Björn Boett
Guld
Haft fullt upp hela dagen. Här finns det lite att byta med. Hoppas alla har en fin kväll!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haft fullt upp hela dagen. Här finns det lite att byta med. Hoppas alla har en fin kväll!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D1 är amazing! Slänger in min mässing Ventus om den är intressant, även min G-ShockHaft fullt upp hela dagen. Här finns det lite att byta med. Hoppas alla har en fin kväll!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Du är ju galen!Haft fullt upp hela dagen. Här finns det lite att byta med. Hoppas alla har en fin kväll!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hörru! Den är min
Det är taget ! OM den ff är kvar ?Någon som är i behov av en Steinhart låda? Bortskänkes mot valfri summa till BCF (exkl frakt)
![]()
Lugn!Hörru! Den är min![]()
Rimligt! Vi kör på detLugn!
Vi kan ha delad vårdnad!
Vi möts i R-fors på söndagar och byter...
Puss puss!![]()
Ren nyfikenhet...Haft fullt upp hela dagen. Här finns det lite att byta med. Hoppas alla har en fin kväll!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Japp, den är kvar. Hör av dig via PMDet är taget ! OM den ff är kvar ?
Har en Steinhart utan låda och min OCD gör sig gällande när jag har klocka utan låda
Ta resten i PM ?
Byt den mot min Gavox vetja.Min OCD säger att denna borde flippas, den passar inte in med de övriga med sin vintagelume och guldindex![]()
![]()
Men jag gillar den, det är mycket klocka för 2k![]()
Byt den mot min Gavox vetja.
Ultra på väg in?Tanken var att göra ett byte idag. Men det blev ett köp iställetFirar med kaffe jag
![]()
![]()
Den orienten är jäkligt mysig. Men den är lite premium för att vara orient va? Tycker mig sett en på KoS för 4k-nånting.Haft fullt upp hela dagen. Här finns det lite att byta med. Hoppas alla har en fin kväll!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Njae. En affordable Seiko. Surprise!Ultra på väg in?
Ren nyfikenhet...
När du räknat alla dina klockor, vad slutar du på för tal?
Det är inte så fasligt många. Det är en Orient Star, deras ”premium”.Den orienten är jäkligt mysig. Men den är lite premium för att vara orient va? Tycker mig sett en på KoS för 4k-nånting.
Haft fullt upp hela dagen. Här finns det lite att byta med. Hoppas alla har en fin kväll!![]()
Den var fin! Inget du vill ha från min portfolio?BYTE?!
Vill hitta nytt som kan minska klådan medan jag väntar nytt från China.
Vet inte vad jag vill ha, så kom med förslag.
![]()
![]()
Hahahah dräparinläggHaft fullt upp hela dagen. Här finns det lite att byta med. Hoppas alla har en fin kväll!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sugen på en Parnis Daytona? Isf kan denna komma åt ditt håll mot kycklingshocken.Haft fullt upp hela dagen. Här finns det lite att byta med. Hoppas alla har en fin kväll!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahah dräparinlägg
Nu äntrar vi efterkrigstiden tack vare ditt inlägg. Nu kommer de kanske när kriget är över.Alla dessa klockor i tråden, och ingen som har en Squale Root Beer som dom vill bli av med![]()
Jajamensan, bra jobbat. Blev cash över till lite mojito också ser jagMin sambo tyckte att min G-Shock var bra och praktiskt men liiiite för stor för hennes smak. Vad gör man då för att dels göra henne nöjd och dels se till att nästa köp smälter lite bättre?
Man köper såklart en terrorist till henne.
![]()
SjälvklartJajamensan, bra jobbat. Blev cash över till lite mojito också ser jag.
Ingen som är sugen på orienten eller/och g-shocken?Jag slänger ut frågan. Om det skulle vara något intresse för nån eller flera av dessa. Allt kan vara intressant
G shock dw-5600eg-9vs
Orient Mako 2 pepsi
Seiko Arnie (vattendelare hemma. Jag tycker den är cool men arga blickar från sambon
)
![]()
Pass, måste försöka hålla i plånboken i väntan på att den överkomliga drömklockan dyker upp. =)Ingen som är sugen på orienten eller/och g-shocken?![]()