Visst är det det utseende som brukar kallas Tuna? Eller är det också Turtle?
Det anspelar väl på en konservburk med tonfisk om jag inte tar fel?
/ P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst är den fantastisk? Jag gillar höjden och det lite rejäla över klockan samtidigt som den är stilren. Vad schysst att han skickar röret och brukis. Jag saknade med röret faktiskt, kändes som en riktigt cool detalj. Men hade för mig att någon sorts bruksanvisning följde med plus ett brev?Köpte ju en A-13A här i tråden.
Den saknade ju lite krims-krams, bruksanvisning och "burken" den levereras i.
Mailade Paolo Fanton, ingenjören bakom klockan. Han svarade inom en timme (på en fredag kväll?!)
att, Jodå, No Problemo, skickar snarast, du behöver bara betala frakten...
Låter underbart. Vi har en mkt trevlig mailkonversation.
kan rekommendera beställa en A-13A, klockan är fantastisk.
Bär den nu på ett NATO (aldrig använt tidigare, då jag varit mkt för metall-länk genom livet)...
Bifogar bild, och eftersom det var lite musikaliskt tema blir det en kombo-bild.
"A-13A möter Costeau" heter bilden.
Costeau är en Cort A4 i Red Cherry
A du, Tuna är det faktisktOm nån är sugen på turtle så finns denna hos mig. Bumpar mig själv lite skamlöst här, men allt försvinner bak i tråden så fort man lagt upp nått. Alldeles för trolig för mig, men annars grym. Linjerar dessutom
Mycket nöjd, gillar hela grejen att man kan plocka ihop den som man önskar. Rekommenderar helt klart dock är den lite åt det lilla hållet, 38mm.Är du nöjd med den? Har kikat länge på dom där.
Jag har tänkt släppa min Zelos Swordfish, blå meteorittavla. Hojta till om det skulle vara intressant!Grymt med snabba tips! TACK
Vart hittar man Zelos, verkar vara slut överallt när jag googlar. Annars solklart exempel =)
Baltic Aquascaphe Bronze blue gilt var grymt snygg, men såklart slut =/
Hur bärs San Martin, stort litet?
Scurfa D1 var grymt snygg, den är på shortlisten tillsammans med San Martin!
Har helt klart en fallenhet för blå tavlor, och lite mer färg behövs helt klart i samlingen
Vi funderar ut något coolt rött till "hundbandet" och det där med bärnsten kommer ju att bli sjukt bra!Ja, det blev epoxy efter mycket velande...
Om den trillar bort är det inte svårare än att klippa till en ny triangel, så jag tror att jag kallar det här projektet klart och färdigt.
Något rött på halsbandsbandet kanske skulle knyta ihop det hela på ett snyggt sätt. vet inte vart jag skulle placera ädelstenen riktigt. Vill inte ha den i guldet som på en Rolle...
Fick en ny dum idé inatt. Om jag skiter i att köpa en ny knapp till Sharkmastern när den servas så kan jag försöka mig på att svarva en ny i bärnsten som matchar minutvisaren istället...
Nej, det ska jag inte göra. Eller... Nej. Kanske. Har inte bestämt mig. Jo, det har jag nog när jag tänker efter.
Snyggt! Vilken samling.
Ljusturkos är inte att förakta. Riktigt schysst matchning med poolernaOh, snygg passning Kör själv Ernst sen Maj så det är tur det finns klockor (och @SpaceAce såklart) när man behöver framhäva sin metrosexualitet.
Visst är den fantastisk? Jag gillar höjden och det lite rejäla över klockan samtidigt som den är stilren. Vad schysst att han skickar röret och brukis. Jag saknade med röret faktiskt, kändes som en riktigt cool detalj. Men hade för mig att någon sorts bruksanvisning följde med plus ett brev?
A du, Tuna är det faktiskt
Du är inte sugen på något sorts byte annars?
