• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Och snart släpps nästa klocka jag typ bestämt mig för att köpa..
Screenshot_20181013-135124_Instagram.jpg

Svårt att säga. Vilken tycker du lyckades bäst? :)
Finns alldeles säkert fler. Den som söker skall finna.
De är såpass lika att jag tror det beror på hur välgjorda boetterna och tavlorna är. Gillar dock breda vridringar eller illusionen av små tavlor, så lutar mot att Baltic skulle tilltala mig mer. Den är även lite aggressivare i utformningen.

De är såpass lika att jag tror det beror på hur välgjorda boetterna och tavlorna är. Gillar dock breda vridringar eller illusionen av små tavlor, så lutar mot att Baltic skulle tilltala mig mer. Den är även lite aggressivare i utformningen.
Jag är villig att hålla med faktiskt. Och att Baltic sedan har ett double domed glas gör den än mer attraktiv. Och 20ATM ist för 10. Fasiken...jag gillar ju beads of rice också. Nu kanske du fick mig att vänta lite med mitt beslut @Aurum.

Jag är villig att hålla med faktiskt. Och att Baltic sedan har ett double domed glas gör den än mer attraktiv. Och 20ATM ist för 10. Fasiken...jag gillar ju beads of rice också. Nu kanske du fick mig att vänta lite med mitt beslut @Aurum.
Aldrig lätt att bestämma vad man tror man kommer tycka om två olika klockor. 10 eller 20 atm är ju iofs helt ointressant, viktigare då hur tjocka de är. Mao låter 10 atm bättre.

Alltså, nu är jag kanske trött, men detta betyder alltså att om du gör en förbeställning är priset 659 och beställer du när klockan finns för leverans ligger de på 690...?

Förbeställning 659€ plus att man får ett gratis tropic-band. Ordinarie listpris när klockan är leveransklar 790€ men utan tropic-band. Så tolkar jag det :)

Den här rackaren fick jag syn på häromdagen. Tycker den passar in på din beskrivning om bred vridring och "liten" tavla:
maxresdefault.jpg

Snygg tycker jag..

Tillbaka
Topp