Ja absolut. Roligt om banden kommer till användning. Självklart snackar vi "affordable" här.Kul! Jag kan tänka mig att köpa ett liknande band längre fram om det går att fixa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja absolut. Roligt om banden kommer till användning. Självklart snackar vi "affordable" här.Kul! Jag kan tänka mig att köpa ett liknande band längre fram om det går att fixa?
Tack!
Har lite svårt att hinna med själv.
Slog mig att jag kanske var lite väl påstridig om att du skulle exponera din samling, sorry i så fall.
Inspirerande samling! Fortis spacematic var tilltalande och den yeman, mygosh. Vart hittade du den? För den är väl inte i produktion? (Är det jag själv är sugen på för tillfället, dykare med printade runda index). Har ett par ultras på ingång men osäker på dem, Steinhart 39 gmt som diskuterats ovan ligger högt upp på listan. Trevlig helg!
och tänk, sen fredag igen osså lördag en gång tillBra idé!
Byteslördag imorgon!![]()
Du känner mig alltför väl broderDen kändes väldigt Lennykompatibel, satt bara och väntade på din kommentar![]()
Sicket trevligt initiativ! Kanske ska ha en vadslagningsrunda om vem som föräras detta?
Fantastiskt!!!Min ödmjuka åsikt är att @Birchgrove förtjänar både att få skriva först och att få ditt fantastiska erbjudande... Utan honom ingen tråd!!!
Bra tanke! Om jag skulle vara den som gör det avgörande inlägget så ger jag vinsten till @Birchgrove
Tja jag instämmer i att överge en ev plats till grundaren! Och tar ett kliv till mot 2k...
Grymt! Har en sån här på ingång förhoppningsvis i Juni. 24mm bredd. Kan bli grymt med ett sånt band. Återkommer när jag fått uret.Ja absolut. Roligt om banden kommer till användning. Självklart snackar vi "affordable" här.Fundera bara ut hur du vill ha det.
Kul att du också skaffat dig en. Man får hälsa dig välkommen i klubben helt enkelt. Min hälsar.Som om det inte vore nog med att jag fick hem en explorer-homage igår damp den här ner idag
![]()
![]()
![]()
![]()
Så får det bliBra tanke! Om jag skulle vara den som gör det avgörande inlägget så ger jag vinsten till @Birchgrove![]()
Grym duo det där. GrattisPar i Squale blev mkt nöjd med 1521 ocean.
![]()
Gruppo Gamma är riktigt grymma. Den där skulle passa riktigt bra på ett patinerat läder.Grymt! Har en sån här på ingång förhoppningsvis i Juni. 24mm bredd. Kan bli grymt med ett sånt band. Återkommer när jag fått uret.
![]()
Erbjudandet kvarstår likväl.Stort grabbar! Tack för dom snälla orden
Men samtidigt vill jag ju starkt poängtera att tråden inte skulle vara där den är utan er heller. Ni alla som postar i tråden förtjänar alla ett band(och alla klockor ni önskar er)
Nu vinner jag nog inte men OM jag gör det tänker jag behålla vinsten själv.Stort grabbar! Tack för dom snälla orden
Men samtidigt vill jag ju starkt poängtera att tråden inte skulle vara där den är utan er heller. Ni alla som postar i tråden förtjänar alla ett band(och alla klockor ni önskar er)
Gruppo Gamma är riktigt grymma. Den där skulle passa riktigt bra på ett patinerat läder.
Erbjudandet kvarstår likväl.![]()
Nu vinner jag nog inte men OM jag gör det tänker jag behålla vinsten själv.
Men kan dra iväg ett sexpack kalla Norrlands till dig trådfader
TackarGrym duo det där. Grattis![]()
Bara till att kamma ett backslick och dra ner till BåstadTackarvärsta blingmannen nu.
Bara till att kamma ett backslick och dra ner till Båstad.
Haha, där gick gränsen!
Haha, lite så hoppas jag också. 44mm hade varit precis lagom så att man inte ens behöver överväga det...Hoppas verkligen att dem är större än 38mm, är över en centimeter tjocka och helst inte har ett handvevat verk under huven!
Skulle ju vara toppen om du bara kan vänta på mig med att byta just den där. Måste skaffa nåt som jag vill byta bort först.och tänk, sen fredag igen osså lördag en gång tillJo, kanske skall ta ditt råd...
Drygt 15 sidor kvar så det borde ta nån dag tillFasen nu är man orolig att man råkar lägga inlägg 2000 av misstag.