"Hillbillypoolerna" om jag får be hehe, just den matchningen kanske inte är den bästa men Traskan blev galet trevlig med bandet tyckte jagLjusturkos är inte att förakta. Riktigt schysst matchning med poolerna
Om nån är sugen på turtle så finns denna hos mig. Bumpar mig själv lite skamlöst här, men allt försvinner bak i tråden så fort man lagt upp nått. Alldeles för trolig för mig, men annars grym. Linjerar dessutom
Spännande! Har haft den (i-varianten) två gånger. Riktigt bra är den. Undrar vem du köpt ifrån, @MaBr kanske?
Det blev min som ska pryda @TerryTee 's handled framöver Sålde endast för att köpa en helt ny som ska få stanna bra jäkla länge och få slitas med mig, älskar den klockan.Nu kom det så väldigt många nya poster så jag missade om han svarade men han får hojta till själv i tråden isåfall, dock inte @MaBr
Skulle inte sälja min, är sjukt nöjd med den!Spännande! Har haft den (i-varianten) två gånger. Riktigt bra är den. Undrar vem du köpt ifrån, @MaBr kanske?
Tror att du kommer att bli nöjd, det är väldigt mycket klocka för pengarna!Nu kom det så väldigt många nya poster så jag missade om han svarade men han får hojta till själv i tråden isåfall, dock inte @MaBr
Haha, det är rätt inställning. 556i är fantastisk för den är sjukt toolig och diskret samtidigt. Funkar till nästan allt!Det blev min som ska pryda @TerryTee 's handled framöver Sålde endast för att köpa en helt ny som ska få stanna bra jäkla länge och få slitas med mig, älskar den klockan.
...fast liiite tråkig ändå va? (obs! ett s.k skämt, den är superfin).Skulle inte sälja min, är sjukt nöjd med den!
Tror att du kommer att bli nöjd, det är väldigt mycket klocka för pengarna!
Haha, det är rätt inställning. 556i är fantastisk för den är sjukt toolig och diskret samtidigt. Funkar till nästan allt!
Räkan käkar dina (mina ) hudavlagringar, mums!Snackades det om Turkos?
Nere för spa i havet. Notera räkan som fattat tycke för klockan.
Ja det tror jag med, dock slår Damasko högre med sin spec men nu har jag ju testat två och måste nu ha den kommersiella kompisen Sinn såklartTror att du kommer att bli nöjd, det är väldigt mycket klocka för pengarna!
My bad! Hillbillypoolerna ska det givetvis vara. Snyggt likväl."Hillbillypoolerna" om jag får be hehe, just den matchningen kanske inte är den bästa men Traskan blev galet trevlig med bandet tyckte jag
Haha, magiskt! Högsta räk-betyg!Snackades det om Turkos?
Nere för spa i havet. Notera räkan som fattat tycke för klockan.
Kontroversiellt uttalande kanske, men har precis insett att en perfekt GADA alltid är tråkig, någon får gärna bevisa motsatsen?
Lite så jag tänkte med Squale Pepsin, såldes med baktanken att jag gärna köper en helt ny för att behålla och själv stå för allt slitage.Det blev min som ska pryda @TerryTee 's handled framöver Sålde endast för att köpa en helt ny som ska få stanna bra jäkla länge och få slitas med mig, älskar den klockan.
Nyförvärvet!
En bra anledning förstås, fast lite tråkigt att bejaka sin tråkiga sida när den är tråkig som den är (den tråkiga sidan alltså), eller?Jag är inte rädd för att bejaka min tråkiga sida.
Haha kanske är dum men fick feeling så blev en tur till Erikson idagSkulle inte sälja min, är sjukt nöjd med den!
Tror att du kommer att bli nöjd, det är väldigt mycket klocka för pengarna!
Haha, det är rätt inställning. 556i är fantastisk för den är sjukt toolig och diskret samtidigt. Funkar till nästan allt!