• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Lite nytt från Pagani :).
(lånade bilder)
PSX_20200515_082748.jpg
Kan tänka mig en coke, kanske kan beställa ihop några st isf. Finns det priser?
 
Sicken fart det är här!
Har varit lite upptagen med lite annat på internetzet så jag har inte kunnat ägna mig så mycket åt klockträsket, har varit mer inriktad på elmopeds-träsket :)
Är väl en mini-50-årskris jag har men ska bli jädrigt skoj att ta med lillen i sommar på vägarna, glidandes ljudlöst till att åka och köpa läsk eller glass på avenyyyyn :cool: eller att åka och bada vid en sjö djupt ut i skogarna som när man var liten.
Får väl matcha hjälm med den här skönheten helt enkelt :D

IMG_20200515_093014.jpg
 
Fasen det gick inte att få dem skickade från Tjeckien. Avvaktar och kollar om det funkar vid senare tillfälle.

Känner detsamma. Avvaktar jag med pga det.

Såg det också.. Pallar inte vänta på kineserna så väntar ett tag jag med.

Tror vi att de kommer komma till Tjeckien inom en snar framtid?

Fegisar! Jag tänker så här: vad spelar ytterligare ett paket på vift för roll? :D Tror jag ska slå till men kan inte bestämma mig för färg... Pepsi är ju kul men lite för färgstark kanske. Helsvart är ju inte dumt. Hade en 116710 för ett antal år sedan och gillade den minns jag.
 
Tillbaka
Topp