Trist det där, klockan är ju fin i övrigt. Konstigt att det inte kontrolleras innan det godkänns för leverans.Gissade det jag också, men hade hoppats att de skulle skicka en ny klocka istället för att betala tillbaka 20%
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trist det där, klockan är ju fin i övrigt. Konstigt att det inte kontrolleras innan det godkänns för leverans.Gissade det jag också, men hade hoppats att de skulle skicka en ny klocka istället för att betala tillbaka 20%
Minns ni ’Smash’ gubbar ?Ja Pentagon var fantastiskt! Letade lite efter det på nätet för några år sen men hittade bara några av de tråkigaste korta klippen.
Wow? Håll käften.Minns ni ’Smash’ gubbar ?
Bröderna Herngrens genombrott! Hannes & Holms legendariska tennisparodi!Minns ni ’Smash’ gubbar ?
Ordning och reda. Bra jobbat!
Klockbild: Pulsar på sommarfika.
Du behöver köpa min HamiltonYeah, tack!
Är generellt inte så såld på digitalare och t.ex G-shock har aldrig lockat mig men den där Pulsaren är riktigt schysst. Toolig oxh cool på Zulubandet oxå.
Låter ganska härligt ändå, att ligga ute i sommaren på vägarna genom de vackraste delarna av Sverige!Snubblade över en sida där man kan jämföra storleken på länder.
Kul fakta, Island är ganska precis lika stort som det distrikt jag härjar runt på i sommar, minus det som hamnar i Norge.
@Equilibrium
Och en klockbild på det.
Nytt jobb inkommet, 21 mil enkel väg...
On the road again!
Du behöver köpa min Hamilton
Den ser också väldigt stor ut.Ja den gillar jag ju också! Stenhård med en skön Scifi vibb. Dock hamnar den i kategorin kul grejer som jag uppskattar men inte känns riktigt "jag" så skulle inte få någon handledstid.
Men du säljer väl aldrig nånting?
Wow! Vilket natt pass! Snyggt med coin edge på IslandernGodmorgon!
Alltid något som behöver justeras efter första dagens provkörning... Upptäckte att vridringen hade ett skumt glapp i höjdled vilket ordnade till sig med en annan klickring. Så nu är gröningen mer än "very good enough".
Islandern som ju gått runt en del på forumet hade som redan framgick i första annonsen en mindre QC issue i form av ett störande dammkorn på tavlan strax innanför index kl. 2.
Någonstans på vägen hade även de feta bandstiften ersatts med standardstorlek så ändlänkarna glappade en smula samt vid någon längdjustering hade en del stift hamnat åt fel håll vilket gjorde ett par lite krångliga att få ut.
Länken var ju relativt snabbt fixat och igårkväll öppnade jag upp den och blåste ur dammet. Upptäckte till min förvåning att glaset satt itryckt en smula snett vilket gjorde att jag även tryckte ur det och återmonterade med ny packning. Sedan passade jag på att fetta in övriga packningar och byta till en coin edge ring för lite slankare profil. Så nu är jag nöjd med den oxå. Därmed ska frugan få den då hon uttryckt gillande.
Piff & Puff:
Godnatt/Godmorgon/over and out!
Just denna är till salu. Men ingen fara, jag skojade lite med dig kompisJa den gillar jag ju också! Stenhård med en skön Scifi vibb. Dock hamnar den i kategorin kul grejer som jag uppskattar men inte känns riktigt "jag" så skulle inte få någon handledstid.
Men du säljer väl aldrig nånting?
ÅtminstoneAlla Pugatjova ?
Jag kan fixa ett lite senare, men jag måste starta upp den först. Den är stor som Jabba de Hutt@Equilibrium har du nåt wristshot?
Gillar tanken på att den är som en Commodore 64 som behöver startas upp.Jag kan fixa ett lite senare, men jag måste starta upp den först. Den är stor som Jabba de Hutt
Den där ölen såg rolig ut. Var det du som hade super gay horse också?Efter en dag med både pysslande och en tur i skogen så tar vi igen oss på terrassen med en öl!
Testar ett nytt originalläder på Trenchhuntern och det är riktigt schysst. Skulle testat det tidigare men sen blev det sommar och då fick det bli nato istället. Föredrar nyansen på det andra lädret men detta är också snyggt väldigt snyggt.
Så kanske det är, men det är ju inte för inte folk åker iväg på semestern.Låter ganska härligt ändå, att ligga ute i sommaren på vägarna genom de vackraste delarna av Sverige!
Tack! Lite variation till de 90% dykare som samlingen består avYeah, tack!
Är generellt inte så såld på digitalare och t.ex G-shock har aldrig lockat mig men den där Pulsaren är riktigt schysst. Toolig och cool på Zulubandet oxå.
Bengans videodagbok och Tord Yvels poesiaftnarÄgnat morgonen åt att försöka polera upp en gammal babusjka men det är nog bara mitt öga som ser skillnaden
Passade på att slänga på ett perlon också. Är perlon aningens underskattat kanske, vad säger expertpanelen?
På tal om Pentagon som det snackades om så bara måste jag peta in Varan TV som till min förtjusning numera finns på SVTPlay, se och se om!
Helt OT men har en polare som är exakt som Den glada mannen från Kivik, på riktigt alltså...klämkäck men ond som få, "stick jag hatar dig"
Wow! Vilket natt pass! Snyggt med coin edge på Islandern
Just denna är till salu. Men ingen fara, jag skojade lite med dig kompis
Java är mums
Tack! Lite variation till de 90% dykare som samlingen består av
Så skruvade grejer så bara hälften vore nog, inte så värst PK i dagens samhälle vilket alltid är kul imo...som en tidsmaskin typ?Bengans videodagbok och Tord Yvels poesiaftnar
För att inte tala om min personliga favorit Ted Borg!Bengans videodagbok och Tord Yvels poesiaftnar
Ägnat morgonen åt att försöka polera upp en gammal babusjka men det är nog bara mitt öga som ser skillnaden
Passade på att slänga på ett perlon också. Är perlon aningens underskattat kanske, vad säger expertpanelen?
På tal om Pentagon som det snackades om så bara måste jag peta in Varan TV som till min förtjusning numera finns på SVTPlay, se och se om!
Helt OT men har en polare som är exakt som Den glada mannen från Kivik, på riktigt alltså...klämkäck men ond som få, "stick jag hatar dig"