Låter "rimligt". Trovärdigt!Det kanske är ett årligt återkommande firande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter "rimligt". Trovärdigt!Det kanske är ett årligt återkommande firande?
Jag har sagt det förut. Vad det gäller mig själv så är jag en gammal gubbe i en medelålders kropp.
Inte gammal och vis dock, bara gammal.
Trist att behöva säga det men Ross är en av världens långsammaste människor. Han håller vad han lovar och så, men det kan dröja väldigt länge mellan svaren och på att han fixar saker.Jag är rätt less på Hamtun för stunden, obefintlig kundservice... Men så länge de funkar bra är de grymma.
Skickade min nanok för garantiärende 11juni, efter att ha väntat i snitt tre veckor på varje mailsvar i flera månader. Har inte hört ett ljud sen 11 juni..
Edit: Har full förståelse för att ensamföretagare har det kämpigt men ställer mig skeptisk till att hans svärmor både dog förra sommaren, och i år också (vilket varit hans ursäkt för dröjsmål vid båda mina ärenden)
Han har förvisso även skyllt på stulna klockor och dödligt sjuk mamma några gånger, så man vet ju inte
Edit: Har full förståelse för att ensamföretagare har det kämpigt men ställer mig skeptisk till att hans svärmor både dog förra sommaren, och i år också (vilket varit hans ursäkt för dröjsmål vid båda mina ärenden)
Han har förvisso även skyllt på stulna klockor och dödligt sjuk mamma några gånger, så man vet ju inte
Han kan ju ha gift om sigDet kanske är ett årligt återkommande firande?
På twitter skrev han att han har problem med psykisk ohälsa. Inte en ultimat kombination när man har en full mailkorg osv att svara på.Jag är rätt less på Hamtun för stunden, obefintlig kundservice... Men så länge de funkar bra är de grymma.
Skickade min nanok för garantiärende 11juni, efter att ha väntat i snitt tre veckor på varje mailsvar i flera månader. Har inte hört ett ljud sen 11 juni..
Såpass? Då får jag väl fortsätta leta efter en fin dualtime med daydate..Jag är rätt less på Hamtun för stunden, obefintlig kundservice... Men så länge de funkar bra är de grymma.
Psykisk ohälsa är förlamandePå twitter skrev han att han har problem med psykisk ohälsa. Inte en ultimat kombination när man har en full mailkorg osv att svara på.
Jag var också sugen på den, men har tröttnat på att väntaHar alltid varit sugen på en en klocka med både gmt och daydate. Men de brukar kosta en njure att köpa. Så nöjer mig med en dualtime daydate. Vet någon när Hamtun släpper denna klocka? Senast jag hörde något om denna klocka var 27 december 2019 på deras Instagram.
Jag köper det, men alla löjliga historier försämrar upplevelsen ytterligare tycker jag. Varför inte bara erkänna att han har för mycket istället?Trist att behöva säga det men Ross är en av världens långsammaste människor. Han håller vad han lovar och så, men det kan dröja väldigt länge mellan svaren och på att han fixar saker.
Det låter iofs oerhört rimligt. Kan även förklara hans lögner. En försvarsmekanism för att dölja ohälsan.På twitter skrev han att han har problem med psykisk ohälsa. Inte en ultimat kombination när man har en full mailkorg osv att svara på.
Nej, klockorna är skitbra! Bara att hoppas att inget går felSåpass? Då får jag väl fortsätta leta efter en fin dualtime med daydate..
@Jockinho
Länken till Ventus, följsam (rätt så korta bitar) och nätt/tunn. Ganska anspråkslös utöver loggan på claspen. Inte supertight men ändå så tight att den inte upplevs rasslig! Spännet är ganska kort bra/anus, alla gillar olika. Skruvade bitar, fyra hål för minijustering i spännet. Den är som en gammal v70.. gör sitt jobb utan att vara sexig. Värd sin peng i min mening. Typ så.. 3/5 rattar (skänker en tanke åt Christer Glenning)
Rimligt, faktiskt.På twitter skrev han att han har problem med psykisk ohälsa. Inte en ultimat kombination när man har en full mailkorg osv att svara på.
Haha den hade fått mig förbi! Jag älskar Fredrik Lindström Fan vilket sug man fick efter ”På spåret” nu då..
Pentagon var så förbannat roligt. Många som inte fattade då och nu skulle det vara omöjligt att sända...Haha den hade fått mig förbi! Jag älskar Fredrik Lindström Fan vilket sug man fick efter ”På spåret” nu då..
Pentagon är guldPentagon var så förbannat roligt. Många som inte fattade då och nu skulle det vara omöjligt att sända...
Ja, det var en väldig massa knark som jag har i min väska. Det var fult av mig. Men vi kan väl säga såhär att, fy, det var fult av mig och... *Springer*Pentagon är guld
Hade/har ?? en del inspelat på VHS.
-Oj, var det knark i väskan
Tror det lagts på is...Jag var också sugen på den, men har tröttnat på att vänta
Whoa. Mycket fint! Quartz?Den här försökte jag köpa när den kom, men den tog slut snabbt. Nu, några år senare, lyckades jag landa en NOS till samma pris på eBay! Känns som en helrätt sommarklocka med anor till 70-talets Marina Militare modell. Vet i katten om jag törs bada med den dock
Tack, det stämmer, det är quartz.Whoa. Mycket fint! Quartz?
Mumma. Snyggt fångat! Hojta om du tröttnar! Var ju inte helt lätt att hitta. =)Tack, det stämmer, det är quartz.
Och i jämförelse med Damasko?Njuter, tavlan hörni. TAVLAN!
Vantablack varningOch i jämförelse med Damasko?