Jag. Massor av gånger. Grymt braJag bara måste fråga ”Hur många här har vart på sweden rock festivalen ????”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag. Massor av gånger. Grymt braJag bara måste fråga ”Hur många här har vart på sweden rock festivalen ????”
Alldeles för nyinflyttad.Jag bara måste fråga ”Hur många här har vart på sweden rock festivalen ????”
Ah okej, förståeligt iofs men tråkigt.Tror inte han skyltar med Breitling längre pga tidigare tråkigheter men som sagt fixar det mesta.
Jag bara måste fråga ”Hur många här har vart på sweden rock festivalen ????”
Jag var där i helgen. Var inget att hurra för...Jag harbor 10min därifrån
![]()
När fan kommer Sweden Blues Festival?!Jag bara måste fråga ”Hur många här har vart på sweden rock festivalen ????”
Jag förnimmer doften av JD?Liten radie, ursäkta min ändtarm![]()
Nästa micro gtg som för övrigt hålls nånstans mellan lister och kristianstad?När fan kommer Sweden Blues Festival?!![]()
Hela den macken känns lite "off" tycker jagTyvärr fann jag en av tidens tand naggad & solblekt lapp på dörren till dhl-ombudet (läs trött bensinmack). På denna lapp förkunnades deras ”nya” öppettider. Oturligt nog var dessa ”nya” öppettider förändrade till det sämre då man helt sonika valt att stänga 19:00 istället för kl 21:00. Slut på meddelandet.
Åmål min vän! Grym tillställningNär fan kommer Sweden Blues Festival?!![]()
Norrlands huvudstad håller jag till iHuserar samtliga här i Danmark eller dess (forna) kolonier? Verkar nästan som det![]()
Mer info tack!Åmål min vän! Grym tillställning
Vilken syn det måste ha varit. Du där med kilt och bandana, undrandes var alla andra var någonstansJag var där i helgen. Var inget att hurra för...
Precis i mitten, OsbyNästa micro gtg som för övrigt hålls nånstans mellan lister och kristianstad?![]()
Let's do it!Nästa micro gtg som för övrigt hålls nånstans mellan lister och kristianstad?![]()
Sundsvall?Norrlands huvudstad håller jag till i![]()
Vilken syn det måste ha varit. Du där med kilt och bandana, undrandes var alla andra var någonstans.
Helt fel helg dessutomJag var där i helgen. Var inget att hurra för...
Jag vill säga Luleå men det är kanske för att morsan är därifrånSundsvall?
Ah, Det förklarar saken. Tyckte att det var dåligt med folk...Helt fel helg dessutomMen det kvittar ju detta året
![]()
Alltså, hålls bluesfestival där varje sommar, en av de större i sitt slag tror jag. Mina päron bor där och råkar själv vara uppväxt i byn även om jag undviker den som pesten i normala fallMer info tack!
Var på Blues-festival i Göteborg förra sommaren faktisktNär fan kommer Sweden Blues Festival?!![]()
Du såg mina selfies iallafall märker jag.Vilken syn det måste ha varit. Du där med kilt och bandana, undrandes var alla andra var någonstans.
Slightly biased maybeJag vill säga Luleå men det är kanske för att morsan är därifrån![]()
Jajamensan, det var en riktig selfie det.Du såg mina selfies iallafall märker jag.![]()
Det måste jag titta närmare på.Alltså, hålls bluesfestival där varje sommar, en av de större i sitt slag tror jag. Mina päron bor där och råkar själv vara uppväxt i byn även om jag undviker den som pesten i normala fall![]()
UmeåSundsvall?
KanskeSlightly biased maybe![]()
Ja gör så. Även om jag är ett stooort Dylan fan så är blues inte riktigt min gren. Trivs dock alltid som fisken i vattnet på just den festivalen, mysig som fåDet måste jag titta närmare på.
Hela värdens mittpunkt!Precis i mitten, Osby.
YES! Cool gitarrLets roll.
![]()