• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ja verkligen, får en att uppskatta GTA V betydligt mer när man tänker tillbaka på hur det var förr :cigar:

För att inte vara helt OT så har Just One More Watch släppt en video där han recenserar Smiths Everest :)

Det roligaste tycker jag att Jodi fick svaret från Eddie att han inte vill ha någon publicitet och att Caseback Watches släpper en Smiths review SAMMA dag och Tim fick TVÅ klockor att recensera av Eddie :hilarious:
 
Rätta mig om jag har fel, men ser inte Ginault Ocean Rover II mycket trevlig ut?
Ginault-Ocean-Rover-II-Bezel-01z.jpg

KÖÖÖÖÖP!
 
Det roligaste tycker jag att Jodi fick svaret från Eddie att han inte vill ha någon publicitet och att Caseback Watches släpper en Smiths review SAMMA dag och Tim fick TVÅ klockor att recensera av Eddie :hilarious:

Dom är riktigt Nice klockorna men Eddie är en riktig röv, sorry... Hade convo över mail angående min Smiths och han var så sjukt otrevlig. Gav mig riktig avsmak och kunde aldrig njuta av klockan varvid den åkte fort.
 
Vad har ni mer slagit sönder gubbar ?
Jag har vart med och gjort drivved av en gammal tjockteve med trähölje, en akustisk gitarr, en elgitarr och åtminstone en stereo.
För att hålla sig till ämnet: klockan jag fick av min far på 70 talet och omedelbart pillade sönder, lyckades laga den nu 40 år senare så den går igen :). Annars är det ett långt spår av grejor som plockats isär eller gått sönder, en del har lagats men en del har offrats på kommersialismens altare. Allt från bilar till el-prylar och en och annan porslinssak. :( Är ju ingentingjör :), det är så man lär sig.
 
Dom är riktigt Nice klockorna men Eddie är en riktig röv, sorry... Hade convo över mail angående min Smiths och han var så sjukt otrevlig. Gav mig riktig avsmak och kunde aldrig njuta av klockan varvid den åkte fort.
Tråkigt! Hade du några problem med klockan som han inte ville fixa eller vad handlade det om? Han och Chris Vail (NTH) verkar vara riktigt osympatiska individer vars framgång har stigit dem åt huvudet vilket är trist med tanke på vilka fina klockor de producerar.
 
  • Like
Reactions: FOQ
Grattis till 2k sidor lilla tråd och dess postare!
Ingen klockbild men bjussar på våran nya kompis som tydligen ville bo vid jordkällaren. Mamman kom som tur var och hämtade den för någon timme sen :)
f126Nbl.jpg
 
Senast ändrad:
Jag har ju haft denna klockan på villhöver-listan ganska länge nu, och varje gång den har dykt upp i lager har jag varit för långsam. Så nu nu jävlar hängde jag på låset.
Så här är den, Squale 1545 Root Beer!
20200522_173035.jpg

20200522_173133.jpg

20200522_173219.jpg

20200522_173319.jpg

20200522_173528.jpg

Och så en wristshot! Ignorera dom flottiga fingeravtrycken
20200522_174733.jpg


Jag älskar den. Den är så porrig! :cigar:
Say whaaaaat vilket lås hängde du på?
Edit: gnomnom ser jag nu. Grattis till en galet het pjäs!
 
Grattis till 2k sidor lilla tråd och dess postare!
Ingen klockbild men bjussar på våran nya kompis som tydligen ville bo vid jordkällaren. Mamman kom som tur var och hämtade den får någon timme sen :)
f126Nbl.jpg
De är vågliga rådjuren, många som tror att de blivit bortglömda men väldigt vanligt att de gör så. Många gånger tyvärr på åkrar så bonden råkar köra över dom :(
 
  • Like
Reactions: v0n
GHAAAAH !!!
FASEN VILKEN ABSTINENS !!!

Alla bara får in massa nya shyssta dinkor och jag har inte en enda på g :banghead::confused:
Värdelöst att köpa ny kåk som sväljer alla pengar:(:hungover:

Någon som har tips på ett shysst ur för MAX 3000kr
Gärna en gul eller orange FET somrig dykare på minst 43mm
Ingen blå grön eller svart/grå

Edit: Måste vara på länk

Spinnaker Amalfi finns i orange. Zackrissons och med klocksnacksrabatten så hamnar du där ikring...
 
Tillbaka
Topp