Nu blir det mardrömmar igen"Ser man genom speedosen att gummit är vitt"--- då är vi där igen.
Jo Göteborg e la gött (born and raised) fast den här urisen finns i Linköping...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu blir det mardrömmar igen"Ser man genom speedosen att gummit är vitt"--- då är vi där igen.
Jo Göteborg e la gött (born and raised) fast den här urisen finns i Linköping...
Tyvärr fann jag en av tidens tand naggad & solblekt lapp på dörren till dhl-ombudet (läs trött bensinmack). På denna lapp förkunnades deras ”nya” öppettider. Oturligt nog var dessa ”nya” öppettider förändrade till det sämre då man helt sonika valt att stänga 19:00 istället för kl 21:00. Slut på meddelandet.Lämna en, hämta en annanCykeltur med maggan#2
![]()
Fast inte längst ner på första bilden väl?! Enda gången jag sett en klocka med 2 st sexor längst ner är när datumet sitter där och det är den 6'e, eller?Bilderna illustrerar en klocka har ni tänkt på detta?
addera 11+1 =12 osv samtliga blir 12.
![]()
Denna bild räknas samtliga till 6
12-6
7-1
8-2 osv.
![]()
Och här blir blir det 13
![]()
Lite rolig va den allt![]()
Den är så vacker så hälften kunde vara nog.Dags för lite Action om man säger så.
Den har vilat alldeles för länge.![]()
Nu får du fasen tala ut om den här speedos episoden !Nu blir det mardrömmar igen"Ser man genom speedosen att gummit är vitt"--- då är vi där igen.
PS. Man hade i samband med uppförandet av ovan nämnda papperslapp ingen möjlighet att avlägsna klisterlappen bredvid som retsamt förkunnade de förlegade öppettiderna. DSTyvärr fann jag en av tidens tand naggad & solblekt lapp på dörren till dhl-ombudet (läs trött bensinmack). På denna lapp förkunnades deras ”nya” öppettider. Oturligt nog var dessa ”nya” öppettider förändrade till det sämre då man helt sonika valt att stänga 19:00 istället för kl 21:00. Slut på meddelandet.
Nej första lirar inte med 6anFast inte längst ner på första bilden väl?! Enda gången jag sett en klocka med 2 st sexor längst ner är när datumet sitter där och det är den 6'e, eller?![]()
Haha ja dialekten och strömmen är ju det man saknar mest!Norrkööööping?! Däää dööö!
Jag håller till i Malms hemmastad som oftast...
Släng upp lite kosing så har jag en till digDen är så vacker så hälften kunde vara nog.
Fast varför inte under regnperioden? Det kan ju bli fukt-ansvärt roligt!
Fast varför inte under regnperioden? Det kan ju bli fukt-ansvärt roligt!![]()
Pappaskämt är livet
Du fattar nu att du horar ut din timvisare, inte göra det !Släng upp lite kosing så har jag en till dig
![]()
Sölvesborg, så det är ju typ näraMitt upp i skogen utanför Näsum!
Du då?
Skicka hit Hajen om du inte orkar med garantiärende vettja. Min nya Matic gick -20s/d men fick den i all ödmjukhet att gå +2-3s/d på första försöket.Blev ju nyfikenVi kom ju fram till att det ultimata sommarkittet är en högblank squale på vitt gummi och matchande speedos
Var väl det jag misstänkte, allt bra finns runt göteborg... allt annat är bara skit![]()
Ja den är trevlig och mycket potent.Den är så vacker så hälften kunde vara nog.
Då så! Då vet vi vart vi har varandra.Sölvesborg, så det är ju typ näraFan vad kul!
Va?Du fattar nu att du horar ut din timvisare, inte göra det !
Märks att det är Lill-LördagSkicka hit Hajen om du inte orkar med garantiärende vettja. Min nya Matic gick -20s/d men fick den i all ödmjukhet att gå +2-3s/d på första försöket.
Jobbar naken f.ö och kan knäppa några bilder och skicka med i retur, som en klubba hos pizzerian ungefär![]()
Vi är en hel hög inom en liten radie. Riktigt kul.Sölvesborg, så det är ju typ näraFan vad kul!
Fast varför inte under regnperioden? Det kan ju bli fukt-ansvärt roligt!![]()
Alltid lika solklar
No shit.Pappaskämt är livet![]()
Vänligen dö inte, vi gillar att ha dig i trådenÄr klockpriserna bra där nere är det ju högst tveksamt att man åker hem igen
aaaaa.... jag dör.... göteborgaren i mig dör....![]()
Jag harJag bara måste fråga ”Hur många här har vart på sweden rock festivalen ????”
Liten radie, ursäkta min ändtarmVi är en hel hög inom en liten radie. Riktigt kul.
Mini-gtg när tillfälle ges och jag är på.
Finns ju massor här förutom oss, foq mabr parasec ... lär gå vilt till med så många mikrober på samma ställeVi är en hel hög inom en liten radie. Riktigt kul.
Mini-gtg när tillfälle ges och jag är på.