• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

:bag:
Man blir väldigt glad när man ser den klockan - underbar färg på tavlan!
Nja den är lite klen för min smak,då är min JBL charge bättre.
men det blev en Sonos Move kostar dock som 5st Synfonisk den lilla

Herregud vilka bilder! Jag behöver en i samlingen igen... :banghead::banghead::banghead:

Din kropp fungerar som en utmärkt antenn :)

Om man kan tänka sig att skippa Bluetooth och inte behöver en bärbar med laddningsbart batteri kan jag rekommendera IKEA:s SYMFONISK (Wi-fi bokhyllehögtalare): https://www.ikea.com/se/sv/news/symfonisk-wifi-hoegtalare-pubaafe6500 (samarbete med Sonos)

Gratulerar! Vilket kap. Vacker cupé!

Köp ändå! ;)

... och @gdae min Halios-broder.

Har svårt för lume i bezeln men denna kan jag leva med.
2020-05-27 15.59.19.jpg

Sitter och kollar efter Bluetooth högtalare.
Har idag en JBL charge 3 men vill upp något snäpp.
JBL Extreme 2 verkar prisvärd även Onyx studio 5 finns för mkt därute. :)
B854C44C-7497-4B93-8F76-867541FA6F2A.jpeg
Jag är väl ingen audiofil längre men jag har en AudioPro som jag lyfte på ögonbrynet när jag fick hem den och provlyssnade. Har ett gäng andra också men den är vassast och har tjänat mig väl i tre år hittills :) Köpte den för en tusenlapp eller två på någon rea.

Sök på Seiko Tank/ Seiko SUP i valfri sökmotor on the interwebs, tror att du kan gilla det du hittar :)
Vad najs! Tack ska kolla :)

Snygg! Hade en speciell urtavla! Tack för tipset :)

Snygg! Hade en speciell urtavla! Tack för tipset :)
Inte så dyr heller

Vad najs! Tack ska kolla :)
Det var precis så jag var ute efter! 5av5! Sån kanske det blir nu till våren!

Senast redigerad av en moderator:
De här är ju helt fantastiska.
Crafter-Blue-Straps-Watch-1.jpg

Crafter-Blue-Hyperion-Ocean-600m-Value-Proposition-Kickstarter-7.jpg

Allt är ärligt stulet osv.
6105 vs Submersible.
Sanslöst bra kopierat och eget ihopsatt.
Stor som ett as som sig bör.

Crafter Blue Hyperion.

Edit// Jag vet att det finns en skvätt rolex där också. Vill bara inte riktigt kännas vid det.

Senast ändrad:
Funderade på om det kunde vara den som åsyftades. Sen har jag för mig att det är någon på forumet som jobbade Malmbergs? Själv har jag ingen direkt erfarenhet av de lokala klockbutikerna och urmakarna.
Finns inte särskilt många urmakare i staden vad jag vet. Och inget utbud av lite dyrare klockor heller förutom den där ateljén som tillverkar med damaskusstål

Tillbaka
Topp