Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Nöjd?
Vad tror du om en sån här, maximal fokus på månfas, vet inte om Meistersinger kvalar in som mikromärke dock kostar inte skjortan:
https://www.watchtime.com/blog/baselworld/meistersinger-moonphase-lunascope-baselworld-2018/
Mycket, bortsett från att den levererades med en mindre skada på boetten vilket stör mig lite. Försöker överväga om det är värt allt jävla krångel med ny tull, moms, få tillbaka moms för första köpet etc eller bara låta det varaSnyggt! Nöjd?
Oj, hur gick det där igenom deras QC? Har du mailat en bild på det och frågat?Mycket, bortsett från att den levererades med en mindre skada på boetten vilket stör mig lite. Försöker överväga om det är värt allt jävla krångel med ny tull, moms, få tillbaka moms för första köpet etc eller bara låta det vara
Ja, det kan man verkligen undra. Antagligen ingen QC gjord. Yes, har mailat och väntar på svarOj, hur gick det där igenom deras QC? Har du mailat en bild på det och frågat?
Äh, varför då? Det var ju vad som efterfrågades och ett tips gavs. Sen om det föll frågeställaren i smaken eller inte är ju en annan fråga
Nä, det tror inte jag heller. Men nu tyckte ju frågeställaren att det faktiskt var ett bra tips.Tror de flesta inte tycker 30 papp är affordable.
Trist, rabatt istället?Mycket, bortsett från att den levererades med en mindre skada på boetten vilket stör mig lite. Försöker överväga om det är värt allt jävla krångel med ny tull, moms, få tillbaka moms för första köpet etc eller bara låta det vara
Så jäkla snygg! Jag ångrar på många sätt att jag inte köpte någon, samtidigt som fler dykare inte är vad jag behöver.Mycket, bortsett från att den levererades med en mindre skada på boetten vilket stör mig lite. Försöker överväga om det är värt allt jävla krångel med ny tull, moms, få tillbaka moms för första köpet etc eller bara låta det vara
Riktigt bra, stort grattis.
Snyggt, är det sailcloth eller canvas? Hur som helst en bra kombo!Dagens burne. En klar favorit med sin tonade tavla, ärad med ett nytt band, badbart och riktigt snyggt tycker jag. (Jag vet, inte mikro men affordabel!?!)
Trist, det där är inte okej, kasst.Mycket, bortsett från att den levererades med en mindre skada på boetten vilket stör mig lite. Försöker överväga om det är värt allt jävla krångel med ny tull, moms, få tillbaka moms för första köpet etc eller bara låta det vara
Tack, sailcloth.Snyggt, är det sailcloth eller canvas? Hur som helst en bra kombo!
Dagens burne. En klar favorit med sin tonade tavla, ärad med ett nytt band, badbart och riktigt snyggt tycker jag. (Jag vet, inte mikro men affordabel!?!)
Trist, rabatt istället?
Så jäkla snygg! Jag ångrar på många sätt att jag inte köpte någon, samtidigt som fler dykare inte är vad jag behöver.
Men den där skadan alltså... Det måste gå att få till en bra lösning? Pengar tillbaka?
Tack, 39 x 46,5 x 10,25. Inte så stor alltså...Toolig och snygg! Hur stor är en sådan pjäs btw?
Tack, 39 x 46,5 x 10,25. Inte så stor alltså...
En favorit, jag har inte ångrat mej. Var har du hittat dem till salu?Precis lagom mao Hmm de säljs billigt just nu.. sugen!
Det var någon som länkade till deras eBaybutik i BF-tråden. Jag vet inte hur man länkar till specifika inlägg här på KS (går det ens?) men här är i alla fall länk till butiken.En favorit, jag har inte ångrat mej. Var har du hittat dem till salu?
Tack. Håller med, en del priser är bra där, bl a den jag visade ovan, ungefär vad jag betalde. Men en del är lite överprisade tycker jag, t.ex. no1 modellerna (och den eftersökta svarta 36mm puristen saknas). Jag betalade väl hälften... Där finns ett par modeller som jag är sugen på, tusan också... hur skall det här gå, både dessa och CW.Det var någon som länkade till deras eBaybutik i BF-tråden. Jag vet inte hur man länkar till specifika inlägg här på KS (går det ens?) men här är i alla fall länk till butiken.
https://www.ebay.com/sch/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=&_ssn=glycine-direct&_sop=15
Som vanligt tillkommer 25% moms men ändå rätt trevliga priser på en del modeller.
Varken har eller har haft och vet inte mycket om hur de skall fungera för att vara bra eller dåliga men här är en som kallar sig för månfas i alla fall och den är mycket långt från 100k, snarare 5k.Någon som har haft eller har ett månfas ur som var köpt till ett rimligt pris eller är sådana endast vid 100k strecket?
Fint tips och det verkar ju som att det har hittat hem Själv tyckte jag bara att priset på över 20 000 kronor var lite över "affordable" som tråden heter.Äh, varför då? Det var ju vad som efterfrågades och ett tips gavs. Sen om det föll frågeställaren i smaken eller inte är ju en annan fråga
Om man i frågeställningen skriver "som inte kostar 100k" utan att vidare specificera får man nog räkna med att folk tar sig friheterFint tips och det verkar ju som att det har hittat hem Själv tyckte jag bara att priset på över 20 000 kronor var lite över "affordable" som tråden heter.
Jo och så kan det ju vara men det är väl tjusningen i den här tråden. Som min hustru säger ibland när jag nån gång fått nåt att funka "så där kan man ju också göra men det är ju inte rätt".Fint tips och det verkar ju som att det har hittat hem Själv tyckte jag bara att priset på över 20 000 kronor var lite över "affordable" som tråden heter.