• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Sturmanskie Jurij Gagarin har anlänt.
Jesus vad den blänker... :)
02FAAE54-C2E9-47C6-BED1-485BA5413DCB.jpeg
 
Man kan bara kolla sina egna tror jag :p Jag gissar på 2500 för dig och en hedervärd 3dje plats ;)

Roligast är ju ändå att @Equilibrium och @MaBr ensamma (dvs 0,2% av dem som skriver här inne) står för över 10% av ALLA inlägg :D

... men med det sagt så postar genomsnitts mikrotrådaren 72 inlägg :)
Ahh, får kolla vid tillfälle. Hur som helst så grymt trevligt vad gäller trådens popularitet. Tror förövrigt också att väldigt många är inne och följer med stort intresse och gillar det men lite i det dolda.
 
Man kan bara kolla sina egna tror jag :p Jag gissar på 2500 för dig och en hedervärd 3dje plats ;) Tillsammans med inläggen från andra trevliga mikrotrådare som @Watchie @HSK @Lord_tito88 @TerryTee @Remofflan @jlind m.fl. så är det nog lätt 50%

Roligast är ju ändå att @Equilibrium och @MaBr ensamma (dvs 0,2% av dem som skriver här inne) står för över 10% av ALLA inlägg :D

... men med det sagt så postar genomsnitts mikrotrådaren 72 inlägg :)
Jag sätter en slant på att @Jockinho är med i toppen oxå.

Edit: även @Nicke75 är med där uppe.
 
329 i denna tråden av 847 totalt. Nästan 39%
Övriga är fördelade på mikro/affordabletråder som t.ex Squale, Glycine, Christopher Ward och en del loppis, rysk och annat mögel.
Speglar intresset rätt så bra.
 
Senast ändrad:
Härligt drag i tråden som vanligt, ni har inte missat att vi redan passerat 2000 inlägg så ni kan andas lite nu :p Nej då, härligt med sånt engagemang som det är här inne :)
Denna är till salu så ni vet, om någon i tråden är sugen så vet ni vad som gäller ;) Inget byte dock :p
IMG_20191017_110619.jpg
 
Nu får vi se om denna stannar som beater eller om den går vidare innan beatet:)
Måste säga att det var en trevlig storlek och att den sitter jäkligt bra iaf. :)
C49674E3-D809-4EDD-98A6-8360244132F4.jpeg

Ser bra ut! Ska nog testa en orient någon gång i år, mako eller Ray. Inte haft någon orient på många år och verkar prisvärda och fina :)
 
Ser bra ut! Ska nog testa en orient någon gång i år, mako eller Ray. Inte haft någon orient på många år och verkar prisvärda och fina :)
Det tycker jag. Första gången jag provar en.
Den sticker inte ut så mycket, rätt casual och inte så mycket bling bling, på gott och ont.
Det enda negativa jag kan komma på än så länge är att jag önskar att det fanns fler microjusteringar på länken. Är på gränsen till för liten och lägger jag på en länk blir den för stor.
 
Tillbaka
Topp