• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Det lär bli en varm dag, kanske 30°.🤙
1000014936.jpg
Satan i gatan vad cool den var 👌👌

Dottern önskade bandbyte på sin GUL idag.
20240911_074311.jpg

Jag föreslog detta...
20240911_074939.jpg

....men det blev för stort för henne.
Det slutade med att hon valde detta gamla vintage bund (trots att jag informerade om att bund-säsongen börjar 1 oktober i år).
20240911_075929.jpg
20240911_075922.jpg

Blev ju bra. Lite nöjd med den uppfostran får man väl vara ändå...

Dottern önskade bandbyte på sin GUL idag.
20240911_074311.jpg

Jag föreslog detta...
20240911_074939.jpg

....men det blev för stort för henne.
Det slutade med att hon valde detta gamla vintage bund (trots att jag informerade om att bund-säsongen börjar 1 oktober i år).
20240911_075929.jpg
20240911_075922.jpg

Blev ju bra. Lite nöjd med den uppfostran får man väl vara ändå...
Bund före den 1/10 är ju lite rebelliskt, precis som bund i sig självt, eller hur Bundmästaren?🤙

Bund rebelliskt före 1/10?? Bah! Humbug!🤣

Tack @R.Capac för butterfly låset.

1000000131.jpg

Den här sjuttiotaggaren tycker att det är coolt att vara rebell, varför armbandsur på bund har åkt på.🤙
1000015114.jpg
Ja.....
Jag hade ju tänkt att hålla mig till 1 oktober, men det kommer ju förstås inte funka om ni ska hålla på sådär.
För visst är det ju så att bund rent objektivt är de förnämsta band man kan ha.

Senast ändrad:
Aldrig förstått rädslan att bada med sina klockor.
Badar också med alla mina med 100m eller mer. Aldrig haft något som helst problem.
Visst vintage som inte är servade på länge hade jag ju kanske lämnat på land alternativt trycktestat först. Men resten åker med i plurret ☺️
Här är varför, och det efter en försiktig tvätt i handfatet...
20231104_203732.jpg

...men den var ju under garanti, så det blev en resa till Singapore för boettbyte. Men nu är den tät.

Så är man osäker är en egen trycktestare en bra investering.

Här är varför, och det efter en försiktig tvätt i handfatet...
20231104_203732.jpg

...men den var ju under garanti, så det blev en resa till Singapore för boettbyte. Men nu är den tät.

Så är man osäker är en egen trycktestare en bra investering.
Det är ju jäkligt surt 😭
Men det är ju bra o upptäcka det under garantin… så uppmaningen måste ju bli o hoppa i plurret så fort som möjligt 😉

Tack vare @LoveL har den här godingen äntligen hittat hem igen. Den flyttade från mig hem till en vän förra året och sedan blev det en spavistelse hos Casa de Love, men nu har den kommit tillbaka hem till mig igen 🥰

Och för den som inte redan visste det är LoveL en fantastiskt trevlig ung man som man inte bör tveka en sekund på att göra affär med.

IMG_2801.jpeg

Tack vare @LoveL har den här godingen äntligen hittat hem igen. Den flyttade från mig hem till en vän förra året och sedan blev det en spavistelse hos Casa de Love, men nu har den kommit tillbaka hem till mig igen 🥰

Och för den som inte redan visste det är LoveL en fantastiskt trevlig ung man som man inte bör tveka en sekund på att göra affär med.

IMG_2801.jpeg
Tack själv! En fantastiskt fin klocka som nu hittat hem. Helt rätt återförening ❤️
Och Dito! Ett sant nöje att göra affär med bäste @thewordfox ! 🥰🤩😘

Tillbaka
Topp