Och jag 3mil därifrånFasen, bor du i Kristianstad ???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och jag 3mil därifrånFasen, bor du i Kristianstad ???
Parfym är kungYes, det är Ur och Penn, bredvid Swedbank.
Vi hade en lite "bättre" affär innan med Breitling och Sjöö Sandström bland annat men de blev rånade och bestämde sig för att stänga ner allt. Nu har vi en vettig urmakare kvar som säljer Seiko, Certina och Oris och sen en massa parfymklockor.
Orkar inte dra den igen, suck.Speedos?
Du bor inte i Skåne va?![]()
När de gör vettiga klockor kan de vara ganska grymma, som dinParfym är kung
![]()
Alltså jag bor på norra IslandOch jag 3mil därifrån![]()
Tack!Det är så man blir tårögd! Fan va fint!
Håller med @SpaceAce, skicket kunde inte vara bättre. Tooliga klockor gör sig bäst så imho. Själv drar jag mig lite för att köpa vintage men föredrar patinan, absolut.
... och jag 11milOch jag 3mil därifrån![]()
Bajsar du på min tidsvisare ?När de gör vettiga klockor kan de vara ganska grymma, som din
Men många är skräp
Söderbergs ligger numera i Hässleholm.Yes, det är Ur och Penn, bredvid Swedbank.
Vi hade en lite "bättre" affär innan med Breitling och Sjöö Sandström bland annat men de blev rånade och bestämde sig för att stänga ner allt. Nu har vi en vettig urmakare kvar som säljer Seiko, Certina och Oris och sen en massa parfymklockor.
Blev ju nyfikenOrkar inte dra den igen, suck.
Nix, sorry. Östergötland och bästkusten (Bohuslän).
... å jag 54mil... och jag 11mil![]()
Tack! Har tänkt ställa frågan länge om det finns någon du och @TobiasD kan rekommendera. För i Sölvesborg kan "urmakaren" bara byta batterierSöderbergs ligger numera i Hässleholm.
Min Uris ju
Har fortfarande Breitling, Seiko, Tag, Certina, Sjöö Sandström och en hel del annat smått och gott.
Mycket duktig och fixar det mesta.
Och jag väger in på 4 mil.Och jag 3mil därifrån![]()
Nejdå, din är coolBajsar du på min tidsvisare ?
Vad kul!Och jag väger in på 4 mil.
Men born and raised i Norrköping.
Ja juste, trevligt! Trodde de lade ner Breitling och Sjöö Sandström. Fan då kanske man får åka förbi Hässleholm nästa gång det blir något av de märkena!Söderbergs ligger numera i Hässleholm.
Min Uris ju
Har fortfarande Breitling, Seiko, Tag, Certina, Sjöö Sandström och en hel del annat smått och gott.
Mycket duktig och fixar det mesta.
Och jag vet knappt var Kristianstad ligger... å jag 54mil![]()
Jupp, inte lika fin som din men en av ytterst få absoluta keepersParfym är kung
![]()
Mitt upp i skogen utanför Näsum!Vad kul!På vilket håll?
Google Maps hjälpte mig på travenOch jag vet knappt var Kristianstad ligger![]()
Norrkööööping?! Däää dööö!Och jag väger in på 4 mil.
Men born and raised i Norrköping.
Blir nästa GTG i Sjöbo nu?!Vad kul!På vilket håll?
Bara att dra dit. Vill du snacka med uris själv så ring dit innan och kolla så att han är på plats i egen hög personTack! Har tänkt ställa frågan länge om det finns någon du och @TobiasD kan rekommendera. För i Sölvesborg kan "urmakaren" bara byta batterier![]()
Solklart bevis på att vi alla lyder under ödlor från yttre rymden!Bilderna illustrerar en klocka har ni tänkt på detta?
addera 11+1 =12 osv samtliga blir 12.
![]()
Denna bild räknas samtliga till 6
12-6
7-1
8-2 osv.
![]()
Och här blir blir det 13
![]()
Lite rolig va den allt![]()
Tror inte han skyltar med Breitling längre pga tidigare tråkigheter men som sagt fixar det mestaJa juste, trevligt! Trodde de lade ner Breitling och Sjöö Sandström. Fan då kanske man får åka förbi Hässleholm nästa gång det blir något av de märkena!
Nu blir det mardrömmar igenBlev ju nyfikenVi kom ju fram till att det ultimata sommarkittet är en högblank squale på vitt gummi och matchande speedos
Var väl det jag misstänkte, allt bra finns runt göteborg... allt annat är bara skit![]()