Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När jag hör ordet Beluga tänker jag strax på rysk kaviar, mmm så gott det är/varIca Maxi en lördag är väl sådär men nya bandet på Belugan sitter bra hursomhelst.
![]()
Du är en riktig mat-connoisseur du.När jag hör ordet Beluga tänker jag strax på rysk kaviar, mmm så gott det är/var![]()
Förstår! Kanske köra ett byte, mot min Ventus? Den blir inte använda sedan jag köpa min Doxa och har ingen i Venturos stuk.
Edit: Dra ett PM i så fall.
Inte undra på att min kropp är formad som en silltunna hellerDu är en riktig mat-connoisseur du.
Själv är jag mer en Kalles-kaviar ätare.
Fundera och hojta. Ventusen är grymt snygg med mässing kontra grön tavlaSka fundera lite. Hade det varit SS som någon lä upp tidigare i tråden hade jag slagit till på en gång.
Coolt.. Men beställde denna.. Ser också hård ut.. Samt även tritiumDet är jag som är Nite-mannen här i gruppen!
Det låter som att du behöver en Nite Hawk.
T100 är sååå mycket vassare än lillebröderna med bara T25. Som att jämföra Skoda Felicia från 1999 med en ny Porsche!
Inget att leka med. Hård satan. Served me well i Mali, Afghanistan, Pakistan och Indien!
![]()
Mysigt det där bandet alltså, extra kul när det ser ut som sju svåra år direkt från förpackningen tycker jag.Ica Maxi en lördag är väl sådär men nya bandet på Belugan sitter bra hursomhelst.
![]()
Metallarbetarna är trevligaSätter upp IKEA- parasoll, allting ska f-n monteras, nu med sand!
Casio är med och Metallica ljuder.
@Nilas inget du är sugen att byta med? Så klart pengar emellan från mitt håll då
![]()
Har alltid diggat Kaventsmann, synd att de är lite för dyra (i min värld)En riktig håll käften rökare, 12000m (ja tolvtusen!!?) Kaventsmann Hadal 2
![]()
https://greatmazinger.wordpress.com/2019/03/16/watch-review-kaventsmann-hadal-ii/
Dyra och kanske mer konstverk/hantverk än användbara klockor men satans koola. Hellre en sån än en random tråksub liksomHar alltid diggat Kaventsmann, synd att de är lite för dyra (i min värld)
En klocka med guldkant.När jag hör ordet Beluga tänker jag strax på rysk kaviar, mmm så gott det är/var
Har inte sett det på många herrans år tyvärr.
Håller med. Riktigt trevligt och härjat.Mysigt det där bandet alltså, extra kul när det ser ut som sju svåra år direkt från förpackningen tycker jag.
Alla gångerDyra och kanske mer konstverk/hantverk än användbara klockor men satans koola. Hellre en sån än en random tråksub liksom
Jag vet vem som vill ha den där !Sätter upp IKEA- parasoll, allting ska f-n monteras, nu med sand!
@Nilas inget du är sugen att byta med? Så klart pengar emellan från mitt håll då
![]()
I min bok är Kaventsmann det hårdaste man kan ha. Helt ohotad !Dyra och kanske mer konstverk/hantverk än användbara klockor men satans koola. Hellre en sån än en random tråksub liksom
...och mer mikro får man leta efter, steeenhårdast inget snack!I min bok är Kaventsmann det hårdaste man kan ha. Helt ohotad !
Den där morrisen ser rätt schysst ut. Vad är det för mått på den?Om nån är sugen på en tank/dressare så har jag två att byta bort.
![]()
![]()
Därom vet jag intet tyvärr men han har en massa skoj !Har @FreakyLeo en sådan därna fin Certina då?![]()
Den här @EquilibriumKan eventuellt släppa iväg denna goding om rätt objekt dyker upp. Köpt ny för någon månad sedan och i stort sett oanvänd. Powermatic 80.
Funkar även bra med byte mot billigare objekt och en slant emellan.
![]()
Näh det har han inteHar @FreakyLeo en sådan därna fin Certina då?![]()
Står över i detta fallet. Tackar för förslaget dockSätter upp IKEA- parasoll, allting ska f-n monteras, nu med sand!
![]()
Jag är ju specifikt ute efter den Certinan som Nilas har, är egentligen inte ute efter att bli av med min Casio men om du har något intressant så vet man ju aldrigNäh det har han inte![]()
Poff, bortaNix, men @TerryTee har den och den ligger väl på K&S tror jag?
Det var en meget flott Deep Blue![]()
Jag har också en Deep Blue Diver @norgar !
Bilden är tagen förra sommaren i Norge vid Fløyta, en liten sjö nära Eidsvoll![]()