[Bobo]
Guld
För er som inte kan italienska kommer här översättning på omslaget.Det är en PescaSub-tavla.
HORUNGAR
Han kämpar med alla medel för att hålla barn borta från sin brygga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För er som inte kan italienska kommer här översättning på omslaget.Det är en PescaSub-tavla.
Haha då vart den ju bara ännu coolare!Det är en PescaSub-tavla. Var tydligen ett italienskt harpunfiskemagasin har det visat sig. Känns sjukt kaxigt!
HahahaFör er som inte kan italienska kommer här översättning på omslaget.
HORUNGAR
Bra, tack för översättningen. Då vet jag precis när jag ska använda den här klockan!För er som inte kan italienska kommer här översättning på omslaget.
HORUNGAR
Det tycker jag också!Haha då vart den ju bara ännu coolare!
Väldigt ambitiöst av henne! Det är mest så förbannat tråkigt tycker jag. Man pallar ta 500 bilder till forumet och skriva en recension på 1000 ord utan problem men när det är dags att ta fem bilder och skriva en kort text till en annons så är det jobbigt.Nej det tar tid om man vill göra det ordentligt. Hon lägger sin själ i det. Rätt bakgrund och rekvisita. Men får många bud och bra betalt. Kanske ska be henne om hjälp med mina annonser
Grattis till försäljning, Paradive kvar?
Hahahaha! HAHAHAHAH!För er som inte kan italienska kommer här översättning på omslaget.
HORUNGAR
Inte ens dagen ut? Aja, på med g-shocken igen om du tror det kommer funka bättre
En nodus Duality när de släpper nästa batch skulle sitta fint i den lådan.Jag har diagnosen dykarsjuka
Finns plats för tre klockor till, då en SM Bronzare är på ingång.
En GMT, en Kronograf och en ?
Alltså jag är ändå sjukt imponerad över hur välgjord den ser ut att vara! Nöjd so det, tankar och åsikter?Avslutar dagen med denna. Måste skaffa lite fler band, ”bökigt” (tar 20sek ) byta emellan...
Det inlägget skojar man inte bort
Vilken jäkla cool Squale! Är det också en 90-talare lika som magasinet?Det är en PescaSub-tavla. Var tydligen ett italienskt harpunfiskemagasin har det visat sig. Känns sjukt kaxigt!
Äh, du är ju kung på att skriva annonser.Nej det tar tid om man vill göra det ordentligt. Hon lägger sin själ i det. Rätt bakgrund och rekvisita. Men får många bud och bra betalt. Kanske ska be henne om hjälp med mina annonser
Grattis till försäljning, Paradive kvar?
Testade läsbarhet under vatten i dag.
Känns bra att ha möjligheten att ha koll på upp till tre tidszoner på flera centimeters djup
Haha, vad fan är allt det här snacket om grannen och hans G-shock?!Inte ens dagen ut? Aja, på med g-shocken igen om du tror det kommer funka bättre
Granngrabbens Epa igen för relevans
Tack! Jag skulle tro att det är en 90-talare. Har hittat magasin med den logotypen mellan 91-95 (tror jag att det var) så det verkar rimligt.Vilken jäkla cool Squale! Är det också en 90-talare lika som magasinet?
Äh, du är ju kung på att skriva annonser.
Kvällens klocka
Inte mikro och kanske inte ens affordable, men likväl en riktigt grym klocka. Seiko SBBN033
Tack Pär Tycker det lätt blir rörigtÄh, du är ju kung på att skriva annonser.
Kvällens klocka
Inte mikro och kanske inte ens affordable, men likväl en riktigt grym klocka. Seiko SBBN033
Lite ålder gör den bara ännu häftigare. Det kan inte finnas så många av de där?Tack! Jag skulle tro att det är en 90-talare. Har hittat magasin med den logotypen mellan 91-95 (tror jag att det var) så det verkar rimligt.
Jäkla kaxig tonfisk du har för övrig, den är riktigt snygg!
Du skriver jättebra!Tack Pär Tycker det lätt blir rörigt
Fin klockan på med ser jag
Alltså jag är ändå sjukt imponerad över hur välgjord den ser ut att vara! Nöjd so det, tankar och åsikter?
Wuuuuhu!Hallå i stugan!
Då ligger passaroundtråden uppe igen! https://klocksnack.se/threads/passaround-monchard.135559/
Ni som anmält er förra rundan står kvar, vill ni inte längre så bara säg till!
Det där kan ju funka men på ett vanligt band så den hamnar närmre handleden och bandet faller bättre. Nato är hopplöst.Jag var inne på klockbutiken och fick prova en Certina PH200M. Tycker att den satt aningen för stort. Vad tror ni? Borde jag köra på en mindre?
Svaret hittar du på sidan 1969...tror jag. Bara trams naturligtvisHaha, vad fan är allt det här snacket om grannen och hans G-shock?!
Denna gången är det "legit" och förhoppningen är att inga misstag skall ha begåtts!Wuuuuhu!