Kuslig blick på dockanKör klassiskt svart CNS NATO med PVD-svarta metalldelar på affordabel makro.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kuslig blick på dockanKör klassiskt svart CNS NATO med PVD-svarta metalldelar på affordabel makro.
Klassiskt terroristland. Stor muslimsk befolkning, ständiga motsättningar mellan nord och syd och efter vad jag förstår så är det tillåtet att gifta sig med sin bror.Timex USA skickar inte till Island, har mailat Timex Eu men Island är inte på deras lista över länder de skickar till
Tack, men isåfall kan jag be far köpa åt mig.Klassiskt terroristland. Stor muslimsk befolkning, ständiga motsättningar mellan nord och syd och efter vad jag förstår så är det tillåtet att gifta sig med sin bror.
Jag hade heller aldrig skickat något till island.
Ps. Om du skriver mig som mottagare så kan jag skicka vidare till dig.
Yes, europeiska sidan.Timex USA skickar inte till Island, har mailat Timex Eu men Island är inte på deras lista över länder de skickar till
Köpte du din ’Pacman’ via Timex Eu @thewordfox ?
Klassiskt terroristland. Stor muslimsk befolkning, ständiga motsättningar mellan nord och syd och efter vad jag förstår så är det tillåtet att gifta sig med sin bror.
Det är Masha från den ryska hitserien Masha & Björnen. Hon är lite crazy.Kuslig blick på dockan
Ja det stämmer. Sitter hur bra som helst..Ser riktigt trevligt ut!
Är det gummit? Blev det bra?
Heja Trelleborg!!
Tror inte det. Finn ju i ett par nätbutiker men inte i fysiska vad jag vet. Hoppas jag har felMen säljs inte Timex i fysiska klockbutiker hemma ?
Vilket skitprogram alltså. Skitunge. Ryskt skräpDet är Masha från den ryska hitserien Masha & Björnen. Hon är lite crazy.
Hahaha jag orkar inte med den här fantastiska nivånNu tror jag du tänker på Polen. Nordpolen och sydpolen kommer aldrig återförenas.
Nu tror jag du tänker på Polen. Nordpolen och sydpolen kommer aldrig återförenas.
Tur att man bor i glesbygd!Hahaha jag orkar inte med den här fantastiska nivån
Försökte det där också, men va så sjukt struligt att släpa runt på bojen!Ganska nöjd med min bojklocka också
Vad är det?Den här tyckte jag va lite ball: älskar tvåtonsklockor och så får man Seiko-verk för kaffepengar. Men! Och det är ett stort jäkla men – de har gett boetten 19 mm mellan luggarna. Ridå.
Synd att dom inte körde på 20mm.. vad är det för märke?Den här tyckte jag va lite ball: älskar tvåtonsklockor och så får man Seiko-verk för kaffepengar. Men! Och det är ett stort jäkla men – de har gett boetten 19 mm mellan luggarna. Ridå.
Sorry, kan ju va bra att skriva...Vad är det?
Ja, det är väldigt märkligt! Verkar heta Rduane.Synd att dom inte körde på 20mm.. vad är det för märke?
Den vill jag se med tvåtonslänk!!Dags att utfodra kidsen...
Eller alltså... jag är ju tämligen säker på att jag vill ha en
Den här tyckte jag va lite ball: älskar tvåtonsklockor och så får man Seiko-verk för kaffepengar. Men! Och det är ett stort jäkla men – de har gett boetten 19 mm mellan luggarna. Ridå.
OK! Intressant! Visste inte att originalet körde på 19 mmKÖÖÖP! Trevligt med subsekund oxå.
Antar att de klonat originalet även på den punkten. Kul att någon gör nåt med den modellen, men även jag hade föredragit en justering av luggvidd. Armida har en variant som har 20mm men den är ju lite dyrare och inte TT.
Men kan man inte bara fila bort en mm ?OK! Intressant! Visste inte att originalet körde på 19 mm
Vad är det?
Synd att dom inte körde på 20mm.. vad är det för märke?
Sorry, kan ju va bra att skriva...
Den listas på Ebay under rubriken "Rectangula Rdunae NH35A Diver 150M Automatic Watch Turtle Homage 6105 Sapphire". Antar att namnet är Rduane?
Rätt lustigt att höra Pierce Brosnan tala isländska
Kan vi inte sluta skriva "bra för priset" eller "med tanke på priset är kvalitén bra"?
Bra är bra. Dåligt är dåligt. Det har ingenting med pris att göra tycker jag.
Vad betyder ens "bra för priset"?
Att det egentligen inte var så bra men det är ok för att det nästan var gratis?
Så. Slut på rant. Lediga.
Med rätt verktyg borde man ju det! Fast 0,5 mm på varje sida blir ju lite pilligt... Iofs går ju ofta band på 20 mm gå att pilla dit med lite våld!Men kan man inte bara fila bort en mm ?
Det blir nog inte så snyggt dock...
Det kan jag lösa. Fast just nu så funkar gummi bäst.Den vill jag se med tvåtonslänk!!
Såg att någon hunnit före Men helt korrekt, 19mm ska det vara Och som du skrev så funkar det bra många gånger med 20mm band på dom ändå Här är min 6105-8119, dock på ett 19mm bandDen här tyckte jag va lite ball: älskar tvåtonsklockor och så får man Seiko-verk för kaffepengar. Men! Och det är ett stort jäkla men – de har gett boetten 19 mm mellan luggarna. Ridå.