Spanska! Har bott där en period. Är inte 100 på översättning men nåt nåt i stil med: jag fattar inte, jag är gammalComo, no comprendo. Soy antico.
Edit: Undrar vad det betyder på nåt språk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spanska! Har bott där en period. Är inte 100 på översättning men nåt nåt i stil med: jag fattar inte, jag är gammalComo, no comprendo. Soy antico.
Edit: Undrar vad det betyder på nåt språk?
Ja, sorry jag var otydlig. Det var din skrift jag syftade på som okänt språk. Antar att jag är för gammal att förstå.Spanska! Har bott där en period. Är inte 100 på översättning men nåt nåt i stil med: jag fattar inte, jag är gammal
Haha jaha. Pelle svanslös var julkalender 1997 var det jag avsågJa, sorry jag var otydlig. Det var din skrift jag syftade på som okänt språk. Antar att jag är för gammal att förstå.
Så är det tyvärr. Ibland missar jag en tråd i några dagar och sedan är det ju nästan så jag får ta kompledigt för att komma ikapp...Lite off topic... Jag är självklart prenumerant på den här tråden. Men jag får inte alltid en notis om att nya poster gjorts. Nu hade jag tre sidor att läsa pga att jag inte fått notis uppe till höger. Vill ju inte missa något
Grymt fin. Vad går en sån för?
Joråsåattee...
Dog klockdöden när jag såg den så behövde köpa den
Ah. Anade det. För gammal. Läste böckerna betydligt tidigare än så. Visste inte ens att den gått som kalender! Tänk vad man får lära i den här tråden...Haha jaha. Pelle svanslös var julkalender 1997 var det jag avsåg
Ny ligger dom på runt 5000 dollar. Begagnade när dom dyker upp, beroende på skick, 1500-2500 dollar. Köpte denna för 17. Fick sälja min andra aquadive för att ha råd.Grymt fin. Vad går en sån för?
Skulle nog säga att det är en tolkningsfråga för alla enskilt. En AP nedsatt med 25 procent, otroligt men känner folk som fått förmånen, är ju affordable men hade inte passat in här. Klockorna här är främst i det lägre prissegmentet om man kollar tillbaka i tiden. Men återigen blev ju frågande nöjd vilket är viktigastJag tycker inte affordable och billigt är samma sak.
En JLC eller F.Constant perpetual calender är ju affordable jämfört med andra perpetuals, men långt ifrån billig.
Eller har jag missuppfattat tråden?
Oj, mycket pengar. Kan du sälja in den till någon som inte riktigt har koll? Det är väl ett rätt nystartat företag? Är nyfiken.Ny ligger dom på runt 5000 dollar. Begagnade när dom dyker upp, beroende på skick, 1500-2500 dollar. Köpte denna för 17. Fick sälja min andra aquadive för att ha råd.
Utifrån bilden hade jag valt den gröna, med argument att tavlan ser ut att ha bättre djup dessutom skiljer den sig mer från den svarta neptune du redan harÄr av den populära uppfattningen att man ska välja klocka utefter vad man själv känner är snyggt och inte bry sig så mycket om vad andra tycker.
Men med det sagt... vilken föredrar ni?
Har en förhandsbokning på Netptune men står i valet att avboka den (köpt en beggad) eller ändra till en Falcon.
Velar mellan säkra kortet svart och den lite skojigare grön. Ser framför mig att de kommer sitta på läder.
Grönt är skönt! Ska du försöka få tag på en svart neptune skulle jag absolut satsat på det.Är av den populära uppfattningen att man ska välja klocka utefter vad man själv känner är snyggt och inte bry sig så mycket om vad andra tycker.
Har en förhandsbokning på Netptune men står i valet att avboka den (köpt en beggad) eller ändra till en Falcon.
Velar mellan säkra kortet svart och den lite skojigare grön. Ser framför mig att de kommer sitta på läder.
Den vita, lätt!Är av den populära uppfattningen att man ska välja klocka utefter vad man själv känner är snyggt och inte bry sig så mycket om vad andra tycker.
Svart eller grön!Är av den populära uppfattningen att man ska välja klocka utefter vad man själv känner är snyggt och inte bry sig så mycket om vad andra tycker.
Jag trodde du hade koll på det mesta min vän.Oj, mycket pengar. Kan du sälja in den till någon som inte riktigt har koll? Det är väl ett rätt nystartat företag? Är nyfiken.
Om jag skall välja åt dej, den gröna. Lite ovanligare (har vi inte alla en del svarta?), kontrasterna ser lite bättre ut och jag gillar gröna tavlor (just nu). Viktigast att du känner själv vad som är rätt, för min del hade det nog varit den vita....Är av den populära uppfattningen att man ska välja klocka utefter vad man själv känner är snyggt och inte bry sig så mycket om vad andra tycker.
Vintageuren känner jag till, men måste vara ett helt nytt företag idag? Måste varit dött en längre period? Kan tänka mig att det är ett svårt segment att sälja. Vilka verk kör de med? Har de någon egen tillverkning?Jag trodde du hade koll på det mesta min vän.
Skämt åsido, Aquadive var ju gigantiska på 60 o 70 talet. Arvet lever vidare nu med lika bra klockor nu som då. När jag köpte min Bathyscaphe grottade jag ned mig i varenda recension som fanns därute. Nu ser jag fram emot att få hem denna bathysphere 500 twin barrel pärla och utvärdera den. Återkommer !
Håller inte med. APn blir ju inte affordable bara för att det är rea. Samma gäller väl andra märken. En Rolex med 25% rea är ju inte affordable.Skulle nog säga att det är en tolkningsfråga för alla enskilt. En AP nedsatt med 25 procent, otroligt men känner folk som fått förmånen, är ju affordable men hade inte passat in här. Klockorna här är främst i det lägre prissegmentet om man kollar tillbaka i tiden. Men återigen blev ju frågande nöjd vilket är viktigast
Vet att det finns på K&S just nu. Annars har Watchgecko, Royalstraps, Cheapest Nato Straps, Singular straps och Borealis gummiband.Någon som vet bra hemsida för gummiarmband? Är sugen på att byta på min SKX
https://klocksnack.se/threads/nya-gummiband-20-mm-och-22-mm-8-färger-black-friday.102126/Någon som vet bra hemsida för gummiarmband? Är sugen på att byta på min SKX
Skinx gör curved end som verkar bra.Någon som vet bra hemsida för gummiarmband? Är sugen på att byta på min SKX
Eller kanske crafter blue, gjutna efter case:et.Någon som vet bra hemsida för gummiarmband? Är sugen på att byta på min SKX
Jag är svag för grönt framför av mörkare toner, säger green!Är av den populära uppfattningen att man ska välja klocka utefter vad man själv känner är snyggt och inte bry sig så mycket om vad andra tycker.
Jag känner inte till allt. Men ja verksamheten var utdöd under en tid. Klockorna tillverkas i Tyskland, huruvida dom gör allt själv ska jag låta vara osagt. I denna bathysphere sitter det ett urverk från VMF.Vintageuren känner jag till, men måste vara ett helt nytt företag idag? Måste varit dött en längre period? Kan tänka mig att det är ett svårt segment att sälja. Vilka verk kör de med? Har de någon egen tillverkning?
Köpte från fru ur i norrland till min skx007 när jag hade den, passade bra.Någon som vet bra hemsida för gummiarmband? Är sugen på att byta på min SKX
Oj vad fina! Den gröna var ju löjligt snygg!Är av den populära uppfattningen att man ska välja klocka utefter vad man själv känner är snyggt och inte bry sig så mycket om vad andra tycker.