Aegis
Basic
Hoppas det!Safir! Jag tror den gråa kommer att bli riktigt läcker med färgmatchad vridring
Nu är väntan snart över, kan knappt bärga mig.
När får du din? Är det direkt från Jason eller från Forasec?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas det!Safir! Jag tror den gråa kommer att bli riktigt läcker med färgmatchad vridring
Via Forasec så vi sitter i samma båt!Hoppas det!
Nu är väntan snart över, kan knappt bärga mig.
När får du din? Är det direkt från Jason eller från Forasec?
Åh! Jag citerar dig och samstämmer ”nästa klocka jag typ bestämt mig för att köpa”!Och snart släpps nästa klocka jag typ bestämt mig för att köpa..
Onyx black eller grå sunburst då du?Åh! Jag citerar dig och samstämmer ”nästa klocka jag typ bestämt mig för att köpa”!
Vilken konfiguration lutar du åt?
Samma här! Med länk också hoppas jag på! Men den kommer nog erbjudas rätt snabbt (efter 120). Lutar åt sunburst.Onyx black eller grå sunburst då du?
Svårt att säga. Vilken tycker du lyckades bäst?Så vem lyckades bäst, Baltic eller Meraud? Finns det fler som lånat mycket från Blancpain Bathyscape?
De är såpass lika att jag tror det beror på hur välgjorda boetterna och tavlorna är. Gillar dock breda vridringar eller illusionen av små tavlor, så lutar mot att Baltic skulle tilltala mig mer. Den är även lite aggressivare i utformningen.Svårt att säga. Vilken tycker du lyckades bäst?
Finns alldeles säkert fler. Den som söker skall finna.
Jag är villig att hålla med faktiskt. Och att Baltic sedan har ett double domed glas gör den än mer attraktiv. Och 20ATM ist för 10. Fasiken...jag gillar ju beads of rice också. Nu kanske du fick mig att vänta lite med mitt beslut @Aurum.De är såpass lika att jag tror det beror på hur välgjorda boetterna och tavlorna är. Gillar dock breda vridringar eller illusionen av små tavlor, så lutar mot att Baltic skulle tilltala mig mer. Den är även lite aggressivare i utformningen.
Aldrig lätt att bestämma vad man tror man kommer tycka om två olika klockor. 10 eller 20 atm är ju iofs helt ointressant, viktigare då hur tjocka de är. Mao låter 10 atm bättre.Jag är villig att hålla med faktiskt. Och att Baltic sedan har ett double domed glas gör den än mer attraktiv. Och 20ATM ist för 10. Fasiken...jag gillar ju beads of rice också. Nu kanske du fick mig att vänta lite med mitt beslut @Aurum.
Jag tycker det skiljer mycket i utseende och känsla mellan Baltics produktbilder och bilder tagna ur verkliga situationer. (instagram) Jag tycker de vanliga bilderna tagna ur verkliga situationer är så mycket snyggare.Så vem lyckades bäst, Baltic eller Meraud? Finns det fler som lånat mycket från Blancpain Bathyscape?
Jag måste missförstått.Fast båda har 20atm?
Mycket snygg!Trodde aldrig jag skulle äga ett micromärke 2 gånger. Här är min Zelos mako 500m brons med meteroit tavlan denna gång.. Så bra är den.. Limiterade till 150st. Jag har nr: 28/150st.
Är det nån förresten som har fått en hint om vad Baltic Aquascaphe kommer kosta?
Alltså, nu är jag kanske trött, men detta betyder alltså att om du gör en förbeställning är priset 659 och beställer du när klockan finns för leverans ligger de på 690...?
Alltså, nu är jag kanske trött, men detta betyder alltså att om du gör en förbeställning är priset 659 och beställer du när klockan finns för leverans ligger de på 690...?
Skiljer ju ändå en del...Förbeställning 659€ plus att man får ett gratis tropic-band. Ordinarie listpris när klockan är leveransklar 790€ men utan tropic-band. Så tolkar jag det
Den här rackaren fick jag syn på häromdagen. Tycker den passar in på din beskrivning om bred vridring och "liten" tavla:De är såpass lika att jag tror det beror på hur välgjorda boetterna och tavlorna är. Gillar dock breda vridringar eller illusionen av små tavlor, så lutar mot att Baltic skulle tilltala mig mer. Den är även lite aggressivare i utformningen.
Yes det gör den, men har desto mindre men Bathyscape att göra. Ser ut som en Tudor BB-boett.Den här rackaren fick jag syn på häromdagen. Tycker den passar in på din beskrivning om bred vridring och "liten" tavla:
Snygg tycker jag..
Den här rackaren fick jag syn på häromdagen. Tycker den passar in på din beskrivning om bred vridring och "liten" tavla:
Snygg tycker jag..
Tackar. Det som är bra också är att den har ett Selitta sw200 urverkMycket snygg!
2 år, 1 månad och 5 dagar sen starten,.. Och där är vi uppe i 200 sidor!
Japp! Såg dessutom nån tidigare "upplaga" då den t.o.m. hade snowflake-visare. Då var den verkligen lik Tudor!Yes det gör den, men har desto mindre men Bathyscape att göra. Ser ut som en Tudor BB-boett.
Vad heter denna modellenDen här rackaren fick jag syn på häromdagen. Tycker den passar in på din beskrivning om bred vridring och "liten" tavla:
Snygg tycker jag..