Så lite så, det är därför forumet finnsMåste KBK! Haha tack igentrevlig helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så lite så, det är därför forumet finnsMåste KBK! Haha tack igentrevlig helg!
Vad är svaret till frågan -hur länge kan man hålla sig från att spontanköpa en ny klocka ? ”8 dagar” tydligen....
Full fräs framåt![]()
Ok, jag är fansiken skadad. Dreglar över en mekanisk alarmklocka.......
https://www.marathonwatch.com/collections/clocks/products/alarm-clock-with-mechanical-wind-up
![]()
Hehe, grym ju! Inte så våldsamt dyr heller.![]()
Direkt från Marathon blir det totalt $39 med frakt. Sen tillkommer väl tull och moms.
Verkar gå att köpa via Amazon med. $40 totalt med alla avgifter. Så sugen![]()
Hur är lumen på den?
Det lät spännande men hur fungerade den?@TobiasD @kjesul
Hittade en skoj app som man kan kolla om klockan är magnetiserad eller inte. Squalen klarade sig tyvärr och var inte magnetiserad så den behöver ruckas. Men jag passade på att kolla alla mina klockor och min Grovana visade rött. Inte tänkt så mycket på att den diffar 30s/dag då den är oservad, välanvänd och typ 15år gammal... men nu går den -5 iställetKan vara värt att kolla om klockorna är magnetiserade då och då så tack för att ni tog upp det
![]()
Vilken? Klockan, maskinen, appen?Det lät spännande men hur fungerade den?![]()
Se där ja. Var faktiskt seriös igår kväll, tro det eller ej@TobiasD @kjesul
Hittade en skoj app som man kan kolla om klockan är magnetiserad eller inte. Squalen klarade sig tyvärr och var inte magnetiserad så den behöver ruckas. Men jag passade på att kolla alla mina klockor och min Grovana visade rött. Inte tänkt så mycket på att den diffar 30s/dag då den är oservad, välanvänd och typ 15år gammal... men nu går den -5 iställetKan vara värt att kolla om klockorna är magnetiserade då och då så tack för att ni tog upp det
![]()
Hur är lumen på den?
Tack tackSe där ja. Var faktiskt seriös igår kväll, tro det eller ejHjälper gärna till och ruckar om du vill?
Om du inte litar på mig så har jag Gastons ett stenkast bort? Bästa urisen i stada.
Appen, Jäklar vad coolt!Vilken? Klockan, maskinen, appen?
Finns en liten magnet i telefonen, så man letar upp den med hjälp av appen och en magnet sen håller man klockan över och appen mäter magnetismen![]()
Ganska behändigtAppen, Jäklar vad coolt!
Är det på iPhone? Hittar inte på Google Play store. Hittade dock en annan app som ska göra samma sak! Tack för tipset! Nu ska jag gå igenom samlingenGanska behändigtLepsi heter appen.
Jupp, iFånÄr det på iPhone? Hittar inte på Google Play store. Hittade dock en annan app som ska göra samma sak! Tack för tipset! Nu ska jag gå igenom samlingen
Hur fick du din Grovana att gå saktare? Inte kan appen göra det?
Mycket intressant! Ska byta till nya iPhone SE när ekonomin tillåter det så då blir det aktuellt att ladda ner den appen. Börjat bli trött på min sega Motorola med typ världens sämsta kamera...Jupp, iFån
Näh, jag har en avmagnetiserare också som jag körde den i. Men man skall ju inte gärna köra en klocka i den som inte är magnetiserad så appen var ju ett finfint komplement
![]()
Oj helvete 19 papp dom lär spela gött.@Nicke75 om du ska köpa en högtalare så går du på Klipsch stadium. Sen behöver du aldrig köpa en ny igen..Bara sälja några klockor först.. Här en bild på skönheten, och en tjej bredvid.
![]()
Alpinisten, för det finns inga träd under vattnet, så dykarna skulle känna sig malplacerade på ett trädäckBehöver mikrotrådens support
Vilken klocka ska jag välja nu när jag ska olja in trädäcket? Supersvårt att välja...
![]()
![]()
Vilken konstig fråga, du har ju två handleder och 3 klockor. Två på vänstern, en på högern såklart?!Behöver mikrotrådens support
Vilken klocka ska jag välja nu när jag ska olja in trädäcket? Supersvårt att välja...
![]()
![]()
Mitt upp i skogen utanför Näsum!
Du då?
Ok, jag är fansiken skadad. Dreglar över en mekanisk alarmklocka.......
https://www.marathonwatch.com/collections/clocks/products/alarm-clock-with-mechanical-wind-up
[/QUOTE![]()
men inte avdelning, ” ge fn att gora, var den ej magnetiserad innan sa blir den nu varning ? ”Vilken? Klockan, maskinen, appen?
Finns en liten magnet i telefonen, så man letar upp den med hjälp av appen och en magnet sen håller man klockan över och appen mäter magnetismen![]()
Skx all the wayBehöver mikrotrådens support
![]()
![]()
Sant, en på vristen också då eller?Vilken konstig fråga, du har ju två handleder och 3 klockor. Två på vänstern, en på högern såklart?!