N
norgar
Guest
Deep Blue Nato Diver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kvällsrea!
En all black Casio GA-2100-1A1ER rakt av mot en vit Pagani ”Daytona”!
Bättre blir det inte!
![]()
NU HAR DET HÄNT!!!!Deal. Skicka pm
![]()
Äsch Skalman behålla är slitage snyggtVerkligen! Givet köp om den haft keramisk vridring.
Nu kommer ketchupeffekten ska du se!NU HAR DET HÄNT!!!!
Byteslördags första officiella affär är i hamn!
Nu fortsätter vi i denna andan i KS roligaste tråd!
Ha en fortsatt trevlig helg på er!![]()
Skalman, är han här i tråden... cooltÄsch Skalman behålla är slitage snyggt![]()
Skalman behåller, Lilleskutt är öppen för förslagÄsch Skalman behålla är slitage snyggt![]()
För egen del så tycker jag att aluminiuminlägget är att föredra utseendemässigt på denna. Lite mer krispigt än ett keramiskt och det passar bra till både bezel och boett i detta fallet.
Fantastiskt bekväm med sina 43mm eftersom den är ganska låg och slimmad i boetten.
Grym länk, grym glidelock i spännet och en AR som gör dom flesta andra klockor riktigt avundsjuka. Lätt en utmanare till Aquisen och för en mycket billigare peng. Detta är min tredje Action diver och har haft två Aquis. Bra båda men bara en är riktigt affordable.
![]()
Skalman behåller, Lilleskutt är öppen för förslag![]()
Han är överallt den.Skalman, är han här i tråden... coolt![]()
Skulle väl lika gärna kunna köpa din baltic. Den här är mer eller mindre kopia på din eller hur? Har du kvar den?KÖÖÖÖÖP!
Jag är helt med dig, otroligt sällan jag uppskattar ett keramiskt merÄr det bara jag som föredrar aluminium framför keramiskt inlägg?
Eller ja, du oxå i detta fallet men rent generellt menar jag.
Skulle väl lika gärna kunna köpa din baltic. Den här är mer eller mindre kopia på din eller hur? Har du kvar den?
Fick brev från Lorier, det var ingen jätteväntan på den nya v3 i nya blå/gilt. Redo att skickas i början på juni, jag som ändå fyller år då borde väl slå till och KÖÖÖÖPA, eller?
![]()
Hur lång tid dröjer det till en Neptune i brons tror ni?
Är det bara jag som föredrar aluminium framför keramiskt inlägg?
Älskar min, så lätt att man inte märker av den.. väldigt bekvämNu kommer ketchupeffekten ska du se!
Sista bilden i min ägo, så snygg men någon millimeter för liten. Börjar tro att "storleken har ingen betydelse" bara är skitsnack
![]()
Jag har köpt från båda, och hade garanti-ärende med Mr Oh. Vilket han löste utan några krusiduller. Lite tråkigt med väntetiden bara.Vilken sida föredrar ni, någon som haft garantiärenden med någon av sidorna?
- Tjeckerna på tisellwatch
- Mr Oh på tisellkorea
Ja! Den enda modellen jag kan tänka mig att byta min Barracuda mot.Gillar.
![]()
Tack för input. Är la ingen brådska så, hade velat ha nåt mångsidigt på länk. Typ stålsub fast affordable, kollat på Certinan som visats ikväll, Steinhart, Squale, Tisell och övriga homage märken. Drömmen vore att hitta en Ginault Ocean Rover 2 till vrakpris men det känns långt borta.Jag har köpt från båda, och hade garanti-ärende med Mr Oh. Vilket han löste utan några krusiduller. Lite tråkigt med väntetiden bara.
Juat nu skickar dom inte klockor till Sverige ändå, så det är EU-sidan som gäller om du vill ha en Tisell nu.
Törstig man blev av ditt inläggFirar storaffär på klockor!
Borde väl ha en klocka i helguld, men vi är ju trots allt i mikro/affordable så brons duger gott!
![]()
Bra att någon tänker på ”pocenten” också!Törstig man blev av ditt inlägg![]()
![]()
Och skulle man vilja byta band så behöver det inte kosta en förmögenhetFör egen del så tycker jag att aluminiuminlägget är att föredra utseendemässigt på denna. Lite mer krispigt än ett keramiskt och det passar bra till både bezel och boett i detta fallet.
Fantastiskt bekväm med sina 43mm eftersom den är ganska låg och slimmad i boetten.
Grym länk, grym glidelock i spännet och en AR som gör dom flesta andra klockor riktigt avundsjuka. Lätt en utmanare till Aquisen och för en mycket billigare peng. Detta är min tredje Action diver och har haft två Aquis. Bra båda men bara en är riktigt affordable.
![]()
Jag medÄr det bara jag som föredrar aluminium framför keramiskt inlägg?
Tanken var att göra ett byte idag. Men det blev ett köp iställetFirar storaffär på klockor!
Borde väl ha en klocka i helguld, men vi är ju trots allt i mikro/affordable så brons duger gott!
![]()