Vi har separata järn för varma mackor och panini.I teoeina värld borde du kunna gör våfflor i varma mackor-järn. Eller panini-järn, som höginkomsttagarna envisas med att kalla det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi har separata järn för varma mackor och panini.I teoeina värld borde du kunna gör våfflor i varma mackor-järn. Eller panini-järn, som höginkomsttagarna envisas med att kalla det
Men den är så liten att jag inte ser den. När jag menade sekundvisaren så menade jag den stora, men det heter såklart nåt annat på kronos.Det undrar jag, sekundvisaren är ju i subdialen till vänster (gissar jag) och den går nog...
Kronografens sekundvisare står ju stilla om den inte används till tidtagning, men de flesta kronografklockor har en tickande sekund för tidshållningen med. Subtavlan kl 9 på den klockan du länkade, om jag får gissa fritt efter en flaska rött.Visst är det väl nån i tråden som sportar nåt liknande denna?
![]()
Klickar ett par av mina boxar, hyfsat anonym, off white och extremt plånboksvänlig. Har varit sugen på nåt med Quartz men stör mig alltid på sekundvisaren som aldrig prickar.
Visst är väl det så att många kronos har stillastående sekvisare?
Ja, jag har i alla fall aldrig stött på en kronograf som inte fungerar på det viset så det kan man nog med rätt stor säkerhet anta.Jodå! Så var det på min tissot som jag hade för hundra år sen. Men kan man räkna med att det är så på alla? Kollat lite på nezumis som dyker upp emellanåt här. Pink panther är rätt cool tycker jag. Men den var väl limiterad. Mondaine har en annan Quartz som lockar, men den är så ful med datum, vilket jag använder mycket.
-No soup for you, come back... one yearHaha... Han var väl ändå lite charmig den den där snubben i Seinfeld
Det är väl de bästa gissningarna? Tycker iaf jag själv efter en flaska vitt.Kronografens sekundvisare står ju stilla om den inte används till tidtagning, men de flesta kronografklockor har en tickande sekund för tidshållningen med. Subtavlan kl 9 på den klockan du länkade, om jag får gissa fritt efter en flaska rött.
Det är väl de bästa gissningarna? Tycker iaf jag själv efter en flaska vitt.
Hade inte du pink panther? Eller missminner jag mig fatalt?Ja, jag har i alla fall aldrig stött på en kronograf som inte fungerar på det viset så det kan man nog med rätt stor säkerhet anta.Syftet med att den stora sekundvisaren används är ju för en tydligare och mer lättavläst tidtagning.
Komplettera med länk !Nästan omöjligt att hänga med i denna tråd. Fast på ett bra sätt då det dyker upp galet många trevliga klockor. Själv har jag druckit en mojito på första myntan i rabatten iförd affodable cascadeur. Samtidigt kikar jag på länk från CW till min Trident som jag har ute på annons. Svår beslutsångest mellan sälja och behålla en sån affodable ![]()
![]()
Vi har separata järn för varma mackor och panini.(och är låginkomsttagare)
Hehe +1.Vi har separata järn för varma mackor och panini.(och är låginkomsttagare)
Det stämmer. Jag tycker egentligen att kronografer är skitfula och krångliga men tyckte att det var en sån härlig färg med sitt rosa panterntema så jag slog till p.g.a. FOMO. Nu bor den hos @Meraborsten som fortfarande verkar ha kvar den.Hade inte du pink panther? Eller missminner jag mig fatalt?
Själv rekommenderar jag varma mackor och PaganiVi har separata järn för varma mackor och panini.(och är låginkomsttagare)
Tveksamt med vin. Öl och whiskey är för riktiga mänTänkte samma. Då är man ju som mest klartänkt!
Hehe +1.
Ångrar att jag inte tog det där paninijärnet jag stod med i handen på rean. Bakar focaccia och det är bara för jäkla gott grillat. Shoutout 7-eleven 2004!
Tveksamt med vin. Öl och whiskey är för riktiga män. Nu får jag på moppo...
![]()
Själv rekommenderar jag varma mackor och Pagani.
Nix.Editera fort innan någon ser!![]()
Nix."Slå mej" sa machoisten, "nix" sa sadisten.
![]()
-No soup for you, come back... one year
Tack snälle vän, gör en ansträngning får vi se.Haha, vilket moment 22! Dricker vin just nu för övrigt och önskar jag hade virre.
Edit: skönt att ha dig tillbaka i tråden!
Jag föredrar whisky alla gånger,Haha, vilket moment 22! Dricker vin just nu för övrigt och önskar jag hade virre.
Edit: skönt att ha dig tillbaka i tråden!
Håll dej därifrån, bäste broder, du mår bäst så. Ledsen att det kom upp.Jag föredrar whisky alla gånger,
men har som ni vet ett problem med alkohol.
Men Single malt är så sjukt gott![]()
Känns lite sådär att jag postar massa flaskor då, sorry!Jag föredrar whisky alla gånger,
Ingen fara kompisHåll dej därifrån, bäste broder, du mår bäst så. Ledsen att det kom upp.
Ingen fara hahaKänns lite sådär att jag postar massa flaskor då, sorry!
Funkar bra med lite OT också tycker jag.Nilas nu har du överträffat dig själv. Snyggt sätt att styra OT på!![]()
Stay strong kompis!Jag föredrar whisky alla gånger,
Jag kan ja. Problemet är att ibland så vill jag inte.Stay strong kompis!Du vet att du kan
![]()