• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Yes, det är Ur och Penn, bredvid Swedbank.
Vi hade en lite "bättre" affär innan med Breitling och Sjöö Sandström bland annat men de blev rånade och bestämde sig för att stänga ner allt. Nu har vi en vettig urmakare kvar som säljer Seiko, Certina och Oris och sen en massa parfymklockor.
Parfym är kung :)

26A8DD54-A7CF-4E78-8E87-C646272F6F9E.jpeg

Senast ändrad:
Yes, det är Ur och Penn, bredvid Swedbank.
Vi hade en lite "bättre" affär innan med Breitling och Sjöö Sandström bland annat men de blev rånade och bestämde sig för att stänga ner allt. Nu har vi en vettig urmakare kvar som säljer Seiko, Certina och Oris och sen en massa parfymklockor.
Söderbergs ligger numera i Hässleholm.
Min Uris ju :)
Har fortfarande Breitling, Seiko, Tag, Certina, Sjöö Sandström och en hel del annat smått och gott.
Mycket duktig och fixar det mesta.

Söderbergs ligger numera i Hässleholm.
Min Uris ju :)
Har fortfarande Breitling, Seiko, Tag, Certina, Sjöö Sandström och en hel del annat smått och gott.
Mycket duktig och fixar det mesta.
Ja juste, trevligt! Trodde de lade ner Breitling och Sjöö Sandström. Fan då kanske man får åka förbi Hässleholm nästa gång det blir något av de märkena!

Blev ju nyfiken :D Vi kom ju fram till att det ultimata sommarkittet är en högblank squale på vitt gummi och matchande speedos :D

Var väl det jag misstänkte, allt bra finns runt göteborg... allt annat är bara skit :D
Nu blir det mardrömmar igen :wtf::shifty::stop: "Ser man genom speedosen att gummit är vitt"--- då är vi där igen.:( Jo Göteborg e la gött (born and raised) fast den här urisen finns i Linköping...

Tillbaka
Topp