• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Reebok Pump SNS punchrulle edition och Helberg CH6.:happyhappy:
IMG_20200719_160946.jpg
IMG_20200719_161048__01.jpg

Hand upp alla som tycker att man ska göra väggklockor av allt.:D
IMG_20200719_171540.jpg
IMG_20200719_171713.jpg
IMG_20200719_171419.jpg
IMG_20200719_171443.jpg

Helberg är den svåraste klockan att fotografera i mitt stall. Har dom ingen AR någonstans på det kupade glaset? Jag gissar nej. Fick visarna att spegla sig i glaset och tillbaka ner på tavlan tidigare idag.:cool:
Gick dock inte att fånga på kort, så jag antar att det aldrig hände.:rolleyes:

Hand upp alla som tycker att man ska göra väggklockor av allt.:D
IMG_20200719_171540.jpg
IMG_20200719_171713.jpg
IMG_20200719_171419.jpg
IMG_20200719_171443.jpg

Helberg är den svåraste klockan att fotografera i mitt stall. Har dom ingen AR någonstans på det kupade glaset? Jag gissar nej. Fick visarna att spegla sig i glaset och tillbaka ner på tavlan tidigare idag.:cool:
Gick dock inte att fånga på kort, så jag antar att det aldrig hände.:rolleyes:
Ganska nöjd med min bojklocka också :)
R1060965.jpg

Tänkte släppa min finfina Traska Freediver V.2, givetvis en heads up här innan ev. annons. Kommer med endast länken, inga byten tack. PMa :)

Lite som stadens snyggaste tjej som du suktat efter länge helt plötsligt drar med dig hem en het sommarkväll. Hon vrider upp volymen på sin senaste Kentplatta, fyllefjärtar under täcket medans du sakta men säkert inser att hon inte är något för dig. En gentleman stannar givetvis kvar men känslan består.
(Obs! Fråntar henne inte att hon fortfarande är stadens snyggaste tjej). (Obs 2! Inga trriiitiumtuber men likväl slutsåld WORLDWIDE!).
jqdfZx2.jpg

H5uJzyk.jpg

yTonvkT.jpg

Tänkte släppa min finfina Traska Freediver V.2, givetvis en heads up här innan ev. annons. Kommer med endast länken, inga byten tack. PMa :)

Lite som stadens snyggaste tjej som du suktat efter länge helt plötsligt drar med dig hem en het sommarkväll. Hon vrider upp volymen på sin senaste Kentplatta, fyllefjärtar under täcket medans du sakta men säkert inser att hon inte är något för dig. En gentleman stannar givetvis kvar men känslan består.
(Obs! Fråntar henne inte att hon fortfarande är stadens snyggaste tjej). (Obs 2! Inga trriiitiumtuber men likväl slutsåld WORLDWIDE!).
jqdfZx2.jpg

H5uJzyk.jpg

yTonvkT.jpg
Vadå, inget TRITIUM!! ? Lite av EN besvikelse FAKTISKT

jqdfZx2.jpg

H5uJzyk.jpg

yTonvkT.jpg

Fin klocka och ett väldigt underhållande inlägg! :hilarious:
Fin att se på men inte riktigt min påse nötter heller tyvärr. Beställde tidigare idag en orange tavla till ett av mina byggen så jag har ändå varit lite wild 'n crazy idag. :p

Edit: Den lär ju försvinna som en löning. :greedy:

Fin klocka och ett väldigt underhållande inlägg! :hilarious:
Fin att se på men inte riktigt min påse nötter heller tyvärr. Beställde tidigare idag en orange tavla till ett av mina byggen så jag har ändå varit lite wild 'n crazy idag. :p

Edit: Den lär ju försvinna som en löning. :greedy:
Orange är min nya favoritfärg också, ska bli kul att se vad du hittar på denna gång :)
Fulsnygg färg är nog min melodi liksom annat här i livet :rolleyes:

Byter om för bad och Zelos-söndag
Doppar Makon för sista gång?
Känns som det börjar bli dags att byta till en Horizon.

20200719_135433.jpg
20200719_135414.jpg
I mina ögon bästa makon! Så snygg i grönt! Ska du sälja den vid jakt på en Horizon?
Synd jag har samma dilemma och trivs bra med min blå ( :rolleyes: ) för svarta är fin med!
50D02396-7887-4C2E-B380-905CA3FC39BE.jpeg

Ni med länken hur många mikrojusteringar har den? @Birchgrove @Björn Boett m.fl.
Jag vet inte, min är såld :)

jqdfZx2.jpg

H5uJzyk.jpg

yTonvkT.jpg
Bästa annonsen någonsin! :hilarious:

jqdfZx2.jpg

H5uJzyk.jpg

yTonvkT.jpg
Haha, magiskt! :hilarious: Tack för skönt inlägg och ett gott skratt! :D

Synd jag har samma dilemma och trivs bra med min blå ( :rolleyes: ) för svarta är fin med!
50D02396-7887-4C2E-B380-905CA3FC39BE.jpeg

Ni med länken hur många mikrojusteringar har den? @Birchgrove @Björn Boett m.fl.

4 hål är det på min

I mina ögon bästa makon! Så snygg i grönt! Ska du sälja den vid jakt på en Horizon?

Ja, den skall säljas, Ta detta som en Heads-up i tråden.
Kommer annons någon gång om den inte försvinner innan.

Tillbaka
Topp