Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Byteslördag
Ventus mot Ventus
Har för mycket svarta tavlor hemma så jag byter gärna min svarttavlade Northstar mot vilket som helst osvart exemplar
Haha punchrulle! UnderbartReebok Pump SNS punchrulle edition och Helberg CH6.
Ganska nöjd med min bojklocka ocksåHand upp alla som tycker att man ska göra väggklockor av allt.
Helberg är den svåraste klockan att fotografera i mitt stall. Har dom ingen AR någonstans på det kupade glaset? Jag gissar nej. Fick visarna att spegla sig i glaset och tillbaka ner på tavlan tidigare idag.
Gick dock inte att fånga på kort, så jag antar att det aldrig hände.
Vadå, inget TRITIUM!! ? Lite av EN besvikelse FAKTISKTTänkte släppa min finfina Traska Freediver V.2, givetvis en heads up här innan ev. annons. Kommer med endast länken, inga byten tack. PMa
Lite som stadens snyggaste tjej som du suktat efter länge helt plötsligt drar med dig hem en het sommarkväll. Hon vrider upp volymen på sin senaste Kentplatta, fyllefjärtar under täcket medans du sakta men säkert inser att hon inte är något för dig. En gentleman stannar givetvis kvar men känslan består.
(Obs! Fråntar henne inte att hon fortfarande är stadens snyggaste tjej). (Obs 2! Inga trriiitiumtuber men likväl slutsåld WORLDWIDE!).
Tänkte släppa min finfina Traska Freediver V.2, givetvis en heads up här innan ev. annons. Kommer med endast länken, inga byten tack. PMa
Lite som stadens snyggaste tjej som du suktat efter länge helt plötsligt drar med dig hem en het sommarkväll. Hon vrider upp volymen på sin senaste Kentplatta, fyllefjärtar under täcket medans du sakta men säkert inser att hon inte är något för dig. En gentleman stannar givetvis kvar men känslan består.
(Obs! Fråntar henne inte att hon fortfarande är stadens snyggaste tjej). (Obs 2! Inga trriiitiumtuber men likväl slutsåld WORLDWIDE!).
Inga Onda aningar...Ganska nöjd med min bojklocka också
Din fantasi finner inga gränser. Häftigt värre faktisktBjuder på en väggklocka till när kavajerna var så lika...
Den här byggde jag av en bit plåt och en spräckt bromsskiva från min Porsche 931.
Bruno var med även då. Rätt utrustad, dessutom...
Bjuder på en väggklocka till när kavajerna var så lika...
Den här byggde jag av en bit plåt och en spräckt bromsskiva från min Porsche 931.
Bruno var med även då. Rätt utrustad, dessutom...
... i Trelleborg kan ingen höra dig skrikaIngen Onda aningar...
Ingen rIkTiG klocka ändå, får dra av några kronor på den kolossala vinst jag kommer göra på dennaVadå, inget TRITIUM!! ? Lite av EN besvikelse FAKTISKT
Orange är min nya favoritfärg också, ska bli kul att se vad du hittar på denna gångFin klocka och ett väldigt underhållande inlägg!
Fin att se på men inte riktigt min påse nötter heller tyvärr. Beställde tidigare idag en orange tavla till ett av mina byggen så jag har ändå varit lite wild 'n crazy idag.
Edit: Den lär ju försvinna som en löning.
I mina ögon bästa makon! Så snygg i grönt! Ska du sälja den vid jakt på en Horizon?Byter om för bad och Zelos-söndag
Doppar Makon för sista gång?
Känns som det börjar bli dags att byta till en Horizon.
Jag vet inte, min är såldSynd jag har samma dilemma och trivs bra med min blå ( ) för svarta är fin med!
Ni med länken hur många mikrojusteringar har den? @Birchgrove @Björn Boett m.fl.
Bästa annonsen någonsin!Tänkte släppa min finfina Traska Freediver V.2, givetvis en heads up här innan ev. annons. Kommer med endast länken, inga byten tack. PMa
Orange är min nya favoritfärg också, ska bli kul att se vad du hittar på denna gång
Fulsnygg färg är nog min melodi liksom annat här i livet
Ok, som här hemma då...... i Trelleborg kan ingen höra dig skrika
I mina ögon bästa makon! Så snygg i grönt! Ska du sälja den vid jakt på en Horizon?
Jag vet inte, min är såld
Haha, magiskt! Tack för skönt inlägg och ett gott skratt!Tänkte släppa min finfina Traska Freediver V.2, givetvis en heads up här innan ev. annons. Kommer med endast länken, inga byten tack. PMa
Blev det någon "DJ" beställning idag?I mina ögon bästa makon! Så snygg i grönt! Ska du sälja den vid jakt på en Horizon?
Jag vet inte, min är såld
Tjenare! Är inte hemma så kan inte kika! Tror (från minnet) att det är minst fyra om inte fem. Inga bilder på google? /BJust det så var det ju
Lika bra kolla innan ev köp för behöver minst 4st, har och haft lite klockor med 3st inställningar och de sitter aldrig helt bra...
Hehe, nej. Inte än. Men det lutar åt det inom kortBlev det någon "DJ" beställning idag?
Just det så var det ju
Lika bra kolla innan ev köp för behöver minst 4st, har och haft lite klockor med 3st inställningar och de sitter aldrig helt bra...
Tjenare! Är inte hemma så kan inte kika! Tror (från minnet) att det är minst fyra om inte fem. Inga bilder på google? /B
Synd jag har samma dilemma och trivs bra med min blå ( ) för svarta är fin med!
Ni med länken hur många mikrojusteringar har den? @Birchgrove @Björn Boett m.fl.
I mina ögon bästa makon! Så snygg i grönt! Ska du sälja den vid jakt på en Horizon?
PM skickat4 hål är det på min
Ja, den skall säljas, Ta detta som en Heads-up i tråden.
Kommer annons någon gång om den inte försvinner innan.