Som nämnt innan så är det som sticker i ögonen det faktum att du köpt samma klocka för några dagar sedan för ett "klockbröder" pris. Hade du pröjsat premium så hade nog ingen reagerat på din prissättning.Vänta nu? Har du hängt med från början?...... Det handlade om att jag la ut en klocka (som jag nu dragit tillbaka) som är rätt poppis. Som är helt slutsåld och säljs rätt mkt på tex Ebay. Folk börjar kritisera min prisättning på en klocka som inte ens finns och få tag på. Som även är populär. Klart dom går upp i pris. Sen säger att man ska hjälpa sina "klockbröder" hit o dit... Yeah right.. Alla vill tjäna pengar så mkt så möjligt vid försäljning. Men just i detta fall handlar det inte om att tjäna pengar utan att det är en populär klocka som inte finns..
På Ebay har dom gått för mellan 3000-3500kr, jag la ut den för 2800kr INKL rek frakt. Följer bara marknaden... Då blev folk sura för att jag inte skänker den gratis... Och spelar absolut ingen roll VAD jag köpt den för.. Ingen som TVINGAR någon och köpa den. Hade det varit en vanlig mikro hade jag förstått reaktionen, men när den inte ens finns o få tag på...