Måste man ju handla något i veckan så man har något att bytaJa byteslördag är ju redan legendariskt, mycket bra initiativ!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste man ju handla något i veckan så man har något att bytaJa byteslördag är ju redan legendariskt, mycket bra initiativ!
Precis det där jag tänkte på! Har ingen klocka att ha det på men ska beställa lite och det där kan få följa med så snyggt verkligenMenar du ett sånt här?![]()
Samma här. Den vill inte åka av.Heimdallr först ut idag också.
![]()
Jag känner inte till märket/modellen särskilt väl men får uppfattningen att det är en SKX på steroider? Riktigt trevliga detaljer på t.ex. kronan.
Vridringen visar hur lång tid det tar innan du beställer nästa klockaVarit och postat Pagani Daytonan till @Watcharound med Trasern på. Fel datum och vriden bezel, minns knappt när jag bar den senast
![]()
Hur står sig Heimdallr jämfört med Tisell?Samma här. Den vill inte åka av.![]()
Jag har tyvärr ingen erfarenhet av Tisell. Men Tisell sägs vara snäppet bättre.Hur står sig Heimdallr jämfört med Tisell?
Lite svårt att veta vem som strular nu. Har väntat på ett paket från Schweiz sen förra måndagen. Det lämnade Schweiz inom 24h och sen dess har det varit i Postnords kompetenta händer.”Departed country of origin”
Hur länge kan något vara ”departed”?! I en evighet verkar det som!
Tacka vet jag byteslördag, där är det snabba puckar och utomordentlig kundvård!![]()
Tisell är lite bättre kvalitetsmässigt men Heimdallr är rätt mycket billigare. Dessutom trevligt med maxicase och graverad rehaut. Båda är bra för respektive prisnivå tycker jag.Hur står sig Heimdallr jämfört med Tisell?
Ok, tack! Hum ja verkar inte vara ett felval...Jag har tyvärr ingen erfarenhet av Tisell. Men Tisell sägs vara snäppet bättre.
Jag ser fram emot en grön Tisell utan datum![]()
Tack, fint! Har kollat på Tisell (i dessa tider verkar man få beställa från Tjeckien) Varifrån kommer/skickas Heimdallr?Tisell är lite bättre kvalitetsmässigt men Heimdallr är rätt mycket billigare. Dessutom trevligt med maxicase och graverad rehaut. Båda är bra för respektive prisnivå tycker jag.
Från kina. Skickas bara med dhl express just nu så det går hyggligt fort ändå.Tack, fint! Har kollat på Tisell (i dessa tider verkar man få beställa från Tjeckien) Varifrån kommer/skickas Heimdallr?
OkFrån kina. Skickas bara med dhl express just nu så det går hyggligt fort ändå.
Heimdallr först ut idag också.
![]()
Ja ja, bara fortsätt ni att gröta mig med era maxi-caseSamma här. Den vill inte åka av.![]()
Vad är ett maxicase ??Ja ja, bara fortsätt ni att gröta mig med era maxi-case.
Känns ju himla tryggt.Lite svårt att veta vem som strular nu. Har väntat på ett paket från Schweiz sen förra måndagen. Det lämnade Schweiz inom 24h och sen dess har det varit i Postnords kompetenta händer.
Fetare bandhorn och .... ? Utveckla gärna!
Aha, tack för förklaringen
Lite fetare boett.Vad är ett maxicase ??
Edit: Större index ser jag nu.
Jag är ingen expert men det är väl typ bara det?! Någon annan kanske har mer att tillägga.![]()