Satan i gatan vad cool den varDet lär bli en varm dag, kanske 30°.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satan i gatan vad cool den varDet lär bli en varm dag, kanske 30°.
Bund före den 1/10 är ju lite rebelliskt, precis som bund i sig självt, eller hur Bundmästaren?Dottern önskade bandbyte på sin GUL idag.
Jag föreslog detta...
....men det blev för stort för henne.
Det slutade med att hon valde detta gamla vintage bund (trots att jag informerade om att bund-säsongen börjar 1 oktober i år).
Blev ju bra. Lite nöjd med den uppfostran får man väl vara ändå...
Ni som har San Martin - badar ni med klockan? Funkar?
Ni som har San Martin - badar ni med klockan? Funkar?
Ja.....Den här sjuttiotaggaren tycker att det är coolt att vara rebell, varför armbandsur på bund har åkt på.
Om man är lite skraj att klockan ska läcka är väl dessa perfekta att ta med - de är inte dyra och ofta bra kundtjänst. Alla SM/cronos/PD osv jag badat med har stått pall och de få gånger det varit något annat strul med dem har jag alltid blivit ersatt av ansvarig försäljareNi som har San Martin - badar ni med klockan? Funkar?
Här är varför, och det efter en försiktig tvätt i handfatet...Aldrig förstått rädslan att bada med sina klockor.
Badar också med alla mina med 100m eller mer. Aldrig haft något som helst problem.
Visst vintage som inte är servade på länge hade jag ju kanske lämnat på land alternativt trycktestat först. Men resten åker med i plurret
Det är ju jäkligt surtHär är varför, och det efter en försiktig tvätt i handfatet...
...men den var ju under garanti, så det blev en resa till Singapore för boettbyte. Men nu är den tät.
Så är man osäker är en egen trycktestare en bra investering.
Tack själv! En fantastiskt fin klocka som nu hittat hem. Helt rätt återföreningTack vare @LoveL har den här godingen äntligen hittat hem igen. Den flyttade från mig hem till en vän förra året och sedan blev det en spavistelse hos Casa de Love, men nu har den kommit tillbaka hem till mig igen
Och för den som inte redan visste det är LoveL en fantastiskt trevlig ung man som man inte bör tveka en sekund på att göra affär med.