• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag är rätt less på Hamtun för stunden, obefintlig kundservice... Men så länge de funkar bra är de grymma.

Skickade min nanok för garantiärende 11juni, efter att ha väntat i snitt tre veckor på varje mailsvar i flera månader. Har inte hört ett ljud sen 11 juni..

Edit: Har full förståelse för att ensamföretagare har det kämpigt men ställer mig skeptisk till att hans svärmor både dog förra sommaren, och i år också (vilket varit hans ursäkt för dröjsmål vid båda mina ärenden)
Han har förvisso även skyllt på stulna klockor och dödligt sjuk mamma några gånger, så man vet ju inte
Trist att behöva säga det men Ross är en av världens långsammaste människor. Han håller vad han lovar och så, men det kan dröja väldigt länge mellan svaren och på att han fixar saker.

Edit: Har full förståelse för att ensamföretagare har det kämpigt men ställer mig skeptisk till att hans svärmor både dog förra sommaren, och i år också (vilket varit hans ursäkt för dröjsmål vid båda mina ärenden)
Han har förvisso även skyllt på stulna klockor och dödligt sjuk mamma några gånger, så man vet ju inte

Det kanske är ett årligt återkommande firande? :D
Han kan ju ha gift om sig :)

Jag är rätt less på Hamtun för stunden, obefintlig kundservice... Men så länge de funkar bra är de grymma.

Skickade min nanok för garantiärende 11juni, efter att ha väntat i snitt tre veckor på varje mailsvar i flera månader. Har inte hört ett ljud sen 11 juni..

På twitter skrev han att han har problem med psykisk ohälsa. Inte en ultimat kombination när man har en full mailkorg osv att svara på.

Såpass? Då får jag väl fortsätta leta efter en fin dualtime med daydate..

Har alltid varit sugen på en en klocka med både gmt och daydate. Men de brukar kosta en njure att köpa. Så nöjer mig med en dualtime daydate. Vet någon när Hamtun släpper denna klocka? Senast jag hörde något om denna klocka var 27 december 2019 på deras Instagram.
A31A57F7-F2BF-4D28-B335-3A0FAD4E85B8.png
Jag var också sugen på den, men har tröttnat på att vänta :oldman:

Trist att behöva säga det men Ross är en av världens långsammaste människor. Han håller vad han lovar och så, men det kan dröja väldigt länge mellan svaren och på att han fixar saker.
Jag köper det, men alla löjliga historier försämrar upplevelsen ytterligare tycker jag. Varför inte bara erkänna att han har för mycket istället?

Senast ändrad:
Det började såhär för typ 9 timmar sedan.
IMG_20200721_134428.jpg

Fick matkoma och somnade några timmar senare.
När jag vaknar igen inser jag att det har pratats sneakers i gillestugan och att jag missade det.:sorry:

Här kommer ett gruppfoto som jag tog för 10 par sedan.:D
1451426669-1.jpg
1451426764.jpg

Så det var ju tråkigt.

Men jag fick besked från @rogart-63 qtt Tanky McTankface nu fått sin nya balans och verkar ticka på som han ska.:happyhappy:
Planen är att hämta honom på fredag. Ser verkligen fram emot att få hem den lilla gynnaren igen.:)
IMG_20200609_101417.jpg

@Jockinho
Länken till Ventus, följsam (rätt så korta bitar) och nätt/tunn. Ganska anspråkslös utöver loggan på claspen. Inte supertight men ändå så tight att den inte upplevs rasslig! Spännet är ganska kort bra/anus, alla gillar olika. Skruvade bitar, fyra hål för minijustering i spännet. Den är som en gammal v70.. gör sitt jobb utan att vara sexig. Värd sin peng i min mening. Typ så.. 3/5 rattar (skänker en tanke åt Christer Glenning)
4CF31320-4390-4BC4-90B9-A2694D145039.jpeg

@Jockinho
Länken till Ventus, följsam (rätt så korta bitar) och nätt/tunn. Ganska anspråkslös utöver loggan på claspen. Inte supertight men ändå så tight att den inte upplevs rasslig! Spännet är ganska kort bra/anus, alla gillar olika. Skruvade bitar, fyra hål för minijustering i spännet. Den är som en gammal v70.. gör sitt jobb utan att vara sexig. Värd sin peng i min mening. Typ så.. 3/5 rattar (skänker en tanke åt Christer Glenning)
4CF31320-4390-4BC4-90B9-A2694D145039.jpeg

Tillbaka
Topp