Hjelm
Guld
Visst är det så. Finns ju även som 40mm, dock slutsålda.Grymt snygga och den turkosa väcker ett stort habegär, men 44 mm är alldeles för stort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst är det så. Finns ju även som 40mm, dock slutsålda.Grymt snygga och den turkosa väcker ett stort habegär, men 44 mm är alldeles för stort.
Väldigt trevlig klockaJapp! Har en gul och väntar på en grå som förhoppningsvis dyker upp nästa vecka. Mycket bra klocka! Behövde inte fundera många minuter innan jag beställde #2 när pre-order öppnade i våras.
Schysst helljus! Grattis
Fick hem detta bytesobjekt idag. En riktig läckerbit. Första gången jag provar en Zelos. När jag drog på den på armen kände jag mig som He-man, fan vilken känsla. Varenda detalj är outstanding och länken är som ett pansar som passar perfekt.
Har varit lite ”anti titan” tidigare, då klockor i detta material nästan känns som leksaker (citerar @Birchgrove ), men just i detta fallet måste jag säga att det kändes otroligt passande. Trots titanen väger den nämligen en del.
Riktigt cool graverad baksida, och märkt med 28/50. Det får ni Zelos experter hjälpa mig med, gjordes denna endast i 50 exemplar?
Och herregud... vilken lume!
Snyggt som fan! Jag kanske helt enkelt bara provat fel titan-klockor
Fick hem detta bytesobjekt idag. En riktig läckerbit. Första gången jag provar en Zelos. När jag drog på den på armen kände jag mig som He-man, fan vilken känsla. Varenda detalj är outstanding och länken är som ett pansar som passar perfekt.
Har varit lite ”anti titan” tidigare, då klockor i detta material nästan känns som leksaker (citerar @Birchgrove ), men just i detta fallet måste jag säga att det kändes otroligt passande. Trots titanen väger den nämligen en del.
Riktigt cool graverad baksida, och märkt med 28/50. Det får ni Zelos experter hjälpa mig med, gjordes denna endast i 50 exemplar?
Dom kör allt i batchar. Mig veterligen så har det bara varit en runda titan än så länge
Du milde, får dra ner ljusstyrkan på skärmen. Kalas.
Schysst helljus! Grattis
Snyggt som fan! Jag kanske helt enkelt bara provat fel titan-klockor
Dom kör allt i batchar. Mig veterligen så har det bara varit en runda titan än så länge
Du milde, får dra ner ljusstyrkan på skärmen. Kalas.
Grattis till en Riktigt fet klocka, bokstavligt talat !
Skulle vara roligt att testa en titanklocka någon gång, men har hört att dom repas ganska lätt?
Älskar titan har lite ficklampor och knivar i titan.
Yepp endast 50 gjorda av exakt denna modell..
Riktigt bra! Har precis sålt min men är grymt sugen på en grön framöver
Galet mycket klocka för pengen!
Din studentbudget skiljer sig rejält mot den jag hade (klocka från Kina och sofiero på långburk)Bytte ut Nauti mot Ginault (lyxproblem att ha flera favoriter) och tog mig till det lokala vattenhålet för att studera. Att plugga på ett café är sååååå 2017.
Wow sjukt snygg. Vad är det för urverk? Och var köpte du?Nauti fick vara med och rasta jycken idag.
http://www.obrismorgan.com/nautilus.aspWow sjukt snygg. Vad är det för urverk? Och var köpte du?
Sjukt snygg. Tråkigt bara ang urverket hmm? Är dom dyra?
Mycket snygg! Säg till om du lessnar på den.Helt fantastiskt. Zelos mako 500m brons med meteroit tavla.
Mått:40mm
Urverk :Selitta sw200-1
Boett: Brons
Tavla: Meteroit (ja äkta ifrån rymden!)
Vattentät: 500m
Nöjd..
379 dollar + moms och frakt antar jag. Går att beställa på hemsidan, kan välja lite kombinationer, länken ovan.Sjukt snygg. Tråkigt bara ang urverket hmm? Är dom dyra?
Hehe absolut. Min andra jag äger. Sålde 1:a och ångrade mig. Letade igen och hittade med tur..Mycket snygg! Säg till om du lessnar på den.
Var det nåt du inte gillade med den,eller var det bara flippdjävulen som slog till?Hehe absolut. Min andra jag äger. Sålde 1:a och ångrade mig. Letade igen och hittade med tur..
Tack, finns via obris morgans hemsida (om de inte är slutsålda). Drivs av miyota 9015Wow sjukt snygg. Vad är det för urverk? Och var köpte du?
Haha till mitt försvar kostar en 50cl Norrlands 29:- och klockan är köpt för pengar som fanns innan studierna påbörjadesDin studentbudget skiljer sig rejält mot den jag hade (klocka från Kina och sofiero på långburk)
Annars har du en tung Abyss 2a som ligger och skvalpar på Säljes.Var det nåt du inte gillade med den,eller var det bara flippdjävulen som slog till?
Nån dag ska jag landa en bronsare och makon och hammern ligger bra till med övervikt mot makon. Med meteorit då förstås.
Vet inte fick nån flipp sjuka. Den är lite svår och hitta också. Letade överallt. En i Sverige hade en. Hade tur att han sålde. Just denna mako finns bara 150st i världen. Min är nr 28/150. Men ska släppas en ny batch i December på Zelos hemsida. Dom kommer se lite annorlunda ut. Och kul och ha från gen 1..Var det nåt du inte gillade med den,eller var det bara flippdjävulen som slog till?
Nån dag ska jag landa en bronsare och makon och hammern ligger bra till med övervikt mot makon. Med meteorit då förstås.