båda verkalternativen
![]()
![]()
Mitten av juni släpps den på Kickstarter.Har länge spanat in dem. Fanns bl.a. på Forsaec. Blev dock aldrig ngt släpp. Roligt att det kommit igång igen. Vet du när de går live på KS?
Och X:etJa nästan löjligt dyr. Gillar inte cyklopen på nya heller...
Jaha gubbar då var det fredag. Mycket Traska på handleden nu men denna Summiteer kan nog vara något av det skönaste som fått äran att pryda min taniga handled.![]()
![]()
Nope, men heads up att den förra versionen blev hyfsat sågad då det satt en gammal modul i den som buggade ur titt som tätt.Någon som har hoppat på denna?![]()
![]()
Vad är det jag hör?Idag kör vi Arnie efter byte här i mikrotråden
Så jäkla häftigoch vilket mjukt band. Som alla säger, den bärs mycket mindre än vad man tro när man ser spec. Stort tack @Adro
Trevlig fredag på er!
![]()
Vad är det för verk? Aldrig hört talas om det...Lite nytt från Pagani.
(lånade bilder)![]()
Har länge tänkt skaffa en svart dykare som jag inte behöver vara det minsta rädd om och detta ser jäkligt lovande ut.Lite nytt från Pagani.
(lånade bilder)![]()
Jamen det började nog i lördags. Sen posten å lite så. På lördag kör vi igenVad är det jag hör?
Byte i tråden mitt i veckan!
Vi har ju byteslördag att förhålla oss till.
Skämt osidio, grattis till en fin klocka.
Övriga i tråden. På lördag ska vi genomföra 2-3 st byten. Minst!![]()
Den där så jäkla bra!Jaha gubbar då var det fredag. Mycket Traska på handleden nu men denna Summiteer kan nog vara något av det skönaste som fått äran att pryda min taniga handled.![]()
![]()
Den livar upp..Älskar sekundvisaren!![]()
Tack. Jag är mycket nöjd att jag hoppade på den. Min första kickstarter faktiskt.Den där så jäkla bra!
Det förstår jag, riktigt braTack. Jag är mycket nöjd att jag hoppade på den. Min första kickstarter faktiskt.![]()
Det är väl det jag är orolig för..men som koncept gillar jag vad jag ser.Nope, men heads up att den förra versionen blev hyfsat sågad då det satt en gammal modul i den som buggade ur titt som tätt.
Den nya ser ju dock avsevärt bättre ut i alla avseenden, gillar den med stålring och blå tavla!