Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Redan flipp?Frågar här i tråden först
Någon som är sugen på en typ ny mm300 hommage?![]()
![]()
Jag fick den via en kampanj för ca 800 pundRiktigt bra den där. Kanske aningens vassare än SINNs 556a. Men man får ge lite mer än 12-13' va? Är det ETA 2824/sw200 som tickar på inuti?
TackarGrattis, mkt stilren.....
Go helg, och jävligt grym G-shock![]()
Lyssnar på Madonnas ’Hung up’ på volym 11 (Spinal Tap) ... armhåren står som vass om våren.
Hon är så jädra bra
En trevlig fredag och helg önskar jag er alla.
Tack ! Jag är mycket nöjdGo helg, och jävligt grym G-shockSjälv väntar jag på GBX-100...
Mm ja, klockan är ju grym för de pengarna, tanken för mig var att få klämma och känna lite på en "mm300". Har ju ingen bra Seiko butik i närheten, så i mitt fall blir det till att köpa en om jag ska få känna på den. Och då var detta ett bra alternativ så länge kände jagRedan flipp?
Varför kommer du med den först nu. Klickade hem en förra helgen, och går och väntar.Frågar här i tråden först
Någon som är sugen på en typ ny mm300 hommage?![]()
![]()
Ja är det inte typisktVarför kommer du med den först nu. Klickade hem en förra helgen, och går och väntar.![]()
Jag har alltid haft mellan 0-5 Seiko, och de tillfällen jag haft 0 har jag ändå känt viss avsaknad.Man måste inte ha en Seiko i lådan #confirmed![]()
Ja dom ser onekligen riktigt trevliga utMm ja, klockan är ju grym för de pengarna, tanken för mig var att få klämma och känna lite på en "mm300". Har ju ingen bra Seiko butik i närheten, så i mitt fall blir det till att köpa en om jag ska få känna på den. Och då var detta ett bra alternativ så länge kände jagPassar på att flippa medans den är som ny tänker jag
om nu någon är intresserad
![]()
Ja de är som många andra sagt riktigt bra. Mkt klocka för pengarnaJa dom ser onekligen riktigt trevliga ut
Ja en proxima hulk hade man inte tackat nej till i lådanJa de är som många andra sagt riktigt bra. Mkt klocka för pengarna![]()
Är väl gammal och trött men tycker inte Seiko gjort något intressant på väldigt många år.Jag har alltid haft mellan 0-5 Seiko, och de tillfällen jag haft 0 har jag ändå känt viss avsaknad.Nu börjar de tyvärr blir tråkdyra, från att ha varit det kanske mest prisvärda märket.
Vi hajar
Tycker att texteditorn laggar något djävulskt om du ska in och peta i det som du redan skrivit. Ibland hänger sig också sidan helt och hållet. Nått vajsing är det allt tycker jag.Fel! Fattar vad du menade nu @Equilibrium
Edit: Är det bara hos mig det typ "hakar upp sig" när ni ska lägga upp något här?![]()
Ja för det händer ingenting. Så väntar jag lite, trycker svara sen kommer det 2ggr och denna gången 3Tycker att texteditorn laggar något djävulskt om du ska in och peta i det som du redan skrivit. Ibland hänger sig också sidan helt och hållet. Nått vajsing är det allt tycker jag.
Dom nya som kommer verkar ju riktigt braÄr väl gammal och trött men tycker inte Seiko gjort något intressant på väldigt många år.
Dock ett märke som har legat mig väldigt varmt om hjärtat och har haft en hel drös men magin är liksom borta för min del, kanske bara tillfälligt vem vet![]()
Vad kul, har skitdålig koll på nyare Seikos, har du något smakprov?Dom nya som kommer verkar ju riktigt bra![]()
Bara att slänga ut funderingen, här får man ju nästan alltid napp till skillnad från andra mörka hörn av forumet.Har vi nån här som är tekniskt skicklig på urverk/urmakare? Är det modd/fix-tråden som är bäst annars?
Freeeeedag!! (Blev inget lunchbyte av klocka ens)
![]()
Samma här, förr var Seiko the shit. Nu känns det som jag bara ser samma modeller som tidigare fast dyrare...Vad kul, har skitdålig koll på nyare Seikos, har du något smakprov?