• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dagens andra nykomling! :cigar:
Forumets enda (?) Borealis porto santo.
Inspirationsbild först.
DB020692-BE40-40B5-AC44-F59F06CDE9BF.jpeg
87E2CFEB-B279-4917-BEF4-F22C37328FFE.jpeg
AD27DC83-09DD-4EDF-9EE3-1DE3A1B3AB65.jpeg
38176750-B610-4604-88A6-E1AF56FA0518.jpeg
3D11FCCD-135C-4840-855C-1936D9A2AFB5.jpeg
5595345F-96AB-42A8-B4C1-A561C8B46E3D.jpeg
8E52659F-E2A1-4908-81C7-3D013911363E.jpeg
ECC85A15-640B-448E-A7C5-D03AF2CF48B3.jpeg
08013A4C-5E78-47D2-94C4-8CB0AC59FD11.jpeg

Diggar den där! Kul med klocka som tar ut svängarna. Passar nog bra på färgglada gummin.
 
Senast ändrad:
Kollade på den modellen då denna annonsen kom upp. Tycker den är riktigt trevlig faktiskt :happyhappy: Men vet inte hur det gick just med denna försäljning då den inte är avslutad.
https://klocksnack.se/threads/borealis-porto-santo.111475/
Yes det är samma klocka! Den är köpt på annat ställe dock!
Diggar den där! Kul med klocka som tar ut svängarna. Passar nog bra på färgglada gummin.
Ja, ett gult eller orange isofrane gör ännu mer sol och sommar av denna!
Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Borealis är riktigt, riktigt bra grejer!
Yes boss, min andra borealis! Very good enoug
Vad ska man tycka cool och ........ på samma gång. Unik och ....... på samma gång.
Den behöver man kika en del på innan den sätter sig.
I know, riktigt fulsnygg! Som ett glasspapper från 70-talet :hungry:
Galet cool! Stort grattis :D
Tackar, får se om man är modig nog att använda den! ;)
 
Har för en stund sen skickat en ny förfrågan till ledningen angående ett subforum för mikros /affordables. Våra hövding och trådfarsa @Birchgrove har synat vad jag har knåpat ihop och gett klartecken till en förfrågan :)
Kan vara bra att veta hur ledningen ser på det och om det ens är möjligt att fundera över.
Huvudkriteriet är givetvis att mikrotråden skall förbli intakt och flyttas rakt av och utan omsvep, bara så att alla har klart för sig att inget händer med Gillestugan och värmen som finns här inne :)
Som sagt endast en förfrågan och inget annat,
sen bygger vi vidare utifrån möjligheterna om sådana finns och om intresse finns :)
Rock on gubbs & gumms
het0F1x.jpg
 
Har för en stund sen skickat en ny förfrågan till ledningen angående ett subforum för mikros /affordables. Våra hövding och trådfarsa @Birchgrove har synat vad jag har knåpat ihop och gett klartecken till en förfrågan :)
Kan vara bra att veta hur ledningen ser på det och om det ens är möjligt att fundera över.
Huvudkriteriet är givetvis att mikrotråden skall förbli intakt och flyttas rakt av och utan omsvep, bara så att alla har klart för sig att inget händer med Gillestugan och värmen som finns här inne :)
Som sagt endast en förfrågan och inget annat,
sen bygger vi vidare utifrån möjligheterna om sådana finns och om intresse finns :)
Rock on gubbs & gumms
het0F1x.jpg


Härligt intiativ, gillar all diskussion senaste dagarna kring detta ämne. Känns som det finns en balans kring att utveckla samtidigt som man behåller den unikt fina stämningen som finns här, hoppas det mynnar ut i ett positivt besked! :)
 
Har för en stund sen skickat en ny förfrågan till ledningen angående ett subforum för mikros /affordables. Våra hövding och trådfarsa @Birchgrove har synat vad jag har knåpat ihop och gett klartecken till en förfrågan :)
Kan vara bra att veta hur ledningen ser på det och om det ens är möjligt att fundera över.
Huvudkriteriet är givetvis att mikrotråden skall förbli intakt och flyttas rakt av och utan omsvep, bara så att alla har klart för sig att inget händer med Gillestugan och värmen som finns här inne :)
Som sagt endast en förfrågan och inget annat,
sen bygger vi vidare utifrån möjligheterna om sådana finns och om intresse finns :)
Rock on gubbs & gumms
het0F1x.jpg
Vilken länk är det du har på den? För den är väl inte original väl?
 
Tillbaka
Topp