LennyK
Silver
The Holy GrailEn klar favorit från boxen, dock väldigt svårfotad. Så mycket mer "livlig" på handleden än på bild.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
The Holy GrailEn klar favorit från boxen, dock väldigt svårfotad. Så mycket mer "livlig" på handleden än på bild.
Vet inte fick nån flipp sjuka.
Ja gillar också brons. Synd att dom flesta har NH35 urverk eller Miyota. Vill se mer med Selitta sw200-1 eller ETA.. Finns några...Inte direkt ensam här om det
En har ägt några likadana/samma klockor genom åren. Nu senast min Gruppo gamma som är andra ggn den ägs
Edit: och just brons/mässing är lätt hänt vilja äga igen. Gillar materialet, en väldigt unik känsla ändå. Tänkt addera Maranez nedan (grön tavla) imorgon när de går på 20% rabatt...
Som komplement till denna då...
Spana in tc-9 senaste på kickstarter. De drog tillbaka den för att byta till eta-verk och ändra lite design men borde gå att hitta. Har en av deras tidigare, riktigt braJa gillar också brons. Synd att dom flesta har NH35 urverk eller Miyota. Vill se mer med Selitta sw200-1 eller ETA.. Finns några...
Bild är kulSpana in tc-9 senaste på kickstarter. De drog tillbaka den för att byta till eta-verk och ändra lite design men borde gå att hitta. Har en av deras tidigare, riktigt bra
Ja gillar också brons. Synd att dom flesta har NH35 urverk eller Miyota. Vill se mer med Selitta sw200-1 eller ETA.. Finns några...
Otroligt fin.Helt fantastiskt. Zelos mako 500m brons med meteroit tavla.
Mått:40mm
Urverk :Selitta sw200-1
Boett: Brons
Tavla: Meteroit (ja äkta ifrån rymden!)
Vattentät: 500m
Nöjd..
Ja enligt mig mycket roligare än tex Seiko skx007/009...Otroligt fin.
Efter en dag med min hammerhead känner jag hur Zelos växer i mina ögon. Helt klart respekt till dessa klockor.
Inte direkt ensam här om det
En har ägt några likadana/samma klockor genom åren. Nu senast min Gruppo gamma som är andra ggn den ägs
Edit: och just brons/mässing är lätt hänt vilja äga igen. Gillar materialet, en väldigt unik känsla ändå. Tänkt addera Maranez nedan (grön tavla) imorgon när de går på 20% rabatt...
Som komplement till denna då...
Sjukt snygg!Helt fantastiskt. Zelos mako 500m brons med meteroit tavla.
Nöjd..
Wow, snygg! Kikar på en av de andra modellerna de har kvar. Köpte du den direkt från Zelos? Fungerade det i så fall bra?Helt fantastiskt. Zelos mako 500m brons med meteroit tavla.
Nöjd..
TackarSjukt snygg!
Nej köpte fr en kille i Sverige. Vet flera som köpt fr hemsidan, inga problem. Inte enligt dom iallafall. Min andra jag äger. Ångrar att jag sålde min första. Och denna gång med meteroit tavla som jag ville ha fr början. Kul och ha nåt ifrån rymden på armen..Wow, snygg! Kikar på en av de andra modellerna de har kvar. Köpte du den direkt från Zelos? Fungerade det i så fall bra?
Extra kul att det är en meteorit som slog ner i Sverige. Tyvärr missade den inspelningsplatsen för Melodifestivalen...Nej köpte fr en kille i Sverige. Vet flera som köpt fr hemsidan, inga problem. Inte enligt dom iallafall. Min andra jag äger. Ångrar att jag sålde min första. Och denna gång med meteroit tavla som jag ville ha fr början. Kul och ha nåt ifrån rymden på armen..
Aha coolt. Var står det?Extra kul att det är en meteorit som slog ner i Sverige. Tyvärr missade den inspelningsplatsen för Melodifestivalen...
Jösses , inga dåliga pjäser. ImponerandeNär det talas om Zelos bjuder jag på ett axplock på de modeller jag ägt genom åren. Har haft ett par till jag inte har bild på telefonen med
Aha coolt. Var står det?
Står på hemsidan på de modeller med den tavlan.Aha coolt. Var står det?
https://sv.wikipedia.org/wiki/MuonionalustameteoriternaPå Zelos hemsida. Den är typ den vanligaste meteoriten klocktillverkare tar material från för övrigt
Coolt. Inte så kräsen bara det är ifrån rymden. Menar hur ofta har man nåt fr rymden? Bara det är coolt..På Zelos hemsida. Den är typ den vanligaste meteoriten klocktillverkare tar material från för övrigt
Meteoriterna är ca 4 Miljarder år gammal. Riktigt häftigt.Coolt. Inte så kräsen bara det är ifrån rymden. Menar hur ofta har man nåt fr rymden? Bara det är coolt..
Shit riktigt coolt...Meteoriterna är ca 4 Miljarder år gammal. Riktigt häftigt.
4 miljoner år gammal eller 4 miljarder?Meteoriterna är ca 4 Miljarder år gammal. Riktigt häftigt.
Hahaha! Inget fan av den tävlingen antar jagExtra kul att det är en meteorit som slog ner i Sverige. Tyvärr missade den inspelningsplatsen för Melodifestivalen...
Miljarder.4 miljoner år gammal eller 4 miljarder?
Då är det RIKTIGT coolt...Miljarder.
Jag vet, trodde inte heller det stämde först haha. Dubbelkollade.
Ja, det är helt vrickatDå är det RIKTIGT coolt...
Då är frågan var meteroiten kommer ifrån från första början?Ja, det är helt vrickat