• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Man kan bara kolla sina egna tror jag :p Jag gissar på 2500 för dig och en hedervärd 3dje plats ;) Tillsammans med inläggen från andra trevliga mikrotrådare som @Watchie @HSK @Lord_tito88 @TerryTee @Remofflan @jlind @Jockinho @Hjelm @Nicke L @Nicke75 m.fl. så är det nog lätt 50%

Roligast är ju ändå att @Equilibrium och @MaBr ensamma (dvs 0,2% av dem som skriver här inne) står för över 10% av ALLA inlägg :D

... men med det sagt så postar genomsnitts mikrotrådaren 72 inlägg :)
Kul med statistik! :)
 
Corniche! Haft den sedan 2018. Är väl ett helt okej svenskt märke, men tyvärr quartz
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    312.6 KB · Visningar: 0
Man kan bara kolla sina egna tror jag :p Jag gissar på 2500 för dig och en hedervärd 3dje plats ;) Tillsammans med inläggen från andra trevliga mikrotrådare som @Watchie @HSK @Lord_tito88 @TerryTee @Remofflan @jlind @Jockinho @Hjelm @Nicke L @Nicke75 m.fl. så är det nog lätt 50%

Roligast är ju ändå att @Equilibrium och @MaBr ensamma (dvs 0,2% av dem som skriver här inne) står för över 10% av ALLA inlägg :D

... men med det sagt så postar genomsnitts mikrotrådaren 72 inlägg :)

Känner mig som Frankrike när man pratar om ishockey, dom omnämns bara för att dom deltar i VM :D

Sturmanskie Jurij Gagarin har anlänt.
Jesus vad den blänker... :)
02FAAE54-C2E9-47C6-BED1-485BA5413DCB.jpeg

Den var riktigt snygg! Vad är det för referens på den?
 
+1 på det... Ser riktigt bra ut :D Är det en riktigt GMT eller är det snurra på ringen som gäller?

Man snurrar den blå ringen genom att vrida på kronan på v sida. Känns som väldigt mkt kvalite. Känns bra när man drar upp den - inget rasp/hack/knorr bara mjukt och fint. Detaljfinishen är hög. Poleringen bra. Finner inget som säger ”brutal russia” eller ”inte så noga här i öst” på den. GMT-visaren är det tunnaste jag sett...
Bandet ngt kort då förmodligen alla band i världen måttas efter små asiater...
 
Tillbaka
Topp