MEN DU ÖPPNADE SIDA 2000!Känner mig galet omotiverad idag, får nog bli halvdag!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MEN DU ÖPPNADE SIDA 2000!Känner mig galet omotiverad idag, får nog bli halvdag!
![]()
Blir bra detKöpte denna av @KlockTotte vars bild jag även snodde precis
Har ju inte fått hem den ännu
Funderar på om jag ska skaffa en MM-boett till min seikomodd framöver så perfekt att provköra med en hommage innan så vet jag om det är nått för mig
Köpte till ett äkta MM-gummi dessutom för rätt feeling![]()
![]()
Doh!
Just missed it.![]()
Grattis @MaBr !!!Äntligen kan man fortsätta ”som vanligt” haha
Ojojoj, där ser man. Var ju världens tråkigaste inlägg, haha. Sorry!MEN DU ÖPPNADE SIDA 2000!![]()
Ding ding ding ding! We got 2000Känner mig galet omotiverad idag, får nog bli halvdag!
![]()
Det gör ingenting, alla deltar efter egen förmåga och det är ingen som förväntar sig storverk.
Det var inte meningen att utmåla det som att vi har jättehöga krav och förväntningar, jag menade bara att det är tråkigt i andra passarounds när folk inte ens använder prylarna. Postar du ett inlägg med någon bild och ett par +/- så är jag jättenöjd i alla fall.![]()
Och såhär såg det ut 30 augusti förra året. Tror att jag behöver skapa nya idéer
Edit: Eller så skapade jag just en tradition för egen del
Haha! Faen @MaBr trodde det skulle komma ett dunderinläggOjojoj, där ser man. Var ju världens tråkigaste inlägg, haha. Sorry!![]()
Känner mig galet omotiverad idag, får nog bli halvdag!
![]()
Jag visste ju inte att det skulle bli första inlägget på 2000.Haha! Faen @MaBr trodde det skulle komma ett dunderinlägg![]()
Tack detsamma kompis!Haha, skönt att du lite causally tog 2000! Ha en skön dag min vän!
Jag vet, det är skitsvårtFattar inte hur man ska kunna hänga med i denna tråden, men här är dagens affordable
![]()
30Jag visste ju inte att det skulle bli första inlägget på 2000.Hur många inlägg är det per sida?
Tack detsamma kompis!![]()
30 tror jagJag visste ju inte att det skulle bli första inlägget på 2000.Hur många inlägg är det per sida?
Tack detsamma kompis!![]()
Det börjar närma sig "2000sidorsjubileum" så jag tänkte att det kunde vara på sin plats med en liten giveaway till den som kliver över tröskeln och postar det första inlägget på sidan 2000. "One small step for man..."
Denna giveaway kommer att bestå av en korthållare och ett "militärinspirerat" 20mm klockarmband enligt bilderna nedan. Citizen-dykaren ingår inte.
Skulle "vinnaren" hellre vilja ha ett band med en annan bredd än 20mm så löser vi givetvis det.
Frågor på det?
![]()
![]()
Grattis @MaBr till 2K!Känner mig galet omotiverad idag, får nog bli halvdag!
![]()
Tänkte skriva att nu tycker jag att du överdriver, så mycket postar jag inte i tråden. Sen kollade jag, 2900 ilägg har jag tydligen gjort och om det är 2000*30 inlägg så står jag för 4,83% av inläggen här. Vad gör jag med mitt liv!?30Du förtjänar att inviga sida 2000, hälften av alla inlägg här inne är ju dina
![]()
Det vet jag ju inte men tack så mycket.30 tror jag
Men till ditt försvar så är ju 99,9% av dina inlägg högkvalitativa![]()
Jag vet inte om den verkligen behöver höjas men tack så jättemycket!
Ohh, perfekt! Då slipper man läsa ikapp 10 sidor varje gång man öppnar trådenJag vet, det är skitsvårtMen det löser sig nu när vi kommit upp i 2000 sidor för då får vi ett eget subforum av @Leben
![]()
Helt rätt!När vi ändå diskuterar tråden och dess varande ska jag slänga in en påminnelse om att uttryck som ”gubbar” och ”grabbar” exkluderar människor från den gemenskap vi har i vad @Nilas kallar för gillestugan! Här är alla välkomna i gemenskapen, kvinnor som män, gamla som unga! Med det sagt så fortsätter vi att vara forumets varmaste och trevligaste tråd med det bästa innehållet och de grymmaste trådmedlemmarna! Välkomna nya som gamla!![]()
HahahaTänkte skriva att nu tycker jag att du överdriver, så mycket postar jag inte i tråden. Sen kollade jag, 2900 ilägg har jag tydligen gjort och om det är 2000*30 inlägg så står jag för 4,83% av inläggen här. Vad gör jag med mitt liv!?![]()
![]()
Det vet jag ju inte men tack så mycket.Stort tack till dig för att du sparkade igång den bästa tråden på forumet!
Jag vet inte om den verkligen behöver höjas men tack så jättemycket!![]()
Grattis!!Känner mig galet omotiverad idag, får nog bli halvdag!
![]()
Snyggt annars.2000!!
Edit: Fan också, något inlägg kvar![]()
Samma här. Men det är en bra serie! Pappa Gris är min favorit.Haha jag kan nog i stora drag varenda avsnitt vid det här laget! Oink
Grattis! Snygg modell. Varför är Smiths-loggan snyggare på varianterna med ljus tavla?Jag fick hem ett litet paket...
![]()
Man skulle kunna tro att det var en Traska baserat på den totala avsaknaden av packmaterial.
![]()
Men som tur var låg den väl skyddad i ett hårt travel case.
![]()
Och så innehållet:
![]()
Jag var lite orolig över storleken men den kändes riktigt bra och så jäkla snygg!
![]()
Väl värd väntan! De flesta av hans andra modeller är bara trötta kopior men den här känns ändå unik trots att det i stort sett är en 1:1-kopia av den ursprungliga modellen.
Hur går det för dig, @BoZ80?![]()
2241 för min del, rätt hög procentuell andelTänkte skriva att nu tycker jag att du överdriver, så mycket postar jag inte i tråden. Sen kollade jag, 2900 ilägg har jag tydligen gjort och om det är 2000*30 inlägg så står jag för 4,83% av inläggen här. Vad gör jag med mitt liv!?![]()
![]()
Det vet jag ju inte men tack så mycket.Stort tack till dig för att du sparkade igång den bästa tråden på forumet!
Jag vet inte om den verkligen behöver höjas men tack så jättemycket!![]()
Hur ser ni detta ?2241 för min del, rätt hög procentuell andel![]()