Helt klart. Det hade varit väldigt snyggt.Den hade kunnat passa i SS-bezel med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt klart. Det hade varit väldigt snyggt.Den hade kunnat passa i SS-bezel med!
Tänkte mer *popcorn melodin*Våga ta steget ut i det nya och okända.
*X-Files Theme*
KÖÖÖPRiktigt snyggt med gul tavla, har funderat på köpa gul flera gånger nu även senast jag beställde då det fanns en del ratio i shyssta färger men ”fegar” alltid ur..
Jag får gå in titt som tätt och se när de får in den med mesh på.Det där kan ju funka men på ett vanligt band så den hamnar närmre handleden och bandet faller bättre. Nato är hopplöst.
En gul klocka...men vad är det för klocka egentligen? Poseidon känner jag till men den där jippoboetten dyker (höhö) upp överallt känns det som
Haha, ja så kan man ju se det.
Du som håller på och meckar själv, du har aldrig funderat på att bygga en egen TST-Tuna? Det blir ju helt klart mer affordable.
Kul! Modda din Nethuns med en lysmask i stället för lumad sekundvisare.Lysmask. På riktigt!
Först trodde jag att det bara var en grön pixel i gräset, som vanligt. Men, men...
Dum jag är Heja Häcken!En gul klocka
Så under-radarn bra att det inte är klokt men förstår ändå avyttringen. Sharkhuntern checkar ju ett antal (läs: typ alla) boxar då det kommer till fenomenal diver!Sluta med det där, jag kommer att ångra mig om du lägger ut så bra bilder! Så jäkla bra!
Nej i början blev det flipp.Alltid varit så att du köpt för att behålla? Ifall du flippat har du ju säkerligen hunnit med en hel del kul!
Sjukaste moden!Kul! Modda din Nethuns med en lysmask i stället för lumad sekundvisare.
Minst sagt, så jäkla clean. Ja, jag känner att de kommer att konkurrera och man lär tyvärr köra på Doxa nästan alla gånger.Så under-radarn bra att det inte är klokt men förstår ändå avyttringen. Sharkhuntern checkar ju ett antal (läs: typ alla) boxar då det kommer till fenomenal diver!
Nej nu har du skitit i det blå skåpet.Nu har jag dragit ner henne i fördärvet(och/eller hushållsekonomin). Sedan tidigare hade hon en guldig typ ur&penn variant + en retro casiodigitalare (som hon fått av mig) men nu har hon fått på sig denna och älskar den.
Kommer jag inte få ha mina ifred nu?
Skägg-Nato är sjukt underground.Sjukaste moden!
Sen klippa av skägget och fläta ett nato! (Jag vet att du vill prova bobo)
Nej nu har du skitit i det blå skåpet.
Tjusigt! Jag ser att ni har ett litet datumbyte på gång med. <3Nu har jag dragit ner henne i fördärvet(och/eller hushållsekonomin). Sedan tidigare hade hon en guldig typ ur&penn variant + en retro casiodigitalare (som hon fått av mig) men nu har hon fått på sig denna och älskar den.
Kommer jag inte få ha mina ifred nu?
Kul! Modda din Nethuns med en lysmask i stället för lumad sekundvisare.
Antar att jag måste mata den ibland... I övrigt ser jag inga fysiska hinder. Har dock vissa moraliska betänkligheter... Men om herr Lysmask VILL vara delaktig så tror jag att jag kommer köra på det.Sjukaste moden!
Sen klippa av skägget och fläta ett nato! (Jag vet att du vill prova bobo)
2 piece nato! Hur bra som helst! Eller ännu bättre, perlon! Då kan du fläta skägget redan innan du klipper av det!Antar att jag måste mata den ibland... I övrigt ser jag inga fysiska hinder. Har dock vissa moraliska betänkligheter... Men om herr Lysmask VILL vara delaktig så tror jag att jag kommer köra på det.
Skäggnato låter inte så lockande. Gillar inte när bandet ligger under boetten. Blir för högt.
Leta efter en tatuering där det står frisbeegolf spegelvänt. Om du har en sån så har du tagit upp det förut. Om inte, skaffa en. Nu!Jag tog mig genom alla nio korgar till slut
Är det fler som provat frisbeegolf här ?
Det är troligt att jag redan frågat detta
Jag börjar likna huvudkaraktären i ’Memento’ mer och mer...
SÄÄÄÄÄLJ inte.Vel-pelle här igen
Om någon är sugen så vet ni hur man gör
https://klocksnack.se/threads/maranez-samui-mässing-nytt-pris.135518/#post-3443839
Nein, jag har inga tatueringarLeta efter en tatuering där det står frisbeegolf spegelvänt. Om du har en sån så har du tagit upp det förut. Om inte, skaffa en. Nu!
Men, hur ska du hitta mördaren då?!Nein, jag har inga tatueringar
Åh ja valet blir lite för lätt där Men hoppas någon häromkring snappar upp paran!Minst sagt, så jäkla clean. Ja, jag känner att de kommer att konkurrera och man lär tyvärr köra på Doxa nästan alla gånger.
Jooo! Jag behåller Squale. Maranez kan jag köpa igen. Inte lika lätt med Vintage SqualeSÄÄÄÄÄLJ inte.