• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Klockbyte. Nu skindiver från Eveco bra skit...
6EBC6A0D-B126-4F88-8BCE-59C366AD47BA.jpeg
 
Förskolenivå, kom igen nu.
Du gräver dig bara djupare och djupare.
Ett tips i all välmening är att ibland bara ta ett steg tillbaka och säga "Okej, nu gjorde jag nog lite fel" istället för att veva omkring sig mot allt som rör sig
Det har folk försökt säga till han på flera trådar här, sin fb kanal osv men hissen går inte hela vägen upp. Det är klassiskt att han inte ser sitt egna fel i något,
Tror aldrig jag sett de närmaste 5 åren alla fall..
 
Det har folk försökt säga till han på flera trådar här, sin fb kanal osv men hissen går inte hela vägen upp. Det är klassiskt att han inte ser sitt egna fel i något,
Tror aldrig jag sett de närmaste 5 åren alla fall..
Vill minnas att den kära Kobra Kai som han kallar sig på Facebook kickade mig ur sin klockgrupp för ett tag sedan när jag inte höll med honom. Trevlig prick den där :rolleyes:

Försökte gå med igen men icke välkommen uppenbarligen.
 
Välkommen ”tillbaks”! :)
Jag har nog varit inne och smygkikat i tråden mest varje dag men inte varit så aktiv senaste veckorna :)

Nu kommer jag hursomhelst ha hur mycket tid som helst att spamma tråden med men tyvärr knappt några klockor att bidra med :/

Har iofs en affordable på väg hem men den blir nog inte långvarig, ville testa en dock för att veta :p
 
Samma tavla som min, visst är den nått alldeles extra? Jag blir varm i själen av den.
Ja den bruna tavlan är väldigt mysig. Mycket ljusare än jag trodde.

Stort grattis! Den är jäkligt bra den där :).
Gillar den bruna fumetavlan.
Tack! Jo den är bra fin :)
Grattis.. Sjukt snygga båda två:).
Tack för det :)
Hur skiljer de sig, rent generellt uppfattat?
Skulle säga att adragan känns mindre. Dels på grund av länken men också för att det händer mer på tavlan.
Kul att du också skaffat dig en. Man får hälsa dig välkommen i klubben helt enkelt. Min hälsar.
DSC_0011.JPG

Tack för det. Känns som det finns ett gäng i tråden nu!
 
Haha, inte meningen att göra det här till någon reklamkupp men här är en bild på två av mina "affordables" plus att tråden kommer ett litet steg närmare 2K :p;)
Leather_mini.jpg
Nice! :cigar:
Blev ju bra det där Totte! :)
Sambon säger att hon vill låna eran katt. :rolleyes:
Just den är inte vår, har han på halvfoder då ägaren inte tar sitt ansvar :rolleyes:
Men har 3st andra hon kan få låna :p:D
Om du vill köpa en klocka till katten rekommenderar jag Spinnaker :cigar:
Lägger den bland "pappa skämten" :D:D
Håller oss till torrfoder, behåller mina Tuna för mig själv :hilarious:
 
Tillbaka
Topp