• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Min sambo tyckte att min G-Shock var bra och praktiskt men liiiite för stor för hennes smak. Vad gör man då för att dels göra henne nöjd och dels se till att nästa köp smälter lite bättre?
Man köper såklart en terrorist till henne.
IMG_20200516_225738.jpg
Den ser ut att passa perfekt :)
 
Det är fördelen med denna tråd. Tycker det är skitkul att se folk glädjas över ur som kostar bråkdel av dessa prestige märken. Jag är säker på att många i tråden har råd med mycket dyrare ur, men hela tråden präglas av skön ödmjukhet.

Har fått hjälp här i alla möjliga saker. Folk som skickar gratis grejer till varandra hit och dit. Senast fick jag ett helt paket band av @M26
The best trad, ibland “avviker jag” till andra tradar, men hittar alltid hem.
 
Har jag drömt? Har för mig någon postade bild på ett rött/guld strap från cns me hittar inte igen det.. mörk röd färg var det iallafall typ maron
 
Tillbaka
Topp