FOQ
Guld
Va ??
Och vad är MWW.
Mödra Wårds Wårta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va ??
Och vad är MWW.
Ska tänka på digHojta till om odjuret vill säljas!![]()
Luktar som en tårta, ja så ska det låtaMödra Wårds Wårta
Den verkar rätt stabil faktiskt..
Safirglas.
Tritium tuber.
300m vattentät.
Quartz urverk med 10års batteri.
Och ringen kan användas som en andra tidszon..![]()
Luktar som en tårta, ja så ska det låta![]()
Ingen av er som tog hem ett navy 22?Tror det enda som skiljer är namnet och baksidan. Annars samma klocka
Puh, då kan jag andas ut nuKul att ni blev nöjda
Ska testa mitt 22mm med, var bara tvungen att kolla de 122 posterna jag hade missat först
![]()
Apropå stora klockor tunga klockor som diskuterats tidigareEfter lite bandbyten så kände jag att denna lilla smäckra skapelse förtjänade lite handledstid
Trevlig kväll!
![]()
![]()
Den banan kostade en vän till mig familjens tv![]()
Ser minst lika tjockfet ut som min BulovaApropå stora, tunga klockor som diskuterats tidigareEfter lite bandbyten så kände jag att denna lilla smäckra skapelse förtjänade lite handledstid
Trevlig kväll!
![]()
![]()
Nej tyvärr, bara ett svart i 22. De andra tog svarta 20.Ingen av er som tog hem ett navy 22?
Isf köar jag på det om det ska avyttras![]()
Står lev tid mellan 21-27/5..den är redan i Sverige men ej fått än..Beställde inte du denna för typ två veckor sedan. Varför är den inte hos dig redan?![]()
GHAAAAH !!!
FASEN VILKEN ABSTINENS !!!
Alla bara får in massa nya shyssta dinkor och jag har inte en enda på g
Värdelöst att köpa ny kåk som sväljer alla pengar
Någon som har tips på ett shysst ur för MAX 3000kr
Gärna en gul eller orange FET somrig dykare på minst 43mm
Ingen blå grön eller svart/grå
Edit: Måste vara på länk
Då ligger vi i läSer minst lika tjockfet ut som min Bulova
272 gram !
Vad har ni mer slagit sönder gubbar ?Jädrar! Det värsta jag har gjort sönder i spelilska var ett par hörlurar när jag försökte varva Grim Fandango![]()
Jädrar! Det värsta jag har gjort sönder i spelilska var ett par hörlurar när jag försökte varva Grim Fandango![]()
Ska vi verkligen gå in på det där?Vad har ni mer slagit sönder gubbar ?
Jag har vart med och gjort drivved av en gammal tjockteve med trähölje, en akustisk gitarr, en elgitarr och åtminstone en stereo.
Den är goo denNyinkommet, kul testa en ”full metal” G![]()
![]()
![]()
Det är ju fredag för bööööövelenSka vi verkligen gå in på det där?![]()
Vad har ni mer slagit sönder gubbar ?
Jag har vart med och gjort drivved av en gammal tjockteve med trähölje, en akustisk gitarr, en elgitarr och åtminstone en stereo.
Ska vi verkligen gå in på det där?![]()
Ej spelrelaterat så är det största ett hus. Men det var tomt och är preskriberat sedan länge.
Jag kanske är timid av mig i jämförelse haha, nåja... struntsamma.Haha.. Samma tanke här. Hoppat ur rullande bilar...osv osv
App app app. Det är ju två olika järn!I teoeina värld borde du kunna gör våfflor i varma mackor-järn. Eller panini-järn, som höginkomsttagarna envisas med att kalla det
Typ ett sånt som Morran och Tobias bodde i ?Ej spelrelaterat så är det största ett hus. Men det var tomt och är preskriberat sedan länge.
Obs att jag var minderårig och inte kan hållas ansvarig!
Den är goo den![]()
Irriterande trevlig t.o.mRätta mig om jag har fel, men ser inte Ginault Ocean Rover II mycket trevlig ut?
![]()