• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tack!
Har lite svårt att hinna med själv.
Slog mig att jag kanske var lite väl påstridig om att du skulle exponera din samling, sorry i så fall. :)
Inspirerande samling! Fortis spacematic var tilltalande och den yeman, mygosh. Vart hittade du den? För den är väl inte i produktion? (Är det jag själv är sugen på för tillfället, dykare med printade runda index). Har ett par ultras på ingång men osäker på dem, Steinhart 39 gmt som diskuterats ovan ligger högt upp på listan. Trevlig helg!

Jag hade en Yema Superman Heritage som jag råkade sälja, den hade mysiga printade index.

3CB31B04-3CE4-462B-854F-DE9DC137DAF6.jpeg
 
Sicket trevligt initiativ :)! Kanske ska ha en vadslagningsrunda om vem som föräras detta?
Fantastiskt!!! :D:happyhappy: Min ödmjuka åsikt är att @Birchgrove förtjänar både att få skriva först och att få ditt fantastiska erbjudande... Utan honom ingen tråd!!!
Bra tanke! Om jag skulle vara den som gör det avgörande inlägget så ger jag vinsten till @Birchgrove
Tja jag instämmer i att överge en ev plats till grundaren! Och tar ett kliv till mot 2k...

Kom igen nu grabbar! Ni förstör ju tävlingsmomentet! :D:p;)
Det verkar helt klart som att @Birchgrove ska ha ett band oavsett om han vinner eller inte. Hör av dig. :cigar:
 
Grymt! Har en sån här på ingång förhoppningsvis i Juni. 24mm bredd. Kan bli grymt med ett sånt band. Återkommer när jag fått uret.
IMG_20200520_193716.jpg
Gruppo Gamma är riktigt grymma. Den där skulle passa riktigt bra på ett patinerat läder. :snaphappy:
Stort grabbar! Tack för dom snälla orden :)
Men samtidigt vill jag ju starkt poängtera att tråden inte skulle vara där den är utan er heller. Ni alla som postar i tråden förtjänar alla ett band :) (och alla klockor ni önskar er)
Erbjudandet kvarstår likväl. :p
 
Stort grabbar! Tack för dom snälla orden :)
Men samtidigt vill jag ju starkt poängtera att tråden inte skulle vara där den är utan er heller. Ni alla som postar i tråden förtjänar alla ett band :) (och alla klockor ni önskar er)
Nu vinner jag nog inte men OM jag gör det tänker jag behålla vinsten själv.
Men kan dra iväg ett sexpack kalla Norrlands till dig trådfader
 
Bidrar lite snabbt till framfarten i tråden med modden då, bara den och en square kvar på klockstället nu...
Funderar på att byta chapterringen till en polerad med svarta markeringar på denna för att skoja till det lite.
49A1105C-6F88-462E-81F8-800599DCAE38.jpeg
 
Tillbaka
Topp