• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Känner mig galet omotiverad idag, får nog bli halvdag! :)
PSX_20200522_084643.jpg
MEN DU ÖPPNADE SIDA 2000! :D
 
Det gör ingenting, alla deltar efter egen förmåga och det är ingen som förväntar sig storverk. :)

Det var inte meningen att utmåla det som att vi har jättehöga krav och förväntningar, jag menade bara att det är tråkigt i andra passarounds när folk inte ens använder prylarna. Postar du ett inlägg med någon bild och ett par +/- så är jag jättenöjd i alla fall. :happyhappy:

Inga problem. Hängde med... tycker det är bra att du drog igång detta då vi delar lika syn på passarounds. Bra och praktiskt upplagt med 3-4 dagar! Ska bli så jäkla kul att testa en klocka utan att köpa. Man samlar alltid på sig så mycket.
 
När vi ändå diskuterar tråden och dess varande ska jag slänga in en påminnelse om att uttryck som ”gubbar” och ”grabbar” exkluderar människor från den gemenskap vi har i vad @Nilas kallar för gillestugan! Här är alla välkomna i gemenskapen, kvinnor som män, gamla som unga! Med det sagt så fortsätter vi att vara forumets varmaste och trevligaste tråd med det bästa innehållet och de grymmaste trådmedlemmarna! Välkomna nya som gamla!
6CE23A69-B484-4281-8C58-BC6FDFBEF12C.jpeg
 
Det börjar närma sig "2000sidorsjubileum" så jag tänkte att det kunde vara på sin plats med en liten giveaway till den som kliver över tröskeln och postar det första inlägget på sidan 2000. "One small step for man..." :blackalien:
Denna giveaway kommer att bestå av en korthållare och ett "militärinspirerat" 20mm klockarmband enligt bilderna nedan. Citizen-dykaren ingår inte.
Skulle "vinnaren" hellre vilja ha ett band med en annan bredd än 20mm så löser vi givetvis det. :D
Frågor på det? :stop:
Jeans0_mini.jpg

Jeans2_mini.jpg

Känner mig galet omotiverad idag, får nog bli halvdag! :)
PSX_20200522_084643.jpg
Grattis @MaBr till 2K! :D Lite nytt läder kanske kan höja din motovation. :p;)
 
30 :) Du förtjänar att inviga sida 2000, hälften av alla inlägg här inne är ju dina ;)
Tänkte skriva att nu tycker jag att du överdriver, så mycket postar jag inte i tråden. Sen kollade jag, 2900 ilägg har jag tydligen gjort och om det är 2000*30 inlägg så står jag för 4,83% av inläggen här. Vad gör jag med mitt liv!? :eek: :bag:
412412.JPG


30 tror jag :)
Men till ditt försvar så är ju 99,9% av dina inlägg högkvalitativa :cigar:
Det vet jag ju inte men tack så mycket. :D Stort tack till dig för att du sparkade igång den bästa tråden på forumet!

Grattis @MaBr till 2K! :D Lite nytt läder kanske kan höja din motovation. :p;)
Jag vet inte om den verkligen behöver höjas men tack så jättemycket! :happyhappy:
 
När vi ändå diskuterar tråden och dess varande ska jag slänga in en påminnelse om att uttryck som ”gubbar” och ”grabbar” exkluderar människor från den gemenskap vi har i vad @Nilas kallar för gillestugan! Här är alla välkomna i gemenskapen, kvinnor som män, gamla som unga! Med det sagt så fortsätter vi att vara forumets varmaste och trevligaste tråd med det bästa innehållet och de grymmaste trådmedlemmarna! Välkomna nya som gamla!
6CE23A69-B484-4281-8C58-BC6FDFBEF12C.jpeg
Helt rätt!
 
Tänkte skriva att nu tycker jag att du överdriver, så mycket postar jag inte i tråden. Sen kollade jag, 2900 ilägg har jag tydligen gjort och om det är 2000*30 inlägg så står jag för 4,83% av inläggen här. Vad gör jag med mitt liv!? :eek: :bag:
412412.JPG



Det vet jag ju inte men tack så mycket. :D Stort tack till dig för att du sparkade igång den bästa tråden på forumet!


Jag vet inte om den verkligen behöver höjas men tack så jättemycket! :happyhappy:
Hahaha :) Fyfan va tufft! Hur gör man för att kolla sina inlägg sådär?
 
Jag fick hem ett litet paket...
20200522_095324.jpg


Man skulle kunna tro att det var en Traska baserat på den totala avsaknaden av packmaterial. :rolleyes:
20200522_095343.jpg


Men som tur var låg den väl skyddad i ett hårt travel case.
20200522_095459.jpg


Och så innehållet:
20200522_095528.jpg


Jag var lite orolig över storleken men den kändes riktigt bra och så jäkla snygg! :hungry:
20200522_095702.jpg


Väl värd väntan! De flesta av hans andra modeller är bara trötta kopior men den här känns ändå unik trots att det i stort sett är en 1:1-kopia av den ursprungliga modellen.

Hur går det för dig, @BoZ80? ;)
 
Jag fick hem ett litet paket...
20200522_095324.jpg


Man skulle kunna tro att det var en Traska baserat på den totala avsaknaden av packmaterial. :rolleyes:
20200522_095343.jpg


Men som tur var låg den väl skyddad i ett hårt travel case.
20200522_095459.jpg


Och så innehållet:
20200522_095528.jpg


Jag var lite orolig över storleken men den kändes riktigt bra och så jäkla snygg! :hungry:
20200522_095702.jpg


Väl värd väntan! De flesta av hans andra modeller är bara trötta kopior men den här känns ändå unik trots att det i stort sett är en 1:1-kopia av den ursprungliga modellen.

Hur går det för dig, @BoZ80? ;)
Grattis! Snygg modell. Varför är Smiths-loggan snyggare på varianterna med ljus tavla?

Du fick i alla fall ett Omega travel case. ;)
 
Tänkte skriva att nu tycker jag att du överdriver, så mycket postar jag inte i tråden. Sen kollade jag, 2900 ilägg har jag tydligen gjort och om det är 2000*30 inlägg så står jag för 4,83% av inläggen här. Vad gör jag med mitt liv!? :eek: :bag:
412412.JPG



Det vet jag ju inte men tack så mycket. :D Stort tack till dig för att du sparkade igång den bästa tråden på forumet!


Jag vet inte om den verkligen behöver höjas men tack så jättemycket! :happyhappy:
2241 för min del, rätt hög procentuell andel :p
 
Tillbaka
Topp