Så är det ju, naturligtvis ^_^Om inget beslut tas ger väl det samma utgång som att beslutet "stanna" tas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så är det ju, naturligtvis ^_^Om inget beslut tas ger väl det samma utgång som att beslutet "stanna" tas?
Jag har stålvarianten. Den känns mindre än dess mått tack vare att vridringen inte är störst utan boetten, plus att luggarna är rekordkorta .Men höjden gör ju att den inte passar så bra under skjortan. Jag gillar länken
Har råkat köpa mig en sån här. Ni Zelos fanatiker, vad kan jag förvänta mig? En stenhård klocka med lume som en tåglampa...? Ser fram emot den som fan i alla fall
Spectre Phantom (både första och andra) har lite gentavibbarFinns det några klockor med Gentastil som skulle passa i den här tråden? Jag vet att Seiko har några modeller, men skulle vilja se fler alternativ.
Polaris-Genta? Gerald-Genta-Genta? Polarouter-Genta? Ingenieur-Genta? Nautilus-Genta?Finns det några klockor med Gentastil som skulle passa i den här tråden? Jag vet att Seiko har några modeller, men skulle vilja se fler alternativ.
Jag hoppas på svaret "AP RO-Genta" nu bara för att du inte hade med detPolaris-Genta? Gerald-Genta-Genta? Polarouter-Genta? Ingenieur-Genta? Nautilus-Genta?
Förmodligen den mest anlitade klockdesignern som funnits och kommer finnas. Exkluderade det mest troliga alternativet som du lade fram.Jag hoppas på svaret "AP RO-Genta" nu bara för att du inte hade med det
Spinnaker Cahill diver upplagd på Massdrop... 5 dagar kvar
https://www.massdrop.com/buy/spinnaker-cahill-diver-automatic-watch?utm_placement=0&referer=R3UMKG&mode=guest_open&utm_campaign=Automated Daily Promotional 2018-10-11&utm_source=SparkPost&utm_medium=email&utm_term=Daily Promotional&utm_content=1539254832720.885113054575870638558448
Nej, jag har lite griller på hjärnan så letar annat. Massdrop brukar ha hyfsade priser även om man får lägga på för moms och frakt. De gånger jag handlat där har de levererat "långt" innan utsatt leveransdatum. Ganska selektivt vilka modeller som kommer ut dock, skall vara påverkansbart säger de. Kvaliteten överlämnar jag åt någon med erfarenhet att svara på.Har du beställt?
Fan jag blev bra sugen när jag såg priset Spinnaker är det bra?
Har kikat på vissa modeller från dom innan, men kvaliten är okänd för mig.
Ptja, jag gillar Ingenieur, Nautilus och Royal Oak, mest Ingenieur. Men vill inte ha någon uppenbar kopia.Polaris-Genta? Gerald-Genta-Genta? Polarouter-Genta? Ingenieur-Genta? Nautilus-Genta?
Fel tråd förvisso, men om du kan tänka dig vintage finns ju 70-talaren buler astromaster också. Väldigt mycket gentavibbar på den.Ptja, jag gillar Ingenieur, Nautilus och Royal Oak, mest Ingenieur. Men vill inte ha någon uppenbar kopia.
Grattis, där satt denTrevlig höstdag! @Andersml jag lovar att inte tjata på dig mer
Även en Panzera finns till buds i 5 dagar till på Massdrop. En Panerai homage?
Bilden från Massdrop
Den va fin! Men jag vill helst ha datum.Fel tråd förvisso, men om du kan tänka dig vintage finns ju 70-talaren buler astromaster också. Väldigt mycket gentavibbar på den.
Har själv haft två, varav den ena eventuellt blir till salu snart
Härligt! GrattisTrevlig höstdag! @Andersml jag lovar att inte tjata på dig mer
288,99 dolares (+moms och frakt). Inget fel i det, undrar bara om det funkar utan kronskyddet...Tycker den klarar sig bra från det segmentet, vad kostar den?
Är ju inte inne i de segmenten, grillerna igen, men den är ju förbaskat snygg alltså. Bidrar utformningen av kanterna på vridringen och/eller visarna och/eller tavlan eller vad är det? Kan inte riktigt sätta fingret på det... kanske helheten. Om jag skulle jaga nåt för bronsdagar så ligger denna bra till.Fick just mail om att Obris Morgan Nautilus är in stock igen! Grym storlek och jävligt bra tavla
Lyllos!Trevlig höstdag! @Andersml jag lovar att inte tjata på dig mer