• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Lämna en, hämta en annan :cigar: Cykeltur med maggan#2
F7E273DF-9355-4655-A328-A5EF9A133C8A.jpeg
Tyvärr fann jag en av tidens tand naggad & solblekt lapp på dörren till dhl-ombudet (läs trött bensinmack). På denna lapp förkunnades deras ”nya” öppettider. Oturligt nog var dessa ”nya” öppettider förändrade till det sämre då man helt sonika valt att stänga 19:00 istället för kl 21:00. Slut på meddelandet.

Bilderna illustrerar en klocka har ni tänkt på detta?
addera 11+1 =12 osv samtliga blir 12.
8DFEE268-E231-468E-BCB0-F3BFE3B7BDCF.jpeg

Denna bild räknas samtliga till 6
12-6
7-1
8-2 osv.
93157647-7229-4731-BDD4-23C65FDABC62.jpeg

Och här blir blir det 13

8FF8E5DE-989F-466C-B411-A583185D478E.jpeg

Lite rolig va den allt :hilarious:
Fast inte längst ner på första bilden väl?! Enda gången jag sett en klocka med 2 st sexor längst ner är när datumet sitter där och det är den 6'e, eller? :)

Tyvärr fann jag en av tidens tand naggad & solblekt lapp på dörren till dhl-ombudet (läs trött bensinmack). På denna lapp förkunnades deras ”nya” öppettider. Oturligt nog var dessa ”nya” öppettider förändrade till det sämre då man helt sonika valt att stänga 19:00 istället för kl 21:00. Slut på meddelandet.
PS. Man hade i samband med uppförandet av ovan nämnda papperslapp ingen möjlighet att avlägsna klisterlappen bredvid som retsamt förkunnade de förlegade öppettiderna. DS

Blev ju nyfiken :D Vi kom ju fram till att det ultimata sommarkittet är en högblank squale på vitt gummi och matchande speedos :D

Var väl det jag misstänkte, allt bra finns runt göteborg... allt annat är bara skit :D
Skicka hit Hajen om du inte orkar med garantiärende vettja. Min nya Matic gick -20s/d men fick den i all ödmjukhet att gå +2-3s/d på första försöket.
Jobbar naken f.ö och kan knäppa några bilder och skicka med i retur, som en klubba hos pizzerian ungefär :angel:

Tillbaka
Topp