Vad är du ute efter? Spec på denna? PMa gärnaBYTE?!
Vill hitta nytt som kan minska klådan medan jag väntar nytt från China.
Vet inte vad jag vill ha, så kom med förslag.
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är du ute efter? Spec på denna? PMa gärnaBYTE?!
Vill hitta nytt som kan minska klådan medan jag väntar nytt från China.
Vet inte vad jag vill ha, så kom med förslag.
![]()
![]()
Inte av mig iallafall, tack för detDet var en meget flott Deep BlueDen er kanskje moddet?
Funkar Panna look a like?Kan tänka mig dessa för byte. Ingen rålle look a like bara.Kan förresten tänka mig en Ventus Northstar!
![]()
![]()
Jeg er enig med degInte av mig iallafall, tack för det
Din är också fin, det är ett coolt märke IMO.
29*47Den där morrisen ser rätt schysst ut. Vad är det för mått på den?
Haha, menar du att denna är look a like eller vill du byta mot panna look a like?Funkar Panna look a like?![]()
Lustigt hur olika man kan tycka och föredra.Haha, menar du att denna är look a line eller vill du byta mot panna look a like?
Roligt att jag skrev så iofs iom att denna är hommage till en Rålex från 30-talet eller något sånt. Dock uppförstorad till moderna mått och fan mycket roligare än rålle.
Fantastisk klockaJag är ju specifikt ute efter den Certinan som Nilas har, är egentligen inte ute efter att bli av med min Casio men om du har något intressant så vet man ju aldrig![]()
Det är fördelen med denna tråd. Tycker det är skitkul att se folk glädjas över ur som kostar bråkdel av dessa prestige märken. Jag är säker på att många i tråden har råd med mycket dyrare ur, men hela tråden präglas av skön ödmjukhet.Lustigt hur olika man kan tycka och föredra.
Helt enigDet är fördelen med denna tråd. Tycker det är skitkul att se folk glädjas över ur som kostar bråkdel av dessa prestige märken. Jag är säker på att många i tråden har råd med mycket dyrare ur, men hela tråden präglas av skön ödmjukhet.
Har fått hjälp här i alla möjliga saker. Folk som skickar gratis grejer till varandra hit och dit. Senast fick jag ett helt paket band av @M26
Dom är riktigt bra och har en AR som är svårslagen. Har inte tänkt att avyttra min men dyker något trevligt upp så är inget hugget i stenFantastisk klocka
![]()
Verkligen! Givet köp om den haft keramisk vridring.Fantastisk klocka
![]()
Har bara handlat från Tjeckien. Mycket bra service vid problem enligt mig. Hade själv krångel med ett spänne på min Explorer. Skickade ett mail till dom och fick ett nytt på en vecka.Vilken sida föredrar ni, någon som haft garantiärenden med någon av sidorna?
- Tjeckerna på tisellwatch
- Mr Oh på tisellkorea
Deal. Skicka pmKvällsrea!
En all black Casio GA-2100-1A1ER rakt av mot en vit Pagani ”Daytona”!
Bättre blir det inte!
![]()
Haha nej jag har en ”panna” som jag kan tänka mig byta bort. Om inte mot din så kanske mot något annat roligt. Håller med om att det är svinkul med draget i tråden, hoppas alla fortsätter att njuta av sin klockor, homager eller ej!Haha, menar du att denna är look a like eller vill du byta mot panna look a like?
Roligt att jag skrev så iofs, iom att denna är hommage till en Rålex från 30-talet eller något sånt. Dock uppförstorad till moderna mått och fan mycket roligare än rålle.
Sub designen är inte riktigt min grej. Med det sagt.. KÖÖÖÖÖP + att jag är glad över att ni köper allt från Ali just nu. Så sjukt kul med alla hommager som flödar ner forumet. Elitism är skräp!
Nog var den billig alltid men kostar inte många hundra lappar mer nyaSnorbillig G-Shock square, någon... någon...
(Fira med Ferris citat)
https://klocksnack.se/threads/g-shock-och-orient.132402/
Haha nej jag har en ”panna” som jag kan tänka mig byta bort. Om inte mot din så kanske mot något annat roligt. Håller med om att det är svinkul med draget i tråden, hoppas alla fortsätter att njuta av sin klockor, homager eller ej!![]()
Ok, ja jag är ju van med isländska priser som är både saltade och pepprade och det rejält.Nog var den billig alltid men kostar inte många hundra lappar mer nya
Lägg upp vad du har vetja då kan alla få se!
Fick brev från Lorier, det var ingen jätteväntan på den nya v3 i nya blå/gilt. Redo att skickas i början på juni, jag som ändå fyller år då borde väl slå till och KÖÖÖÖPA, eller?
![]()
Hur lång tid dröjer det till en Neptune i brons tror ni?
Klart du ska köpa. Svinfet juFick brev från Lorier, det var ingen jätteväntan på den nya v3 i nya blå/gilt. Redo att skickas i början på juni, jag som ändå fyller år då borde väl slå till och KÖÖÖÖPA, eller?
![]()
Hur lång tid dröjer det till en Neptune i brons tror ni?
För egen del så tycker jag att aluminiuminlägget är att föredra utseendemässigt på denna. Lite mer krispigt än ett keramiskt och det passar bra till både bezel och boett i detta fallet.Verkligen! Givet köp om den haft keramisk vridring.