• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

IMG_20200723_181219.jpg
Jag har diagnosen dykarsjuka
Finns plats för tre klockor till, då en SM Bronzare är på ingång.
En GMT, en Kronograf och en ?
Fin samling! Du kanske behöver släppa den vita Ventusen för att skaffa något helt annat ;)
Så... - Vit Ventus NS N-8 och +GMT +Chrono +G-SHOCK och +Field Watch

EDIT: Missade G-SHOCK:en. Kanske en dressare istället då.

Jag har sett den loggan ett par gånger tidigare på Squale men det är inte många så den är nog relativt ovanlig. Kul grej som tillför lite historia i alla fall! :) Har precis sålt min tonfisk men kommer utan tvekan att skaffa en till längre fram, sannolikt en vintage. Vilket @KlockTotte också är skyldig till! :p
Trevligt att höra :happyhappy: Finns nog fortfarande en 7549-7010 till salu på Instagram i mint om du är sugen ;)

Man kan lätt tro att han spelar bilförsäljare. Men bilden är spegelvänd. Han är i själva verket där för att köpa en bil.
Det visar sig i slutet att det var prästen som var mördaren. Han var i maskopi med betjänten. Sten Frisk lockade alla till kyrkan och sprängde den i luften.
Kurt Russel konverterade till kristendomen och tog över Cat Stevens namn. Resten är historia...
Sen den där jävla Hans som sköt klimax, må han brinna i he..
Glad påsk!
B5E6AA20-105D-44ED-886F-0AF81F034D4C.jpeg
5E6B92BD-E6FF-4C7E-9FC0-879A28ACB88D.jpeg

Hur känns det efter dagens försäljningar? Lättad? Eller kan du kanske förnimma en begynnande tomhet inom dig? :eek:
Känns som vanligt ingenting. Tänker alltid att jag ska sakna klockor när jag sålt dem men det är mest "Meh" varenda gång. :D Säljer ju dessutom för att kunna köpa annat och det är ju kul. :cool:

Trevligt att höra :happyhappy: Finns nog fortfarande en 7549-7010 till salu på Instagram i mint om du är sugen ;)
Haha, ska ha det i åtanke men det är annat som lockar för tillfället. :happyhappy:

Tillbaka
Topp