Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dra åt skogen viken proportionerlig och snygg klocka !Sturmanskie Jurij Gagarin har anlänt.
Jesus vad den blänker...![]()
![]()
Sturmanskie Jurij Gagarin har anlänt.
Jesus vad den blänker...![]()
![]()
Dra åt skogen viken proportionerlig och snygg klocka !
Ahh, får kolla vid tillfälle. Hur som helst så grymt trevligt vad gäller trådens popularitet. Tror förövrigt också att väldigt många är inne och följer med stort intresse och gillar det men lite i det dolda.Man kan bara kolla sina egna tror jagJag gissar på 2500 för dig och en hedervärd 3dje plats
Roligast är ju ändå att @Equilibrium och @MaBr ensamma (dvs 0,2% av dem som skriver här inne) står för över 10% av ALLA inlägg
... men med det sagt så postar genomsnitts mikrotrådaren 72 inlägg![]()
Förjäkla sugen på en quartz igen, saknar min Bulova accutron II!
Typ omöjligt att hitta en sådan igen men denna kanske kan vara nått för mig!?
Någon borde köpa och testa!![]()
Jag sätter en slant på att @Jockinho är med i toppen oxå.Man kan bara kolla sina egna tror jagJag gissar på 2500 för dig och en hedervärd 3dje plats
Tillsammans med inläggen från andra trevliga mikrotrådare som @Watchie @HSK @Lord_tito88 @TerryTee @Remofflan @jlind m.fl. så är det nog lätt 50%
Roligast är ju ändå att @Equilibrium och @MaBr ensamma (dvs 0,2% av dem som skriver här inne) står för över 10% av ALLA inlägg
... men med det sagt så postar genomsnitts mikrotrådaren 72 inlägg![]()
Ja det är ju klart! Tänker så att det knakarJag sätter en slant på att @Jockinho är med i toppen oxå.
Sök-> skrivet av medlem + endast i detta ämnet. Scrolla ner på resultatsidan där det står visar resultat x av y där y bör vara svaret.Går det inte att kolla sina inlägg i tråden på mobilen? Kör själv enbart via mobil.
haha, helt sjukt.... och jag 2134
Så om man slår ihop våra inlägg (tot10430) så står vi fem för över 17% av inläggenUndras om vi når 25% om man räknar med @Equilibrium
![]()
Top tre i något som är så här viktigt! Det känns bra. Bättre än att vara top tre i olympiskt spel skulle jag påstå!@Equilibrium 3381
@MaBr 2900
@FOQ 2280
@Lindellc 2241
@FreakyLeo 2137
@Birchgrove 2107
@Björn Boett 874
15920 / 26,51% på 7 pers![]()
Ja det blev bara dom 600 senaste. Dom är gjorda sedan 9 aprilSök-> skrivet av medlem + endast i detta ämnet. Scrolla ner på resultatsidan där det står visar resultat x av y där y bör vara svaret.
Edit: fast det kanske är max 600 resultat som visas...
1180 - dryga 80% av alla mina inlägg@Equilibrium 3381
@MaBr 2900
@FOQ 2280
@Lindellc 2241
@FreakyLeo 2137
@Birchgrove 2107
@Björn Boett 874
15920 / 26,51% på 7 pers![]()
Okej, de e inte fyskam det heller men hade en griffin en gång och jäklar vilken bil! Ska få tag i en nån gång i bättre skickIngen Griffin i familjen för stunden tyvärrandra till vänster är en vanlig 2.0 Vector.
Kanske blir så, vi får la seÄr ju bara att testa, kostar ju som ett batteribyte samt ett trycktest![]()
Den där var ju sjukt mumsig!Firar 2000 med min fin-Orient idag, det är ju fredag med fint väder också!
Trevlig helg era härliga klockgalningar
![]()
Ja, den är inte alls dum faktiskt.Den där var ju sjukt mumsig!
Vad är det för ref på en sådan?![]()
Nu får vi se om denna stannar som beater eller om den går vidare innan beatet
Måste säga att det var en trevlig storlek och att den sitter jäkligt bra iaf.![]()
![]()
Det tycker jag. Första gången jag provar en.Ser bra ut! Ska nog testa en orient någon gång i år, mako eller Ray. Inte haft någon orient på många år och verkar prisvärda och fina![]()
Hade en underbar dag igår. Idag är det tjockt på himlenIdag får Morgan lite handledstid. Hoppas ni får en lika fantastisk vårdag som vi har det här i dalarna!
![]()