FOQ
Guld
Dagens andra nykomling!
Forumets enda (?) Borealis porto santo.
Inspirationsbild först.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Diggar den där! Kul med klocka som tar ut svängarna. Passar nog bra på färgglada gummin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dagens andra nykomling!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kollade på den modellen då denna annonsen kom upp. Tycker den är riktigt trevlig faktisktDagens andra nykomling!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu snackar vi! "Busvisslar"Nytt band och nya kalsonger![]()
![]()
Svart har också en funktion. Att se stenhårt ut.Looks over function
![]()
![]()
Riktigt snygg den där. Låg det inte en på K&S härom sistens?Jag rockar affordable idag!
Tycker fortfarande de skulle haft lite schysstare fantasi på städerna på vridringen. Vad hände med Flen, Åbo och Portsmouth![]()
![]()
![]()
Ah, en omgång klocka och kamouflage!Nytt band och nya kalsonger![]()
![]()
Hur mycket väger den där ?Ah, en omgång klocka och kamouflage!
I'll play!
![]()
Det är standard issue M65 i bommul... Vet inte riktigt.Hur mycket väger den där ?
Trevligt! Jag är själv bördig från Västmanland.Vafalls... Fagersta ? Där bor min farmor
Far huserar nästgårds i Norberg
(vilket ni som sålt klockor till mig vet)
Härlig struktur på tavlan! Som nysnö i alpbergen runt Le Locle!Lite band byten idag. Provade ett geckota mesh till min Tissot. Gillade det. Dags att börja använda denna klocka som har legat stilla sedan jag köpte den för över 1,5 år.![]()
![]()
Yes det är samma klocka! Den är köpt på annat ställe dock!Kollade på den modellen då denna annonsen kom upp. Tycker den är riktigt trevlig faktisktMen vet inte hur det gick just med denna försäljning då den inte är avslutad.
https://klocksnack.se/threads/borealis-porto-santo.111475/
Ja, ett gult eller orange isofrane gör ännu mer sol och sommar av denna!Diggar den där! Kul med klocka som tar ut svängarna. Passar nog bra på färgglada gummin.
Yes boss, min andra borealis!Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Borealis är riktigt, riktigt bra grejer!
I know, riktigt fulsnygg! Som ett glasspapper från 70-taletVad ska man tycka cool och ........ på samma gång. Unik och ....... på samma gång.
Den behöver man kika en del på innan den sätter sig.
Tackar, får se om man är modig nog att använda den!Galet cool! Stort grattis![]()
Grattis! Jättefin! Magiskt havsblå.En Squale till blev det idag.
![]()
![]()
Har för en stund sen skickat en ny förfrågan till ledningen angående ett subforum för mikros /affordables. Våra hövding och trådfarsa @Birchgrove har synat vad jag har knåpat ihop och gett klartecken till en förfrågan
Kan vara bra att veta hur ledningen ser på det och om det ens är möjligt att fundera över.
Huvudkriteriet är givetvis att mikrotråden skall förbli intakt och flyttas rakt av och utan omsvep, bara så att alla har klart för sig att inget händer med Gillestugan och värmen som finns här inne
Som sagt endast en förfrågan och inget annat,
sen bygger vi vidare utifrån möjligheterna om sådana finns och om intresse finns
Rock on gubbs & gumms![]()
Ja vi får hoppas på respons denna gången.Härligt intiativ, gillar all diskussion senaste dagarna kring detta ämne. Känns som det finns en balans kring att utveckla samtidigt som man behåller den unikt fina stämningen som finns här, hoppas det mynnar ut i ett positivt besked!![]()
Imponerande hantverk! Riktigt roligt att se!Haha, inte meningen att göra det här till någon reklamkupp men här är en bild på två av mina "affordables" plus att tråden kommer ett litet steg närmare 2K
![]()
Fin! Är det den som låg på K&S för några månader sen? Damaskon alltså, inte, ja ni fatttar.Nytt band och nya kalsonger![]()
![]()
Bra hantverk!Haha, inte meningen att göra det här till någon reklamkupp men här är en bild på två av mina "affordables" plus att tråden kommer ett litet steg närmare 2K
![]()
Vilken länk är det du har på den? För den är väl inte original väl?Har för en stund sen skickat en ny förfrågan till ledningen angående ett subforum för mikros /affordables. Våra hövding och trådfarsa @Birchgrove har synat vad jag har knåpat ihop och gett klartecken till en förfrågan
Kan vara bra att veta hur ledningen ser på det och om det ens är möjligt att fundera över.
Huvudkriteriet är givetvis att mikrotråden skall förbli intakt och flyttas rakt av och utan omsvep, bara så att alla har klart för sig att inget händer med Gillestugan och värmen som finns här inne
Som sagt endast en förfrågan och inget annat,
sen bygger vi vidare utifrån möjligheterna om sådana finns och om intresse finns
Rock on gubbs & gumms![]()
Tackar så mycketGrattis! Jättefin! Magiskt havsblå.
Från Tid&Ting. Härlig vintagekänsla och lite halvrasslig som det ska vara. Skruvad solid länk men ej ändlänkarna vilket är en fördel om man behöver modda lite. Sitter som en fläskläpp efter lite massage och böjda bandstiftVilken länk är det du har på den? För den är väl inte original väl?
Halmstad är max imorgonHaha, där gick gränsen!
Stort tack! Bugar och bockar.Imponerande hantverk! Riktigt roligt att se!
Ja varför inte. Kom gärna med förslag på utförande.Bra hantverk!
Vad tror du om att göra några limited edition-band märkta och dedikerade till denna tråd?
Säg hej till Varberg! Saknar min hemstad. Fuck Corona.Halmstad är max imorgon![]()
Varberg är inte långt från migSäg hej till Varberg! Saknar min hemstad. Fuck Corona.