• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Startar dagen med denna
302FCAA3-3315-4518-9C82-32A1FF7C8BC2.jpeg
Mycket snyggt!
Vad är det för ref på den finingen?
 
Höj nivån @Vincentb
Du annonserar här samt håller en otrevlig ton. Ej ok.
Ge dig inte in i en diskussion med mig om att det minsann finns andra jätteelaka människorna i den här tråden.
Du får inte annonsera här samt du måste höja nivån.
Ni andra kan med fördel avstå från att kommentera hans inlägg.
/Admin
Har du sett att andra annonserar också?? Ässh orkar inte hade bra..
 
Gillar inte alls pickups, inte min stil ... men om jag hade kört omkring i den där hade jag nog dragit på smilbanden i smyg när ingen ser mig :D
Haller 100 med, dvs innan jag flyttade till Filippinerna, hemma ar det ju bonnigt, men har, nastan maste, jag kor en del i bergen, olandig terrang, har 2 schafrar, sedan behover men man iofs ej pimpa, men va fn, lever bara en gang ;)
 
Sjukt tuff, perfekt när man genar igenom djungeln i 150 blås påväg till jobbet :D
He he, har maxar man typ 60, risiga vagar, trangt, mkt trafik, lite bilrasism oxa - storst gar forst, men vid flodbaddar , kass terrang, o i bergen, ar den nice, har aldrig eg vart intresserad, men nu hanger jag ofta med min bilpimp meck o planerar nasta sak, nastan lika kul som surfa efter nasta dinka, kan vara en gubbsjuk greij oxa, vet ej, tanten har ej fatt spelet an, haller pa “ sa lange jag far “....
 
Tillbaka
Topp