Snyggt! Jag är sugen på en sån, hur upplever du den?Fick hem den här pjäsen igår, ganska exakt en vecka efter beställning på The Microbrand Store.
Och varifrån skickar The Microbrand Store?
Festlig sida förövrigt
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Jag är sugen på en sån, hur upplever du den?Fick hem den här pjäsen igår, ganska exakt en vecka efter beställning på The Microbrand Store.
Första intryck är: Tjock och tung med enorm urtavla, plus väldigt kraftig läderrem. Det är på gränsen att jag kan sporta den här med min 18cm handled. Det både syns och känns att man har den på sig, helt klart.Snyggt! Jag är sugen på en sån, hur upplever du den?
Och varifrån skickar The Microbrand Store?
Festlig sida förövrigt
Cool!Paketöppning från Zelos
Fin låda
En klockrulle i läder
Zelos Mako Diver
Känns bra!
Zelos boxarna och paketeringarna är grymma tycker jag (förutom att klockorna såklart är grymma). Känns som att packa upp en revolver i hölster nästanPaketöppning från Zelos
Fin låda
En klockrulle i läder
Zelos Mako Diver
Känns bra!
Ja, det var en trevlig överraskning för en så liten tillverkare. (PVD versionen gjordes tex bara i 100 exemplar). Jag hade ingen klockrulle innan så den här kommer till användning. Tar 3 klockor.Zelos boxarna och paketeringarna är grymma tycker jag (förutom att klockorna såklart är grymma). Känns som att packa upp en revolver i hölster nästan
Gnomon droppade Squale's nya GMT idag. Jag älskar grönt, och jag blev blixtförälskad i denna
Ligger på uthämtningsstället men jag är bortrest. Får bli på måndag...Men Herregud, har varit off från KS något i väntan på Mint klockan, men dra mig någonstans! Hur jävla klockren är den där inte! Birschen jag är med dig, ge mig mer grönt! Muma!
Jasså, klippte du den? Första på KS kanske? Eller vem blir först tro.Ligger på uthämtningsstället men jag är bortrest. Får bli på måndag...
Ligger på uthämtningsstället men jag är bortrest. Får bli på måndag...
Ja, mindre än två dygn med DHL från Singapore! Momsen kommer sen. NiceJasså, klippte du den? Första på KS kanske? Eller vem blir först tro.
Grymt eller kanske "bbrrrrppp" eller vad en groda nu säger...Jasså, den gröna alltså ? Grymt!
Hej,
Någon mer som har Karlskrona Midnattssol Sunburst blue?
Jag själv är supernöjd med min,riktigt schysst effekt i ljus.
OBS, bild lånad då jag bär annat idag.
Wow, nice!I am happy to offer the Midnattssol at a discount for all forum members here. Please send me a message if you are interested.
Regards,
Todd
Very nice move! Much appreciatedI am happy to offer the Midnattssol at a discount for all forum members here. Please send me a message if you are interested.
Regards,
Todd
Armida har väl ”fri” frakt, dvs det ingår i priset. Tull är 4% om jag inte minns fel. Moms 25%. Posten tar 125 kronor för hanteringen.Hej!
Funderar på att slå till på en Armida A8. Är det någon som har beställt därifrån och vet vad frakt och tullavgifter landade på?
Tack för svaret!Armida har väl ”fri” frakt, dvs det ingår i priset. Tull är 4% om jag inte minns fel. Moms 25%. Posten tar 125 kronor för hanteringen.
No problems. Kan flika in att Armida bygger väldigt fina klockor! Jag har en A1 i mässing och den är oerhört kompetent.Tack för svaret!
I am happy to offer the Midnattssol at a discount for all forum members here. Please send me a message if you are interested.
Wow, that's a nice gesture. Although "Karlskrona" and "Midnattssol" seems a bit like a contradiction. You haven't considered renaming the company to Kiruna Watches? JK...
När kommer Artilleristen?I am happy to offer the Midnattssol at a discount for all forum members here. Please send me a message if you are interested.
Regards,
Todd
Gott om tid att lura på det. Förbokningen är öppen till den 26/12. Trevligt.Idag så restockar lorier den klassiska neptune samt släpper två andra modeller. Tänkte bara ge en liten heads up. Dock endast pre order men men.
Riktigt bra priser och väldigt stilrena klockor. Charmigt med den smått gigantiska kronan också. Tycker bara att det är synd på namnet och loggan som jag inte alls gillar på tavlan.Idag så restockar lorier den klassiska neptune samt släpper två andra modeller. Tänkte bara ge en liten heads up. Dock endast pre order men men.
Det låter ju bra men är inte så snyggt tycker jag.Riktigt bra priser och väldigt stilrena klockor. Charmigt med den smått gigantiska kronan också. Tycker bara att det är synd på namnet och loggan som jag inte alls gillar på tavlan.
Men om man beställer ni så får man i typ januari. Väntar man så finns det risk ända fram till mars.Gott om tid att lura på det. Förbokningen är öppen till den 26/12. Trevligt.