Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Majoriteten av mikroberna ligger väl och sussar nu. Får hoppas att det är en ’unlimited edition’HELM går att köpa nu om någon va sugen.
Dom släpps bara ett par ggr om året @Björn Boett va på jakt.Majoriteten av mikroberna ligger väl och sussar nu. Får hoppas att det är en ’unlimited edition’
Hmm såpass ?Dom släpps bara ett par ggr om året @Björn Boett va på jakt.
Nej dom går ut med Mail lite innan den släpper dom en viss tid,och brukar säljas slut på några minuter.Hmm såpass ?
Att man nästan måste ligga på och bevaka 24/7 365 dagar om året ??
Ah jag förstårNej dom går ut med Mail lite innan den släpper dom en viss tid,och brukar säljas slut på några minuter.
Nu är dom slutAh jag förstår
Oj, vet du hur många det var ?Nu är dom slut![]()
Ingen aningOj, vet du hur många det var ?
Den ser ut att passa perfektMin sambo tyckte att min G-Shock var bra och praktiskt men liiiite för stor för hennes smak. Vad gör man då för att dels göra henne nöjd och dels se till att nästa köp smälter lite bättre?
Man köper såklart en terrorist till henne.
![]()
Varldsklass, paminner lite samma philosophy som KoeeniseeeegegEn riktig håll käften rökare, 12000m (ja tolvtusen!!?) Kaventsmann Hadal 2
![]()
https://greatmazinger.wordpress.com/2019/03/16/watch-review-kaventsmann-hadal-ii/
The best trad, ibland “avviker jag” till andra tradar, men hittar alltid hem.Det är fördelen med denna tråd. Tycker det är skitkul att se folk glädjas över ur som kostar bråkdel av dessa prestige märken. Jag är säker på att många i tråden har råd med mycket dyrare ur, men hela tråden präglas av skön ödmjukhet.
Har fått hjälp här i alla möjliga saker. Folk som skickar gratis grejer till varandra hit och dit. Senast fick jag ett helt paket band av @M26
Yes, var sugen på en Khuraburi. Får nog signa upp för nyhetsbrev om man ska ha en chans!Dom släpps bara ett par ggr om året @Björn Boett va på jakt.
Grymma, men besvarliga clasps, maste ha uberstarka nypor/naglar, hoppas de har fixat till detta nuYes, var sugen på en Khuraburi. Får nog signa upp för nyhetsbrev om man ska ha en chans!
En sån här fast no date![]()
![]()
Satans snyggtGod morgon på Norges nationaldag.. Vart riktigt bra på nato, vintage look..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sån skulle man haft, denna tråden är farlig för plånbokenGrymt kul med många klockor ute igår!
Själv blev det 1 ut och 3 in....
Längtar redan till nästa lördag!
![]()
Tackar..Satans snyggt![]()
Ja byteslördag är ju redan legendariskt, mycket bra initiativ!Grymt kul med många klockor ute igår!
Själv blev det 1 ut och 3 in....
Längtar redan till nästa lördag!
![]()
Menar du ett sånt här?Har jag drömt? Har för mig någon postade bild på ett rött/guld strap från cns me hittar inte igen det.. mörk röd färg var det iallafall typ maron