• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Det är en PescaSub-tavla.
Speciale-Mazzarri-cover.jpg
För er som inte kan italienska kommer här översättning på omslaget.

HORUNGAR
Han kämpar med alla medel för att hålla barn borta från sin brygga.

Nej det tar tid om man vill göra det ordentligt. Hon lägger sin själ i det. Rätt bakgrund och rekvisita. Men får många bud och bra betalt. Kanske ska be henne om hjälp med mina annonser :rolleyes:
Grattis till försäljning, Paradive kvar? :)
Väldigt ambitiöst av henne! :) Det är mest så förbannat tråkigt tycker jag. :p Man pallar ta 500 bilder till forumet och skriva en recension på 1000 ord utan problem men när det är dags att ta fem bilder och skriva en kort text till en annons så är det jobbigt. :D

Det är en PescaSub-tavla. Var tydligen ett italienskt harpunfiskemagasin har det visat sig. Känns sjukt kaxigt! :p

Speciale-Mazzarri-cover.jpg

IMG_2650.jpg
Vilken jäkla cool Squale! :cigar: Är det också en 90-talare lika som magasinet? :eek:
Nej det tar tid om man vill göra det ordentligt. Hon lägger sin själ i det. Rätt bakgrund och rekvisita. Men får många bud och bra betalt. Kanske ska be henne om hjälp med mina annonser :rolleyes:
Grattis till försäljning, Paradive kvar? :)
Äh, du är ju kung på att skriva annonser. :cool:

Kvällens klocka
Inte mikro och kanske inte ens affordable, men likväl en riktigt grym klocka. :cigar: Seiko SBBN033
Tuna_moss.jpg

Vilken jäkla cool Squale! :cigar: Är det också en 90-talare lika som magasinet? :eek:

Äh, du är ju kung på att skriva annonser. :cool:

Kvällens klocka
Inte mikro och kanske inte ens affordable, men likväl en riktigt grym klocka. :cigar: Seiko SBBN033
Tuna_moss.jpg
Tack! :D Jag skulle tro att det är en 90-talare. Har hittat magasin med den logotypen mellan 91-95 (tror jag att det var) så det verkar rimligt.

Jäkla kaxig tonfisk du har för övrigt, den är riktigt snygg! :)

Tack! :D Jag skulle tro att det är en 90-talare. Har hittat magasin med den logotypen mellan 91-95 (tror jag att det var) så det verkar rimligt.

Jäkla kaxig tonfisk du har för övrig, den är riktigt snygg! :)
Lite ålder gör den bara ännu häftigare. :cigar: Det kan inte finnas så många av de där?
Tack! :) Jag har helt fastnat i tonfiskträsket, och jag skyller som vanligt på @KlockTotte :p;)
Tack Pär :) Tycker det lätt blir rörigt :confused:
Fin klockan på med ser jag :happyhappy:
Du skriver jättebra! :stop::pompus:
Skog eller hav, tonfisken bangar inte för något. :D

Alltså jag är ändå sjukt imponerad över hur välgjord den ser ut att vara! Nöjd so det, tankar och åsikter? :cigar:

Funderar på en brun med nummer med. Antar det svarar på frågan :)

Är väldigt nöjd, 42mm sitter också lagom stort. Bra lume, fin finish på allt och glaset är härligt kupat. Lite synd det är mineral men hellre det och kupat än platt safir. Tycker denna och den SM dykare jag hade varit trevliga bekantskaper där jag inte kunnat klaga på något sett till vad jag gav.

Zelos Swordfish 40s are launching 25th July 2am Singapore time! Link below for timezone conversions

[https://www.timeanddate.com/worldcl...html?msg=SF+40+Launch&iso=20200725T02&p1=236)

Prices start at $269USD for the regular dials and $369USD for the Meteorite.

Key Differences for these 40mms

-Slimmer but lower WR

-Improved endlink and link design, improved clasp
-Date

-Stamped caseback

Quick Specs
40mm Dia, 46mm L2L, 12mm thick without crystal
Ceramic Bezel (or SS for grey/frost model)
Sapphire crystal

NH35 Movt
200m WR
C3 X1/ BGW9 Lume
Quick release bracelet
FB_IMG_1595533780252.jpg
FB_IMG_1595533782638.jpg
FB_IMG_1595533784756.jpg
FB_IMG_1595533787310.jpg
FB_IMG_1595533789542.jpg
FB_IMG_1595533791781.jpg

Tillbaka