Man måste inte ha en Seiko i lådan #confirmedJa den skulle se snygg ut i lådan.
Liiite dyr kan jag tycka...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man måste inte ha en Seiko i lådan #confirmedJa den skulle se snygg ut i lådan.
Liiite dyr kan jag tycka...
Kan tänka mig en coke, kanske kan beställa ihop några st isf. Finns det priser?Lite nytt från Pagani.
(lånade bilder)![]()
Undrar med över verket?Lite nytt från Pagani.
(lånade bilder)![]()
Är inne på Ali nu, 943 spänn. Fredagspresent till sig själv? Är sugen på en Coke jag med.Kan tänka mig en coke, kanske kan beställa ihop några st isf. Finns det priser?
Har dom kommit ut nånstans?Lite nytt från Pagani.
(lånade bilder)![]()
Japp ligger ute på AliHar dom kommit ut nånstans?![]()
Såg det nu, impulsiv som man är frågar man innan man söktJapp ligger ute på Ali
Känner detsamma. Avvaktar jag med pga det.Fasen det gick inte att få dem skickade från Tjeckien. Avvaktar och kollar om det funkar vid senare tillfälle.
AliexpressHar dom kommit ut nånstans?![]()
Sjukt snygg på mesh, hur stor är den?
Såg det också.. Pallar inte vänta på kineserna så väntar ett tag jag med.Fasen det gick inte att få dem skickade från Tjeckien. Avvaktar och kollar om det funkar vid senare tillfälle.
ooohh, kanske är dags för min första BatmanLite nytt från Pagani.
(lånade bilder)![]()
Lite nytt från Pagani.
(lånade bilder)![]()
Japp, Batman för mig medooohh, kanske är dags för min första Batman
Att de inte gör en ”läderlappen” i dassig lilaooohh, kanske är dags för min första Batman
Tycker du ska gå på en ”Batmex” från Timex istället.ooohh, kanske är dags för min första Batman
Fasen det gick inte att få dem skickade från Tjeckien. Avvaktar och kollar om det funkar vid senare tillfälle.
Känner detsamma. Avvaktar jag med pga det.
Såg det också.. Pallar inte vänta på kineserna så väntar ett tag jag med.
Tror vi att de kommer komma till Tjeckien inom en snar framtid?
Batman här med. Känns dock lite för osäkert leveransmässigt med Kina så jag väntar nog till dom är tillgängliga från Tjeckien.Japp, Batman för mig med
Edit: Hittar inget om bezelen. Är den keramisk?
Klarar inte månader av osäkerhet, klarar knappt veckanFegisar! Jag tänker så här: vad spelar ytterligare ett paket på vift för roll?Tror jag ska slå till men kan inte bestämma mig för färg... Pepsi är ju kul men lite för färgstark kanske. Helsvart är ju inte dumt. Hade en 116710 för ett antal år sedan och gillade den minns jag.
Förstår det helt men samtidigt är det ju kul att ha något på gång. Därför:Klarar inte månader av osäkerhet, klarar knappt veckan.
Ja, jag var rätt bra tränad för ett par år sedan. Nu däremot passar 0,262kgs-hanteln perfekt hahaha@Björn Boett Ser bra ut, bonus med högreps bicepsträning för vänsterarmen.
”Luxury Men Machinery Wristwatch”Förstår det helt men samtidigt är det ju kul att ha något på gång. Därför:
![]()
Till jul när jag får den kommer glädjen stå högt i tak.![]()
”Very good enough” utan tvekan.”Luxury Men Machinery Wristwatch”![]()
Köpte en 24mm länk på k&s lite på vinst och förlust, men det blev helt ok. Hade ingen länk till Magretten. Det var ett riktigt stycke till länk så nu kvalar man in i supertungvikt!![]()
![]()
![]()
![]()