Fan vad styltigt det blir när man ska besvara ett helt gäng olika inlägg så här men med tanke på aktiviteten i tråden har man inte mycket till alternativ.

Jag såg den i butik igår (eller om det bara var en liknande modell?) och reagerade på hur liten den såg ut men den stod i och för sig i samma monter som G-shock så allting är väl relativt.

Trevlig samling och ffa en fantastisk Eterna!
Är det inte en sån som ligger ute på K&S?

Var det inte någon annan här i tråden som hade beställt en klocka genom DHL men att avsändaren åkte dit och plockade ut den för att skicka med Fedex istället för att den skulle komma fram snabbare? Tänker att det kanske är samma sak här. Jag minns inte vem det var men jag är rätt säker på att det var igår så om du bläddrar tillbaka 45 sidor hittar du nog inlägget jag tänker på.

Cool Seiko! Har den någon speciell funktion eller är det bara ett designval?
Allting är relativt men jag skulle säga att affordable innebär att de flesta skulle kunna köpa den på studs utan att behöva spara osv. så jag skulle spontant säga kanske 5k. Alla har givetvis olika förutsättningar men typ så. Vad som är affordable är som sagt även relativt, jag tycker att min Oceanking t.ex. är hyfsat affordable jämfört med dyrare märken som erbjuder liknande modeller (*host* Rolex *host*) men knappast billig. Samma sak med Squalen i helguld som jag tror att
@M26 har om jag inte minns fel? Relativt dyr med sina 40-50k men snorbillig för att vara tillverkad helt i guld så allt beror på vad man utgår ifrån och jämför med.
Det finns mycket man borde göra här i livet men man brukar ha roligare om man struntar i det.